• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο De Puniet με την Aprilia του Aspar;
O Γάλλος δοκίμασε την RSV-4 CRT στην Βαλένθια!
Νέα 19/11/2011 - 11:30

Η Aprilia RSV-4 Superbike με τις αλλαγές που την κάνουν μια CRT μοτοσυκλέτα, έτοιμη να συννατάσχει το 2012 στο MotoGP, οδηγήθηκε την τελευταία μέρα του τριήμερου τεστ της Βαλένθια, εκτός από τον δοκιμαστή της Alex Hofmann και από τον Randy De Puniet. 

Ο Γάλλος είχε οδηγήσει πριν από δύο εβδομάδες στην ίδια πίστα την Suzuki και είχε κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση αποτελώντας την επιλογή της ομάδας, αν συνέχιζε του χρόνου. Όμως ήλθε χθες και η επίσημη ανακοίνωση του Ιαπωνικού εργοστασίου ότι εγκαταλείπει τους Αγώνες για τουλάχιστον δύο χρόνια, οπότε ο Randy έμεινε χωρίς ομάδα. Οι φήμες τον έφεραν κοντά στην Ducati σε ρόλο δοκιμαστή, όμως αμέσως μετά ανακοινώθηκε ότι απελευθερώθηκαν οι δοκιμές, οπότε με τους Rossi & Hayden να μπορούν να δοκιμάζουν τη νέα τους μοτοσυκλέτα, η ανάγκη για έναν τέτοιου επιπέδου δοκιμαστή υποχώρησε σε προτεραιότητες.

Έτσι ο Γάλλος εμφανίστηκε στην πίστα και οι φήμες τώρα λένε ότι είναι σε συνενόηση με την ομάδα του Aspar για να οδηγήσει μια από τις δύο CRT μοτοσυκλέτες της το 2012. Αφού λοιπόν η ομάδα του Ισπανού Πρωταθλητή θα χρησιμοποιήσει Aprilia, ήταν μια καλή ευκαιρία και για τις δύο πλευρές για να δουν ορισμένα δεδομένα με τα Bridgestone που θα χρησιμοποιούν, σε μια μοτοσυκλέτα που είναι στημένη για τα Pirelli. Ειδικά ο σκληρός σκελετός των Ιαπωνικών ελαστικών δημιούργησε ορισμένα προβλήματα στην Ιταλική μοτοσυκλέτα την πρώτη μέρα με τον Γερμανό δοκιμαστή της. Εκτός από το chattering, τις ενοχλητικές αυτές ταλαντώσεις που τα νέα λάστιχα έδωσαν ακόμη και στην Honda RC213V του Stoner, η Aprilia είχε και υποστροφή, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να είναι δύο δευτερόλεπτα πάνω από αυτούς που έκανε η ίδια μοτοσυκλέτα με τα Pirelli.

O De Puniet οδήγησε κάτω από όχι καλές καιρικές συνθήκες και αναφέρθηκε ότι ο καλύτερος χρόνος ήταν στο 1’38.5, χρόνος χειρότερος και από τις Moto2 που ήταν στν πίστα. Βέβαια παρά το ότι οι άνθρωποι της Aprilia δήλωσαν ότι το πλαίσιο έχει αλλαγές και ότι είναι θέμα χρόνου το να το βρουν με τα νέα λάστιχα, δεν είναι ακόμη αποφασισμένο το αν η Ισπανική ομάδα θα χρησιμοποιήσει το πλαίσιο των Ιταλών η μόνο τον κινητήρα της Aprilia και όπως επιτρέπουν οι κανονισμοί των CRT θα έχει πρωτότυπο σασί.

Η Βρετανική FTR φαίνεται ότι και στην περίπτωση του Aspar καλείται να δώσει τα φώτα της. Ήδη η συγκεκριμένη εταιρία θα φτιάξει και το σασί της Gresini που θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Honda CBR1000RR και είναι η εταιρία που κατασκευάζει – με το σχεδιασμό των Ιταλών – και το σασί της Ducati GP12!

 

Επόμενο άρθρο »

O Valentino προπονείται με καρτ

« Προηγούμενο άρθρο

FIM: Περισσότερη ασφάλεια στο MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα