• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
APRILIA RSV4 FACTORY - Η κόψη του ξυραφιού
MOTOGP WORLD 06/07/2009 - 09:07

Είτε πρόκειται για το μουσκεμένο Misano, είτε για την καυτή άσφαλτο των Σερρών, οι ισορροπίες στην οδήγηση της μοτοσυκλέτας είναι λεπτές. Και στις δυο περιπτώσεις η νέα RSV4 Factory της Aprilia αποδεικνύει έναν απολύτως ισορροπημένο superbike χαρακτήρα που διψάει για αγωνιστική δράση, επιδεικνύει εξαιρετικές υπό απίστευτες κλίσεις και διεκδικεί το ρεκόρ πίστας … χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη προσπάθεια από τον αναβάτη της!

 

Ιδανικό ζύγισμα και κατανομή βάρους, συνολικές διαστάσεις racing και θέση οδήγησης, με έναν V4 κινητήρα 1000cc που εκφράζει τις προθέσεις του με απόλυτη γραμμικότητα και ισορροπημένη ευστροφία. Η σπιρτάδα και η απόκριση της απόδοσης συνδυάζονται με το σχετικά μακρύ μεταξόνιο, αλλά και την ρυθμιζόμενη γεωμετρία του πλαισίου που υπόσχεται extreme συγκινήσεις με ωριμότατη συμπεριφορά μέσα στην πίστα, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες ή οι δικές σου συνήθειες.

 

Διαβάστε περισσότερα στο 14ο τεύχος τους motoGP World που κυκλοφορεί στα περίπτερα.

Επόμενο άρθρο »

Paddock girl of the month - Patrizia Ruiz

« Προηγούμενο άρθρο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ JORGE LORENZO - Angels & Demons

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ