• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
7ος Αγώνας - GP Μ.Βρετανίας (Silverstone
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Τα ελαστικά στο Grand Prix του Ηνωμένου Βασιλείου
Νέα 21/05/2025 - 11:13

Το ελαστικό ανάπτυξης E0125 θα είναι μια εναλλακτική λύση στο στάνταρ SC0 για τους αναβάτες της μεσαίας κατηγορίας

Στο Grand Prix του Ηνωμένου Βασιλείου, που θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Silverstone, η Pirelli θα προσφέρει στους αναβάτες της Moto2 ένα νέο πίσω μαλακό ελαστικό, προδιαγραφής E0125.  

Αυτό το ελαστικό ανάπτυξης μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική λύση στο στάνταρ μαλακό SC0 και προσφέρει την ίδια σύνθεση πέλματος, αλλά εφαρμόζεται σε διαφορετική δομή που στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της σταθερότητας και στη διασφάλιση ακόμη πιο σταθερής απόδοσης στη διάρκεια του αγώνα.

Η προδιαγραφή E0125 είναι πρώτη φορά που θα είναι διαθέσιμη για τους αναβάτες της Moto2 καθώς δεν ήταν μέχρι τώρα στις επιλογές σε προηγούμενα GP ή σε δοκιμές πριν από τη σεζόν.  

Έχοντας επίσης τη στάνταρ επιλογή ως αναφορά, οι αναβάτες θα μπορούν να κάνουν μια άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο ελαστικών για να εκτιμήσουν τις διαφορές.  

Για εμπρός θα είναι διαθέσιμα τα μαλακά SC1 και τα μεσαία SC2.

·Κάθε αναβάτης Moto2™ και Moto3™ θα έχει συνολικά τέσσερις διαθέσιμες συνθέσεις, δύο για το μπροστινό μέρος και δύο για το πίσω μέρος, για τον κάθε αναβάτη θα είναι διαθέσιμά 8 ελαστικά.  

Φυσικά, σύμφωνα με τους κανονισμούς, το Σαββατοκύριακο κάθε αναβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει συνολικά μέχρι 17 ελαστικά, 9 πίσω και 8 μπροστά.  

Εκτός από τα slick ελαστικά, θα υπάρχουν και ελαστικά για βρεγμένο, 5 μπροστινά και 6 πίσω κομμάτια για κάθε συμμετέχοντα.

Μια άμεση σύγκριση μεταξύ δύο μαλακών πίσω στο Moto2™ στο Silverstone

"Για εμάς, το Grand Prix του Ηνωμένου Βασιλείου θα είναι πάνω απ' όλα μια ευκαιρία να συλλέξουμε σημαντικά δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με τη νέα προδιαγραφή E0125 για τους αναβάτες της Moto2, ένα πίσω ελαστικό ανάπτυξης που χρησιμοποιεί την ίδια σύνθεση με το στάνταρ μαλακό αλλά υιοθετεί μια διαφορετική δομή  προκειμένου να βελτιώσει την ήδη εξαιρετική απόδοση του SC0.  Παρεμπιπτόντως, το στάνταρ SC0 αποτέλεσε αντικείμενο πρόσφατης αναβάθμισης του συγκεκριμένου ρόλου με την παρουσίαση του D060.   Μπορεί επομένως να φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι, λίγο μετά την εισαγωγή ενός νέου προτύπου SC0 που λειτουργεί πολύ καλά, η Pirelli αποφάσισε να φέρει ένα νέο μαλακό, αλλά αυτό δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη γιατί η αναπτυξιακή μας δραστηριότητα είναι συνεπής και αδιάκοπη και αυτή ακριβώς η συνέχεια μας επιτρέπει να προσφέρουμε πρώτα και κύρια στους αναβάτες και, δεύτερον, στους πελάτες μας, σύγχρονες λύσεις και τεχνολογικά πλεονεκτήματα σε ότι αφορά τα υλικά τις συνθέσεις και τη δομή των ελαστικών.   Εφόσον το επιτρέπει ο καιρός, ελπίζουμε να μπορέσουμε να δούμε αυτή τη νέα μαλακή επιλογή σε δράση στο Silverstone, ώστε να λάβουμε χρήσιμες πληροφορίες από την προοπτική της ανάπτυξης».

« Προηγούμενο άρθρο

Pirelli - Νέα ρεκόρ γύρου και αγώνα στο WorldSBK της Τσεχίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
TO GP ΣΤΟ SILVERSTONE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο JOHANN ZARCO
  • O MARC MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
  • Ο MILLER KAI O OLIVEIRA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ