Στο GP της Καταλονίας, η Pirelli αναμένει την επιβεβαίωση του νέου μαλακού πίσω ελαστικού.
Όπως και στην Ουγγαρία, οι αναβάτες της Moto2™ θα έχουν δύο μαλακά πίσω ελαστικά, το στάνταρ και το εξελιγμένο E0125, το οποίο ήταν πολύ δημοφιλές στους πρόσφατους αγώνες, ενώ στη Moto3™ θα ισχύει η στάνταρ κατανομή.
· Αφού διοργάνωσε δύο GP το 2024 (Μάιο και μέσα Νοεμβρίου το τελευταίο της σεζόν που αντικατέστησε τη Βαλένθια), φέτος η πίστα της Βαρκελώνης-Καταλονίας φιλοξενεί το Grand Prix της Καταλονίας στις αρχές Σεπτεμβρίου. Για αυτόν τον αγώνα, τον δέκατο πέμπτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, η Pirelli αποφάσισε να διαθέσει στους αναβάτες της Moto2™ και της Moto3™ την ίδια κατανομή ελαστικών που είχε και στο GP της Ουγγαρίας.

· Στη Moto2™, οι αναβάτες θα έχουν δύο διαθέσιμες επιλογές για το πίσω μέρος με μαλακή γόμα, δηλαδή το στάνταρ SC0 και την εξελιγμένη προδιαγραφή E0125. Αυτή η δεύτερη επιλογή έχει ήδη εμφανιστεί στην κατανομή πέντε φορές μετά το ντεμπούτο της στο Silverstone φέτος. Μέχρι στιγμής, έχει κερδίσει πάντα την άμεση σύγκριση με το στάνταρ SC0, καθιστώντας το την απόλυτη επιλογή για όλους τους αναβάτες σε κάθε αγώνα, όπως συνέβη και στο τελευταίο GP που πραγματοποιήθηκε στο Balaton Park. Όπως πάντα, οι επιλογές για το πίσω μέρος μπορούν να συνδυαστούν με δύο εναλλακτικές για το μπροστινό, το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2, και τα δύο στάνταρ.
· Το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2 είναι επίσης οι διαθέσιμες επιλογές και για τους δύο άξονες για την κατηγορία Moto3™, σε ποσότητες 8 ελαστικών από κάθε γόμα για κάθε αναβάτη. Και στα δύο GP που πραγματοποιήθηκαν στην πίστα Βαρκελώνης-Καταλονίας το 2024, το μεσαίο SC2 ήταν το πιο χρησιμοποιούμενο από τους αναβάτες στον αγώνα.
Στη Βαρκελώνη συνεχίζουμε τη σύγκριση μεταξύ των μαλακών πίσω ελαστικών
"Πέρυσι ήταν η πρώτη μας σεζόν στη Moto2™ και τη Moto3™ και στη Βαρκελώνη αγωνιστήκαμε δύο φορές, πρώτα στα τέλη Μαΐου και στη συνέχεια στα μέσα Νοεμβρίου. Και στις δύο περιπτώσεις, παρά τη διαφορά θερμοκρασίας στην πίστα σχεδόν 30 βαθμών, οι αναβάτες της Moto2™ χρησιμοποίησαν μαλακά πίσω ελαστικά: τον Μάιο τα στάνταρ SC0 και τον Νοέμβριο τα D0640 που αργότερα θα γίνονταν τα νέα στάνταρ SC0. Φέτος θα μπορέσουμε να συγκρίνουμε τα στάνταρ SC0, πρώην D0640, με τα νέα E0125 που μέχρι τώρα, σε όλα τα GP στα οποία είναι διαθέσιμα, εκτιμώνται περισσότερο. Οι θερμοκρασίες θα είναι πιο παρόμοιες με αυτές που καταγράψαμε τον Μάιο της περασμένης σεζόν και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα συμπεριφερθεί η νέα προδιαγραφή και σε αυτήν την πίστα, μετά τα δεδομένα που συλλέχθηκαν σε άλλες πίστες. Όσο για τη Moto3™, έχουμε δει ότι σε αυτή την πίστα η επιλογή της μεσαίας γόμας SC2 έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι στιγμής περισσότερο και για τους δύο άξονες, αλλά φέτος οι αναβάτες έχουν μεγαλύτερη γνώση των ελαστικών, επομένως, δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι κάποιος αναβάτης μπορεί να επιλέξει το μαλακό SC1 στο πίσω μέρος, το οποίο σε πρόσφατα GP έχει επιλεγεί από αρκετούς αναβάτες για τον αγώνα."