• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Ο Marquez και το σκληρό ελαστικό
Τι πλεονέκτημα έδωσε στον Ισπανό;
Νέα 26/03/2014 - 15:46

Διαβάστε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης που έδωσε ο Shinji Aoki, ο Manager του Τμήματος Εξέλιξης Αγωνιστικών Ελαστικών της Bridgestone, μετά τον αγώνα του Κατάρ την περασμένη Κυριακή!

 

Πως πιστεύετε ότι ήταν το πρώτο Σ/Κ αγώνων στο Κατάρ για την Bridgestone;

 

Το Κατάρ είναι μια δύσκολη πίστα για τα ελαστικά, λόγω της χαμηλής πρόσφυσης, της έντονης καταπόνησης και της χαμηλής θερμοκρασίας. Σε γενικές γραμμές ήταν θετικό ντεμπούτο και το νέο έξτρα μαλακό ελαστικό, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στη δράση και ειδικά στις κατατακτήριες. Όλο το Σ/Κ ήταν πολύ ανταγωνιστικό, με τους πρώτους μισούς να έχουν διαφορές κάτω από ένα δευτερόλεπτο, αλλά και ο αγώνας ήταν πολύ διασκεδαστικός.

 

Το έξτρα μαλακό βοήθησε το θέαμα στις κατατακτήριες, αλλά το χρησιμοποίησαν αρκετοί αναβάτες στον αγώνα;

 

Εφτά το επέλεξαν για τον αγώνα, συμπεριλαμβανομένων και όλων των αναβατών της Honda RCV1000R (OPEN). Τόσο ο Redding, όσο και ο Hayden, έκαναν ταχύτερο γύρο στον αγώνα 0,8δ πάνω από τον καλύτερο γύρο και κατά μέσο όρο ήταν 1,5δ πιο αργοί στο γύρο από τους μπροστά. Αν δείτε τους χρόνους, στα τρία πρώτα κομμάτια της πίστας οι οδηγοί της OPEN ήταν κοντά κι έχαναν πολύ στο τέταρτο κομμάτι, που έχει και τη μεγάλη ευθεία.

 

Το σκληρό πίσω ελαστικό επέλεξε μόνο ο νικητής του αγώνα, Marc Marquez! Ποιό το πλεονέκτημά του, σε σχέση με το μεσαίο που επέλεξαν οι περισσότεροι;

 

Πολλές φορές η επιλογή ελαστικού έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό και με τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε αναβάτη. Όταν ο Marc δοκίμασε το σκληρό στα τέταρτα ελεύθερα, ένοιωσε ότι του πρόσφερε σταθερότερη απόδοση και καλύτερη πρόσφυση στο κεντρικό κομμάτι του ελαστικού, που βοηθάει στο να βγαίνεις καλά από τις στροφές. Προφανώς αυτά τα πλεονεκτήματα δούλεψαν ωραία με το προσωπικό του στυλ και τον βοήθησαν να κερδίσει τον αγώνα. Το μεσαίο από την άλλη, ζεσταινόταν καλύτερα και προσέφερε πλεονέκτημα στους πρώτους γύρους του αγώνα, θυσιάζοντας όμως λίγο στον τομέα της αντοχής.

 

Επόμενο άρθρο »

Bridgestone Video

« Προηγούμενο άρθρο

Κατάρ: Paddock Girls!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα