• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2014: Ducati Multistrada 2015
Με σημαντικές αλλαγές και τον Testastretta DVT κινητήρα!
Τεστ-Μοντέλα 04/11/2014 - 10:00

Η Ducati παρουσίασε στο Μιλάνο τη Multistrada 1200 του 2015, ένα μοντέλο με σημαντικές εξωτερικές αλλαγές και εφοδιασμένο με τον Testastretta DVT κινητήρα, που αποδίδει πλέον 160 ίππους!

Ο Testastretta DVT, είναι ο πρώτος κινητήρας που διαθέτει την επαναστατική τεχνολογία Δεσμοδρομικού Μεταβλητού Χρονισμού! Αυτό σημαίνει ότι είναι ο πρώτος - παγκοσμίως - κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων εισαγωγής, αλλά και εξαγωγής!

Το εν λόγω σύστημα ρυθμίζει συνεχώς το χρονισμό των βαλβίδων - ενεργώντας ανεξάρτητα στους εκκεντροφόρους εισαγωγής/εξαγωγής - βελτιώνοντας τον κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών.

Το αποτέλεσμα είναι ένας απαράμιλλος συνδυασμός εκπληκτικής ροπής, κορυφαίας ιπποδύναμης, εξαιρετικής ομαλότητας και χαμηλής κατανάλωσης! Ειδικά η τελευταία, είναι κατά 8% χαμηλότερη σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα, χωρίς DVT!

Η νέα Multistrada θα διαθέτει παράλληλα και το “cornering ABS” της Bosch, ενώ χάρη στη μονάδα IMU (Inertial Measurement Unit) μπορεί να φρενάρει πιο αποτελεσματικά και να μειώσει τις σούζες - το σήκωμα του μπροστινού τροχού - χάρη στο σύστημα Ducati Wheelie Control (DWC).

Τα ακρωνύμια δεν έχουν τελειωμό, με το DTC (Ducati Traction Control) να ρυθμίζεται σε οχτώ διαφορετικά επίπεδα και σε συνδυασμό με τις παραμέτρους του DWC, ο αναβάτης επιλέγει πόσο θέλει να σηκώνεται ο μπροστινός τροχός.

Επιπρόσθετα, η IMU βοηθά στη βελτίωση της λειτουργίας του DSS (Ducati Skyhook Suspension), ενώ η Multistrada 1200 του 2015 θα έχει και το ECC, το ηλεκτρονικό Cruise Control σύστημα του κατασκευαστή.

Ο προβολέας είναι όλος LED, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στον τρόπο ρύθμισης της ζελατίνας και στις ρυθμίσεις και στις διαστάσεις της σέλας. Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο είναι και αυτά διαφορετικά, με την υποδοχή για μπαγκαζιέρα να έχει ενσωματωθεί πιο αποτελεσματικά στο τελευταίο.

Ο αναβάτης της νέας Multistrada 1200 (2015) θα μπορεί να συνδέει το κινητό του με το Ducati Multimedia System, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να κατεβάσει μια εφαρμογή (iPhone/Android) που θα καταγράφει πληροφορίες οδήγησης και θα τις μοιράζει στο ducati.com και σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.

Η πρώτη και οι τελευταίες φωτογραφίες είναι απευθείας από την Έκθεση στο Μιλάνο, των απεσταλμένων του περιοδικού MOTOGP WORLD! 

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2014: Honda RC213V-S

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2014: Ducati Diavel Titanium

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα