• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΠΠΤ Τρίπολη: Πίππος – Γκιζίνος έδωσαν μάχη στην Superstock
Ο νεαρός Παπασταύρου στο 3ο σκαλί του βάθρου
Νέα 29/04/2013 - 14:06

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος, Βαγγέλης Μαραγκός

 

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ως προς το συναγωνισμό της μεγάλης κατηγορίας, που έκανε τους θεατές και τους υπεύθυνους των ομάδων να αγωνιούν κυριολεκτικά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Αγώνας είχε 4 διαφορετικούς οδηγούς στην κορυφή, έντονο συναγωνισμό και πολλά προσπεράσματα, δείχνοντας ότι φέτος θα έχουμε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

 

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο 18χρονος Γιώργος Παπασταύρου με την Ducati Panigale της ομάδας KSOMOCAR-EKO DUCATI TEAM, πετάχτηκε μπροστά, αλλά πριν την πρώτη στροφή έκανε ένα μικρό λάθος και πρώτος έστριψε ο Βασίλης Ευθυμίου με την MV Agusta F4. Πίσω του την έκπληξη έκανε ο Κώστα Κοντομάρος με την Ducati 1098R, που ξεκίνησε από την 3η σειρά της εκκίνησης! Ο κάτοχος της pole position Άρης Γκιζίνος με την Yamaha R1 έμεινε πολύ πιο πίσω στην 8η θέση, αλλά αμέσως μετά άρχισε μια μεγάλη επίθεση περνώντας έναν-έναν τους αντιπάλους του, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα και φτάνοντας να οδηγεί την κούρσα!

Εκκίνηση Παπασταύρου
Εκκίνηση Παπασταύρου

Όμως ο Λευτέρης Πίππος με την ΚΤΜ RC8R, που εντωμεταξύ είχε ανέβει πρώτος με φοβερά προσπεράσματα, δεν παρέδωσε τα όπλα και ακολούθησε τον οδηγό από την Θήβα. Ο Πίππος πέρασε πρώτος και μέχρι τον τελευταίο γύρο άντεξε την ασφυκτική πίεση του Γκιζίνου, χαρίζοντας ωραίο θέαμα στους πολλούς θεατές που βρέθηκαν στην ηλιόλουστη Τρίπολη.

 

Πίσω από αυτή τη σπουδαία μάχη, άλλη μια μεγάλη μάχη δόθηκε, με τον Παπασταύρου να μένει μέχρι τα μισά του Αγώνα πίσω από τον Κοντομάρο στην 6η θέση και από κει και πέρα μόλις πέρασε τον περσινό ομόσταυλο, να κάνει μια σειρά γρήγορων γύρων και να φτάνει τον Γιώργο Μαρκεζίνη (Honda CBR1000RR), που έδινε τη μάχη με τον Ευθυμίου που είχε μείνει τρίτος. Ο Παπασταύρου στον 24ο από τους 28 γύρους του Αγώνα πέρασε τρίτος, αλλά χωρίς να μπορεί να φτάσει τους δύο πρώτους που είχαν κάνει μεγάλη διαφορά. Ο νεαρός 18 χρόνων και 121 ημερών, είναι ο μικρότερος που ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών της μεγάλης κατηγορίας, εδώ και αρκετά χρόνια, όσο θυμόμαστε, αφού δεν υπάρχουν σχετικά στατιστικά αρχεία στην Ελλάδα και όπως και νάχει έκανε θαυμάσια εμφάνιση, κλείνοντας πολλά στόματα, που από τον Φεβρουάριο που ανακοινώθηκε η επιλογή του ως οδηγού της Ducati, είχαν κάνει ακόμη και μεγαλόσχημες δηλώσεις, ότι δεν θα μπαίνει ούτε στη δεκάδα. Εμείς θεωρούμε ότι είναι ένας οδηγός που μπορεί να έχει λαμπρό μέλλον και να κάνει το επόμενο βήμα, της συμμετοχής σε διεθνείς αγώνες στο μέλλον.

Κοντομάρος, Παπασταύρου (64), Μαρκεζίνης
Κοντομάρος, Παπασταύρου (64), Μαρκεζίνης
Γκιζίνος
Γκιζίνος

Ο Γιώργος Μαρκεζίνης πήρε την 4η θέση τελικά, με φοβερή εμφάνιση, αν σκεφτεί κανείς ότι αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και είχε μείνει πίσω στις Κατατακτήριες.

Ο αειθαλής Μιχάλης Σπηλιώτης επίσης οδήγησε θαυμάσια την Yamaha R1 και παρά το ότι έμεινε πίσω στην αρχή, κατάφερε τελικά να πάρει την 5η θέση από τον Ευθυμίου, που έδειξε τον καλό του εαυτό στο πρώτο μισό του Αγώνα και μάλοον πάλι αντιμετώπισε το πρόβλημα της φθοράς των ελαστικών του από τη δυνατή MV.

Πίππος, Γκιζίνος
Πίππος, Γκιζίνος

O Γρηγόρης Παναγιωτόπουλος – που μόλις μισή ώρα νωρίτερα είχε τελειώσει τον αγώνα στην κατηγορία Supersport – πήρε με την Aprilia RSV4 την 7η θέση, μετά από ένα κακό πρώτο γύρο που τον βρήκε στην 15η θέση!

Ο Γιώργος Τσίτος, με εμπειρία από διεθνείς αγώνες Αντοχής, έκανε μια καλή εμφάνιση και έφερε την BMW S1000RR στην 8η θέση, περνώντας τον Κοντομάρο, που με πολλά προβλήματα στις δοκιμές, δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από την 9η θέση τελικά, με την 1098.

Ο Φώτης Τσαλίκης με την Honda CBR1000RR είχε έξοδο στην πρώτη στροφή του Αγώνα και μετά κέρδιζε συνεχώς θέσεις, για να τερματίσει 10ος.

 

Χαρακτηριστικό του συναγωνισμού είναι ότι οι δέκα πρώτοι οδηγοί έχουν κάνει ταχύτερο γύρο κάτω από 58'' δευτερόλεπτα.

Παπασταύρου, Μαρκεζίνης
Παπασταύρου, Μαρκεζίνης

Πίσω Από τον Τσαλίκη η γνωστή ενδο-BMW μάχη έληξε υπέρ του Διονύση Αχτύπη, που πέρασε τον Βασίλη Γερακίτη, που στις δοκιμές φάνηκε πολύ δυνατός. Ο Δημήτρης Τασσόπουλος έκανε έναν καλό αγώνα με την Suzuki GSX-R1000, ενώ μοναχικό αγώνα έκαναν οι Γιώργος Βλάχος και Παναγιώτης Δούκας κι οι δύο με Honda CBR1000RR. O Στέφανος Καντιμοίρης με την Yamaha R1, έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση, με πολύ καλό χρόνο γύρου, αλλά εγκατέλειψε, όπως και ο Πρόεδρος του ΣΟΑΜ Γιώργος Πασσάς με την Kawasaki ZX-10. Στους εγκαταλείψαντες και ο πρώτος Πρωταθλητής των Supersport Άκης Γεωργόπουλος, που παραμένει ταχύτατος.

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά.

 

Επόμενο άρθρο »

Assen 2013: Μίνι σύνοψη

« Προηγούμενο άρθρο

Εξιλέωση για Laverty!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα