• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK, Dall'Igna: «Στην Aprilia στοχεύουμε στον Τίτλο»
Αναφέρθηκε στην ομάδα και στους ανταγωνιστές της
Νέα 15/01/2012 - 21:31

Ο Gigi Dall'Igna, Τεχνικός Διευθυντής της Aprilia, έδωσε συνέντευξη στην οποία μίλησε για τα φετινά σχέδια της ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Ας δούμε τι είπε.

 

Αν και ο Μax Biaggi έχει μεγάλη εμπειρία, οι αλλαγές που έγιναν στην ομάδα θα τον επηρεάσουν αρνητικά;

«Δεν το πιστεύω. Ο Max έχει δουλέψει σε πολλές διαφορετικές καταστάσεις σε όλη την καριέρα του και τα έχει καταφέρει παρ’ όλες τις αλλαγές (που αντιμετώπισε). Αυτή η κατάσταση δεν είναι καινούργια γι’ αυτόν και όλοι είμαστε ήρεμοι. Φαίνεται ότι αυτή η αλλαγή –η οποία είναι κάτι φυσιολογικό– προκάλεσε μεγαλύτερη αναταραχή στο Τύπο παρά στην ομάδα. Πέραν τούτου, μπορώ να πω ότι επιλέξαμε τους καλύτερους επαγγελματίες».

 

Πιστεύετε ότι οι εντυπωσιακές επιδόσεις του Eugene Laverty στις δοκιμές θα παρακινήσουν τον Max… ή θα του αποσπάσουν την προσοχή;

«Τίποτε από το τα δύο. Ο Max αγωνίζεται για 20 χρόνια, είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους και διάσημους αναβάτες της εποχής μας και είναι μεγάλη προσωπικότητα στην Ιταλία, ακόμα και σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται με το σπορ. Δεν νομίζω ότι η άφιξη ενός νέου συναθλητή στην ομάδα θα τον ενοχλήσει ή θα του δώσει μεγαλύτερη παρακίνηση».

 

Στο Portimao, δεν δοκιμάσατε πολλά νέα στοιχεία. Σκοπεύετε να το κάνετε στο μέλλον;

«Στο Portimao επικεντρωθήκαμε ολοκληρωτικά στις δοκιμές νέων στοιχείων που υιοθετήσαμε προς το τέλος του 2011. Αυτά αφορούσαν τον κινητήρα, τα φρένα, το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά. Το κάναμε αυτό επειδή πιστεύουμε ότι η RSV4 είναι ώριμη αναφορικά με την ανταγωνιστικότητά της.

Πάντα υπάρχει περιθώριο για εξέλιξη αλλά δεν χρειάζεται να κάνουμε δραστικές αλλαγές για να το καταφέρουμε. Ξέρουμε πολύ καλά την μοτοσυκλέτα και ξέρουμε που μπορούμε να την βελτιώσουμε. Προφανώς θα συνεχίσουμε τη εξελικτική δουλειά μας, αλλά θα το κάνουμε χωρίς μεγάλες τεχνικές αλλαγές».

 

Είναι η BMW ο κυριότερος αντίπαλός σας στο Πρωτάθλημα; Πιστεύετε ότι ακολουθούν τον σωστό δρόμο;

«Θα πρέπει να είμαι στο γκαράζ τους για να σας δώσω μια καλή απάντηση, αλλά ως παρατηρητής μπορώ να δω ότι κάνουν μεγάλη προσπάθεια και έχουν δύο κορυφαίους οδηγούς. Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο, αλλά είναι αρκετό για να πω ότι ναι τους θεωρώ σοβαρούς αντιπάλους».

 

Θα αλλάξει η προσέγγισή σας στους αγώνες με τον νέο κανονισμό με για μία μοτοσυκλέτα ανά αναβάτη;

«Σίγουρα. Πρώτον και κυριότερο, οι αλλαγές που θα κάνουμε στις μοτοσυκλέτες στο Σαββατοκύριακο του αγώνα δεν θα είναι τόσο μεγάλες και δραστικές. Ο πειραματισμός μας θα είναι πιο συντηρητικός κατά τις δοκιμές. Επίσης πιστεύω ότι θα αλλάξει και η προσέγγιση των αναβατών ιδίως στην διαδικασία της Superpole, όπου μια πτώση θα έχει μεγάλες συνέπειες».

 

Το επιπλέον βάρος που προστέθηκε στην Ducati 1198 την έκανε πολύ πιο αργή;

«Αν κρίνω από ό,τι είδα στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, θα έλεγα όχι. Στην πράξη, δεν αλλάζει κάτι αναφορικά με την μέγιστη απόδοση, τους χρόνους στην πίστα και την φθορά των ελαστικών». 

 

Το 2011 όλα πήγαν καλά για τον Carlos Checa. Πιστεύετε ότι μπορεί να επαναλάβει το ίδιο και φέτος;

«Φυσικά, είναι πιθανόν. Ο Carlos είναι ένα από τα φαβορί για το Πρωτάθλημα».

 

Θα εμπλακείτε στην κατηγορία Superstock, είτε απευθείας είτε με δορυφορική ομάδα;

«Όχι, δεν θα μπούμε στην κατηγορία απευθείας. Θα είναι διαφορετικά εάν μια ομάδα έρθει και θέλει να χρησιμοποιήσει την RSV4. Σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να εκτιμήσουμε την κατάσταση και να αποφασίσουμε τι είδους βοήθεια θα της προσφέρουμε».

Επόμενο άρθρο »

Wrooom: Αγώνας Καρτ & Fiat 500, φωτογραφικό!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: O Alberti Μάνατζερ στην Effenbert Liberty Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα