• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Hayden: Άλλοι παραπονιούνται...
... νομίζω όμως ότι είχε πολύ μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό!
Νέα 21/10/2013 - 13:22

Με το μέλλον του να έχει ξεκαθαριστεί, ο Nicky Hayden - ο Αμερικανός αναβάτης που θα συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα του Aspar με πελατειακή Honda - ολοκλήρωσε στην έβδομη θέση τον συναρπαστικό χτεσινό αγώνα της Αυστραλίας. Σε αντίθεση με τους περισσότερους, ο Hayden πιστεύει ότι η διαδικασία υποχρεωτικής αλλαγής μοτοσυκλετών είναι κάτι το οποίο θα βοηθήσει το άθλημα να έχει μεγαλύτερη απήχηση!

 

"Κάποιοι παραπονιούνται ή ψάχνουν λόγους για να παραπονεθούν, εγώ όμως θεωρώ ότι ήταν πολύ συναρπαστικό και είμαι βέβαιος ότι πολύ περισσότεροι κάθισαν να δουν τον αγώνα, απ' ότι συνήθως!" υπογράμμισε ο Αμερικανός. "Πάντως, η Bridgestone θα έπρεπε να είχε έρθει εδώ και να κάνει δοκιμές. Δεν υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, στα χρόνια που είμαι αναβάτης με Bridgestone".

 

Στον αγώνα, ο Hayden έδωσε μάχη με τον Bradley Smith, μένοντας πίσω από τον Βρετανό περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα, την ίδια δηλαδή διαφορά με την οποία επικράτησε των δυο άλλων Ducati πίσω του. "Η στρατηγική μας δούλεψε. Έκανα ακριβώς το αντίθετο απ' ότι οι Dovizioso και Iannone. Όταν μπήκαν στα pits, ξεκίνησα έναν γρήγορο γύρο και κατάφερα να χτίσω μια μικρή διαφορά. Πρόλαβα τον Bradley, αλλά ανέβασε το ρυθμό του ενώ εμένα το ελαστικό άρχισε να φθίνει".

 

"Τα επίπεδα της πρόσφυσης δεν έπεσαν πολύ, αλλά κάναμε μόλις δέκα γύρους. Η πρώτη πτώση ήρθε μετά από τρεις γύρους, αλλά αυτό ήταν φυσιολογικό", πρόσθεσε, ενώ στη συνέχεια μίλησε για την κατάσταση των ελαστικών του μετά το πρωινό ζέσταμα. "Ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση και ολόκληρα κομμάτια είχαν βγει! Δεν σταμάτησα κι έκανα 13 γύρους μ' αυτό σε αξιοπρεπή ρυθμό, αλλά στον τελευταίο γύρο έπρεπε να κόψω εξαιτίας της κατάστασης του ελαστικού".

 

Επόμενο άρθρο »

Με πρόβλημα στο φρενάρισμα 5ος ο Παπασταύρου

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: Οι οδηγοί κατά των pit stop!

Χορηγοί