Η Ιαπωνική εταιρία σχεδίασε ένα πρωτότυπο πλαίσιο/ χωροδικτύωμα σωληνωτής διατομής από ατσάλι (με αλουμινένιο γιγαντόσωμο ψαλίδι), στο οποίο τοποθέτησε τον τετράχρονο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα του CBR600RR. Στήνοντας την μοτοσυκλέτα με κορυφαία περιφερειακά εξαρτήματα, έχει ήδη πραγματοποιήσει εξονυχιστικές δοκιμές προσαρμογής. Εφόσον οι κανονισμοί της Moto2 κατηγορίας θα εφαρμοστούν την σεζόν του 2011, η Moriwaki σκοπεύει να υποβάλει το συγκεκριμένο project της σε περαιτέρω δοκιμές και να συμμετάσχει στο All Japan Championship (το κορυφαίο Εθνικό Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών της Ιαπωνίας).
Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας σχετικά με το θέμα, είναι η εξής: “Η
Moriwaki είναι πολύ ενθουσιασμένη με την δημιουργία αυτής της νέας Παγκόσμιας GP κατηγορίας, που μας επιτρέπει να τρέξουμε το πρωτότυπο αγωνιστικό μας project, εφαρμόζοντας όλες τις μηχανολογικές δυνατότητες της εταιρίας μας. Η νέα τάση που επικρατεί στην παγκόσμια βιομηχανία ως προς την αλλαγή κατεύθυνσης από τα δίχρονα στα τετράχρονα, μας δίνει μια σημαντική ευκαιρία. Αρπάζοντας αυτή την ευκαιρία, η εταιρία της Moriwaki είναι πανευτυχής, ανυπομονώντας να συναγωνιστεί άλλες πρωτότυπες κατασκευές και μηχανολογικές ιδέες, βιομηχανιών και εργοστασίων από διαφορετικά μέρη του κόσμου”.Η τελευταία εμφάνιση της Moriwaki σε αγώνα Grand Prix ήταν το 2005 στο Motegi, με τους Tohru Ukawa και Naoki Matsudo με μοτοσυκλέτες 990cc βασισμένες και τότε σε κινητήρα της Honda. Μια ακόμα συμμετοχή πραγματοποίησε ο Ukawa στο
αγώνα της Shanghai, ενώ άλλοι αναβάτες που ενίοτε οδήγησαν για χάρη της Moriwaki, ήταν ο Olivier Jacque και ο Andrew Pitt.Η εταιρία της Moriwaki, είναι γνωστή και στην Ελλάδα εδώ και δυο δεκαετίες τουλάχιστον, για τα εξαρτήματα βελτίωσης κινητήρων υψηλής απόδοσης.


.jpg)










.png)

