• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha: Προβλήματα πίσω από τους πανηγυρισμούς
O Lin Jarvis ανήσυχος, ο Rossi πιέζει...
Νέα 27/07/2020 - 01:18

Η Yamaha πανηγύρισε το τριπλό βάθρο, κάτι που πέρυσι φάνταζε αδύνατο, καθώς όλη τη χρονιά είχε πάρει μόνο 2 νίκες στους 19 Αγώνες. Φέτος ξεκίνησε δυναμικά με 2 νίκες στους 2 πρώτους Αγώνες και τις 5 θέσεις από τις έξι των βάθρων των δύο αυτών αγώνων. 

Όμως πέρα από τα χαμόγελα ο Lin Jarvis και οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν δύο αγκάθια που τους χαλούν το πάρτι. Το ένα είναι ότι φέτος κάθε κατασκευαστής έχει στη διάθεσή του μόνο 5 κινητήρες μέχρι το τέλος της κουτσουρεμένης αγωνιστικής σεζόν. Το δεύτερο αγκάθι είναι οι απαιτήσεις του Ρόσσι.

Μετά το πρόβλημα του κινητήρα του Ρόσσι στον πρώτο Αγώνα της Χερέθ, η ομάδα χρησιμοποίησε σε αυτόν τον Αγώνα τον 3ο & 4ο κινητήρα του Ιταλού. Αντίστοιχα ο Βινιάλες που είχε χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες στον 1ο Αγώνα, απέσυρε τον έναν και σε αυτόν τον Αγώνα χρησιμοποίησε τον 4ο & 5ο!

O Lin Jarvis ανάμεσα στους 2 εργιστασιακούς οδηγούς της Monster Yamaha
O Lin Jarvis ανάμεσα στους 2 εργιστασιακούς οδηγούς της Monster Yamaha

Ο Μορμπιντέλι είχε τον 3ο & 4ο αυτήν την εβδομάδα και ο 4ος θα αποσυρθεί, καθώς ξεψύχησε στην διάρκεια του Αγώνα, την ώρα που ο Ιταλο-Βραζιλιάνος ήταν έτοιμος να περάσει 3ος.

Ο Κουαρταραρό χρησιμοποίησε και αυτός τον 3ο & 4ο κινητήρα, χωρίς ευτυχώς να αντιμετωπίσει προβλήματα.

“Χάσαμε 3 κινητήρες σε 2 εβδομάδες, ανησυχούμε”, είπε ο Τζάρβις. “Λυπήθηκα για τον Φράνκο, αφού έκανε καταπληκτικό αγώνα πριν το τεχνικό πρόβλημα. Πρέπει να καταλάβουμε εάν το πρόβλημα είναι το ίδιο και στους τρεις κινητήρες και να βρούμε μια λύση”, συμπλήρωσε ο ισχυρός άνδρας της Γιαμάχα. “Είμαστε χαρούμενοι με αυτό το ξεκίνημα της χρονιάς. Είναι έν ακαλό σημάδι, εν όψη του μέλλοντος, ειδικά σε σχέση με τα αποτελέσματα του Κουαρταραρό”.

Ελπίζουν λοιπόν να βρουν το πρόβλημα άμεσα και να μην έχουμε κι άλλο κινητήρα που να διακόψει την προσπάθεια κάποιου από τους 4 οδηγούς τους, γιατί διαφορετικά θα υπάρξει θέμα αξιοπιστίας και ενός φόβου που θα έχει κάθε οδηγός την ώρα του Αγώνα.

Το δεύτερο αγκάθι που έχει να κάνει με τον Ρόσσι, έρχεται από το γεγονός ότι ο Ιταλός σούπερσταρ λέει ότι η Γιαμάχα δεν πιστεύει πια σε αυτόν και ότι δεν του φτιάχνει τα πράγματα που εκείνος πιστεύει ότι θα του λύσουν τα προβλήματά του και ότι παρεμποδίζει κάποιες αλλαγές σε σχέση με τις ρυθμίσεις του στην Μ1.

“Έχουμε 4 οδηγούς με παρόμοιες ρυθμίσεις. Αλλά ο Βάλε πάντα είχε πρόβλημα με τα λάστιχα και την πρόσφυση. Μετά το δύσκολο περασμένο Σαββατοκύριακο σκέφτηκε ότι θα ήταν καλύτερο να κάνει αλλαγές και πίεσε να αλλάξει τις ρυθμίσεις και να χρησιμοποιήσει κάποιες από το παρελθόν, αν και τώρα έχουμε να κάνουμε με διαφορετικά λάστιχα και διαφορετική μοτοσυκλέτα”, είπε ο Τζάρβις. 

“Το να διαχειρίζεσαι αυτές τις καταστάσεις δεν είναι εύκολο, γιατί οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν πολλά δεδομένα από τα οποία σχεδιάζουν και αξιολογούν τα πάντα, αλλά τελικά η επιμονή του Βάλε αποδείχτηκε σωστή. Συνήθως οι μηχανικοί έχουν πολλά δεδομένα να ακολουθήσουν, αλλά την ίδια στιγμή πρέπει να ακούν τους οδηγούς. Η κατάσταση είναι δυσκολότερη όταν έχεις αρκετούς γρήγορους οδηγούς και έναν που θέλει να αλλάξει τα πράγματα, γιατί αυτό οδηγεί σε επιπρόσθετα επίπονη δουλειά που πρέπει να γίνει”, είπε για το θέμα ο “αρχηγός” αγωνιστικού της εταιρίας. 

Ο Ρόσσι λοιπόν ζητάει από τους Ιάπωνες μηχανικούς διαφορετικά πράγματα ώστε να λύσει τα προβλήματά του που πηγάζουν από το μεγαλύτερο ύψος και βάρος από τους άλλους τρεις οδηγούς και το αποτέλεσμα της Χερέθ ΙΙ έδειξε ότι έχει δίκιο. Για να δούμε πως θα αντιδράσει η Γιαμάχα σε αυτήν την κατάσταση, τώρα που μαζί πρέπει να λύσει το θέμα της αξιοπιστίας των μοτέρ. 

 

Επόμενο άρθρο »

Fabio: Δεν έχω ν’ αποδείξω τίποτα στον Marc

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez II MotoGP: Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα