Η ανακοίνωση έγινε την Κυριακή 28/9 και σε αυτήν αναφέρεται πως η συγκεκριμένη απόφαση λήφθηκε «...για λόγους ασφαλείας και κόστους».
Οι υποψήφιοι προμηθευτές θα πρέπει να καταθέσουν τις προτάσεις τους το αργότερο μέχρι τις 3 Οκτωβρίου ενώ η τελική απόφαση θα ανακοινωθεί μέχρι τις 18 του ίδιου μήνα.
«Αναβάλαμε για σήμερα την απόφαση ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε περισσότερες ιδέες και γνώμες σχετικά με αυτό το θέμα. Τελικά αποφασίσαμε ομόφωνα για λόγους ασφαλείας αλλά και για τη μείωση του κόστους, να πάμε στη μονομάρκα», σχολίασε ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta και πρόσθεσε: «Τώρα η FIM περιμένει προσφορές, πράγμα που σημαίνει ότι όσοι προμηθευτές ελαστικών ενδιαφέρονται πρέπει να στείλουν τις προτάσεις του πριν το Σάββατο 4/10. Από κει και πέρα θα μελετήσουμε τις προτάσεις και μέχρι τις 18 του μηνός η Grand Prix Commission θα αποφασίσει ποια εταιρία θα προμηθεύει με λάστιχα τις ομάδες. Θα είναι σημαντικό οι ενδιαφερόμενοι να έχουν εμπειρία από αυτές τις μοτοσικλέτες. Πιστεύω ότι θα είναι μεγάλο ρίσκο να αποδεχθούμε την πρόταση κάποιου κατασκευαστή που δεν έχει ποτέ αγωνιστεί στα motoGP και με δεδομένο ότι θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για τις δοκιμές της Valencia που θα γίνουν μια μέρα μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς».
Η Michelin, με ανακοίνωση που εξέδωσε λίγο μετά την έκδοση της απόφασης, αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο. «Η Μichelin εξετάζει τις ευκαιρίες που προσφέρονται από αυτούς τους νέους κανονισμούς και εντός των ημερών θα ανακοινώσει την απόφασή της για το αν θα καταθέσει πρόταση ή όχι για να προμηθεύει με λάστιχα το Πρωτάθλημα της μεγάλης κατηγορίας το οποίο η Michelin έχει κατακτήσει 26 φορές από το 1973», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της.