«Η χρήση στην GP9, αντί για το παραδοσιακό «Ducati steel trellis chassis», του πλαισίου από carbon fibre έγινε γιατί αυτό το υλικό είναι το μόνο που έχει τα χαρακτηριστικά που θέλαμε. Είχαμε το φόβο ότι μπορεί να μην είναι καλή επιλογή, αφού στο παρελθόν είδαμε άλλες προσπάθειες να αποτυγχάνουν, όπως αυτή της Cagiva που ανέφερες», είπε στον Δ.Δ. ο “Ιngegnere” και συνέχισε «κάναμε πολλές δοκιμές με τον Vittoriano (Guareschi), αλλά και πάλι όλα αυτά μόνο στην πράξη μέσα στον αγώνα θα δοκιμαστούν. Στο μέλλον η χρήση carbon fibre μπορεί να περάσει σε μοτοσυκλέτες παραγωγής, όταν το κόστος κατέβει σε λογικά επίπεδα. Ήδη εμείς φέτος δώσαμε στην 1198, ένα μοντέλο παραγωγής, το ίδιο ακριβώς σύστημα Traction Control που εξελίξαμε στη μοτοσυκλέτα του Stoner. Η μεταφορά της τεχνολογίας είναι άμεση και σε αυτή τη φιλοσοφία κινούνται και άλλα εργοστάσια όπως η Yamaha που εφαρμόζει στη νέα R1 τη σειρά ανάφλεξης της Μ1».

Ένας κινητήρας MotoGP σήμερα αντέχει περίπου 400 χλμ., φτάνει και τα 600 – 800 χλμ. Στόχος πρέπει να είναι να διπλασιαστεί το νούμερο αυτό και να αντέχουν οι κινητήρες, χωρίς να μπουν περιορισμοί στο όριο στροφών ή στην τεχνολογία που θα εφαρμόσει το κάθε εργοστάσιο για να πετύχει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και άρα να μειωθεί το κόστος, είπε ο πάντα ακριβής στις απαντήσεις του Domenicali. Για τα ηλεκτρονικά είπε ότι πρέπει να μειωθούν και να προταθεί μια προσεκτική ισορροπία που δεν θα αποκλείσει τα ηλεκτρονικά που βοηθούν στην ασφάλεια των οδηγών. «Το ABS είναι ένα σύστημα που έχει ενδιαφέρον και για αγωνιστική χρήση, το δοκιμάζουμε, αλλά προς το παρών είναι πολύ βαρύ», είπε χαρακτηριστικά.

«H Desmosedici δεν είναι μια μοτοσυκλέτα μέσου όρου, είναι μια ασυνήθιστη, ειδική μοτοσυκλέτα που πρέπει να την αγαπήσεις για να την οδηγήσεις», απάντησε σε σχετική ερώτηση για την αδυναμία πολλών αναβατών να προσαρμοστούν στην αγωνιστική Ducati. Πιστεύει ότι ο Hayden την συνηθίζει πολύ γρήγορα και ότι ο Gibernau με την εμπειρία του θα βοηθήσει στην εξέλιξη. Τέλος αναφερόμενος στην κρίση είπε ότι το ΜotoGP δεν πρέπει να φοβάται γιατί παραμένει ένα δυνατό και αποτελεσματικό «όχημα» προβολής για όσους έχουν την τεχνική εξέλιξη για να μπορούν να ακολουθήσουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αναφερόμενος στο μπάτζετ της Ducati για το motoGP, είπε ότι είναι περίπου στα 40 εκατομμύρια Ευρώ και ότι αντιπροσωπεύει περίπου το 75% τον αγωνιστικών δαπανών της εταιρίας.