• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Guareschi: «Πρέπει να βελτιωθούμε ποιοτικά»
Αναγνωρίζει ότι πρέπει να ληφθούν αποφάσεις πλέον
Νέα 22/07/2011 - 11:53

Φαίνεται να υπάρχει νευρικότητα στα πιτς της Ducati καθώς πλησιάζει η ώρα για την απευθείας σύγκριση μεταξύ της GP11 και της GP11.1, στην Laguna Seca. Όμως αυτή δεν έχει γίνει απόγνωση.

Όπως έγινε γνωστό, η Ducati θα έχει τελικά έξι μοτοσυκλέτες διαθέσιμες και όχι οκτώ όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά. Ο Valentino Rossi θα έχει να επιλέξει μεταξύ δύο GP11.1 και μίας GP11 ενώ ο Nikcy Hayden μεταξύ δύο GP11 και μίας GP11.1.

 

O Vittoriano Guareschi, Team Manager, δήλωσε σχετικά:

«Για τον Rossi έχουν απομείνει τρεις κινητήρες. Οι δύο έχουν τοποθετηθεί στην GP11.1 και έχουν από 450 χλμ. και 320 χλμ. αντίστοιχα. Αντιθέτως, για τον Nicky έχουν απομείνει δύο κινητήρες για τους υπόλοιπους εννέα αγώνες και τα δεδομένα είναι πιο περιορισμένα γι’ αυτόν. Οι κινητήρες μας μπορούν να αντέξουν για περίπου 1,800-1,900 χλμ. αλλά αν προσέχουμε τις πιέσεις τους είναι δυνατόν να φτάσουν σε αντοχή και τα 2,100 χλμ.

Όμως σε κάθε Grand Prix καλύπτουμε περίπου 400 χλμ., σε δοκιμές και αγώνα, και αν κάνουμε τους υπολογισμούς θα δούμε τι ισχύει.»

 

Αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον και την κατεύθυνση που θα πρέπει να ακολουθήσει η Ducati, σωστά;

«Στο Sachsenring, χάσαμε πολύ χρόνο για να ρυθμίσουμε το εμπρός μέρος της GP11.1 ώστε να αισθάνεται περισσότερη αυτοπεποίθηση ο Rossi. Όμως στο ζέσταμα ανακαλύψαμε ότι έπρεπε να κάνουμε το αντίθετο για να βελτιωθεί η μοτοσυκλέτα.

Συγκριτικά με την παλιότερη μοτοσυκλέτα, η καινούργια αντιδρά διαφορετικά στις αλλαγές και χρειαζόμαστε χρόνο να την καταλάβουμε.»

 

Ένας από τους βραχυπρόθεσμους στόχους του Valentino είναι να βελτιωθεί στις δοκιμές.

«Κάνουμε πολλούς συμβιβασμούς και αυτό αφορά και στον αγώνα.»

 

Φαίνεται ότι στην Ducati ελπίζετε να τα πάτε καλύτερα χάρη και στην νέα προσέγγιση της Bridgestone αναφορικά με τα ελαστικά.

 «Προσπαθούμε πολύ να φέρουμε τα ελαστικά σε καλή θερμοκρασία λειτουργίας, και δεν είμαστε οι μόνοι. Και στη Ηοnda φαίνεται ότι πιέζουν πολύ τα λάστιχα και αν κάνει ζέστη έχουν πρόβλημα. Ελπίζουμε να έχουμε περισσότερες επιλογές ελαστικών στο μέλλον τόσο για λόγους ασφαλείας όσο και επειδή κάθε μοτοσυκλέτα αντιδρά διαφορετικά.

Αν η Bridgestone μάς έλεγε “αντιμετωπίζουμε πρόβλημα παραγωγής εξαιτίας του σεισμού στην Ιαπωνία και χρειαζόμαστε 100,000 ευρώ από κάθε ομάδα” δεν νομίζω ότι θα δυσκολευόμασταν να τα βρούμε.»

Επόμενο άρθρο »

O Hopkins θα οδηγήσει στο Brno

« Προηγούμενο άρθρο

Roberts: «Θα γίνω πιο γρήγορος»!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα