• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Triumph Speed Triple 1200 RS
Με τρικύλινδρο κινητήρα 180 ίππων
Τεστ-Μοντέλα 26/01/2021 - 20:23

 

 

 

 

Νέα Speed Triple 1200 RS -  Τρικύλινδη "επανάσταση"

Ολοκαίνουργια από κάθε άποψη, η Speed ​​Triple 1200 RS έχει σχεδιαστεί από το μηδέν για να προσφέρει μια απόλυτη επανάσταση όσον αφορά την ισχύ, την απόδοση, τον χειρισμό και την τεχνολογία Speed ​​Triple, προσφέροντας την απόλυτη απόδοση γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα.

 

Μια επανάσταση σε δύναμη και επιδόσεις Speed ​​Triple

 -  Η πιο ισχυρή και ταχύτερα επιταχυνόμενη Speed ​​Triple από ποτέ.

 -  Νέος τρικύλινδρος κινητήρας 1160κ.εκ. υψηλότερης χωρητικότητας.

 -  Μέγιστη ισχύς 180PS: αύξηση κατά 30PS.

 -  Μέγιστη ροπή 125Nm: αύξηση κατά 8Nm.

 -  650σαλ υψηλότερος ρυθμός περιστροφής, 12% μικρότερη αδράνεια κινητήρα.

 -  Ολοκαίνουργια εισαγωγή και εξάτμιση με ελεύθερη αναπνοή, με απίστευτο ήχο.

 

Μια επανάσταση στην ευελιξία, την οδική συμπεριφορά και την ακρίβεια Speed Triple

 -  Η πιο ευέλικτη, ακριβής, και δυναμική σε οδική συμπεριφορά Speed ​​Triple από ποτέ.

 -  10 κιλά ελαφρύτερη, μόλις 198 κιλά με τα υγρά.

 -  Ολοκαίνουργιο πλαίσιο με επικεντρωμένη μάζα.

 -  Στενότερη, με πιο κυρίαρχη και αποφασιστική θέση οδήγησης.

 -  Εξοπλισμός προδιαγραφών πίστας που περιλαμβάνει:

    • Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση επιδόσεων Öhlins

    • Ελαστικά Metzeler RACETEC ™ RR

    • Φρένα Brembo Stylema®

 

Μια επανάσταση στην τεχνολογία Speed ​​Triple

 -  Η πιο έξυπνη, πιο αιχμηρή και πιο τεχνολογικά προηγμένη Speed ​​Triple από ποτέ.

 -  Βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS & απενεργοποιούμενο σύστημα γωνιακού ελέγχου πρόσφυσης (με Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας).

 -  Ολοκαίνουργια όργανα TFT 5".

 -  Πέντε προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του βελτιωμένου

προγράμματος Πίστας (Track).

 -  Νέο quickshifter «Triumph Shift Assist» για ανεβάσματα & κατεβάσματα ταχυτήτων.

 -  Νέος διακριτικός φωτισμός, εξ’ ολοκλήρου LED.

 -  Νέο σύστημα keyless.

 -  Σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

Μια επανάσταση στον χαρακτήρα και το στυλ Speed ​​Triple

  • Ολοκαίνουργιο μυώδες ανάστημα και παρουσία που αιχμαλωτίζει.

  • Αγνότερες, καθαρότερες και αιχμηρότερες γραμμές.

  • Αναμφισβήτητα επικεντρωμένο σχεδιαστικό DNA Speed Triple.

  • Εντυπωσιακά νέα δυναμικά σχέδια προβολέων και πίσω φώτων, με ξεχωριστές νέες υπογραφές φωτός.


Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ, ΠΙΟ ΡΟΠΑΤΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΣΕ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ SPEED TRIPLE ΑΠΟ ΠΟΤΕ.

Με έναν ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο κινητήρα υψηλότερης χωρητικότητας 1160κ.εκ. που εξελίχθηκε με τεχνογνωσία από το πρόγραμμα κινητήρων Moto2™, η νέα Speed ​​Triple 1200 RS προσφέρει μέγιστη ισχύ 180PS στις 10.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 125NM στις 9.000 σ.α.λ., προσφέροντας συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Έχει επίσης καλύτερη απόκριση, υψηλότερο ρυθμό περιστροφής κατά 650 σ.α.λ. και έρχεται με νέα εισαγωγή και εξάτμιση με ελεύθερη αναπνοή, για έναν νέο ανατριχιαστικό τρικύλινδρο ήχο.

 

Ολοκαίνουργιος κινητήρας

Ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, με κάθε στοιχείο να έχει κατασκευαστεί για αυξημένη απόδοση και μειωμένη μάζα, καθιστώντας τον νέο κινητήρα σημαντικά ελαφρύτερο, κατά 7 κιλά. Είναι πιο συμπαγής σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα Speed ​​Triple, παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα, δίνοντας στο νέο μοντέλο την τέλεια ισορροπία επιθετικότητας, απόδοσης και ελέγχου.

 

Σημαντικά υψηλότερη ισχύς και ροπή

Ο κινητήρας αποδίδει σημαντικά υψηλότερη ισχύ και ροπή σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά - καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα την πιο ισχυρή και πλούσια σε ροπή Speed ​​Triple από ποτέ. Με φανταστική απόδοση και χαρακτήρα σε ολόκληρη την κλίμακα στροφών, και το χαρακτηριστικό «τοίχος ροπής» του τρικύλινδρου να πηγαίνουν σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Ο κινητήρας προσφέρει καταιγιστική νέα απόδοση, με 30PS περισσότερη ισχύ και κορύφωση 180PS στις 10.750 σ.α.λ. Με πιο άγριο ρυθμό περιστροφής, με την κόκκινη γραμμή να αυξάνεται τώρα κατά 650 σ.α.λ. στις 11.150 σ.α.λ. και με διατήρηση όλης της απίστευτης ροπής και του χαρακτήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για τα οποία η Speed ​​Triple ήταν πάντα γνωστή - με μέγιστη ροπή 125 Nm στις 9.000 σ.α.λ., 8Nm περισσότερο από το απερχόμενο μοντέλο.

 

 

Απίστευτη αναλογία ισχύος προς βάρος

Η εξαιρετική απόδοση του νέου τρικύλινδρου κινητήρα, σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος της ολοκαίνουργιας Speed ​​Triple 1200 RS, προσφέρει την υψηλότερη αναλογία ισχύος προς βάρος στην ιστορία της Speed ​​Triple, πάνω από 25% μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά και σχεδόν διπλή από την αρχική Speed ​​Triple του 1994.

Η Speed Triple με τον καλύτερο ήχο από ποτέ

Χάρη στο ολοκαίνουργιο σύστημα εισαγωγής και εξάτμισης ελεύθερης αναπνοής, η νέα Speed ​​Triple 1200 RS είναι επίσης η Speed ​​Triple με τον καλύτερο ήχο που έχει παραχθεί ποτέ, με βαθύ βρυχηθμό από την εισαγωγή και χαρακτηριστικό τρικύλινδρο ουρλιαχτό από την εξάτμιση.

Χάρη στην κατά 12% λιγότερη αδράνεια κινητήρα, ο κινητήρας παίρνει επίσης ανταποκρίνεται ταχύτερα, έχει πιο αιχμηρή αίσθηση και ακούγεται ακόμα πιο αιχμηρός.

 

Βελτιστοποιημένος νέος συμπλέκτης και κιβώτιο ταχυτήτων

Υπάρχει ένας νέος ελαφρύτερος υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης που χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της της τεχνολογίας στα υλικά τριβής για τη μείωση του αριθμού των δίσκων συμπλέκτη, ελαχιστοποιώντας τη μάζα και βελτιώνοντας την αίσθηση του συμπλέκτη, ενώ μεγιστοποιεί τον έλεγχο κατά τα κατεβάσματα στις υψηλές ταχύτητες.

Σε συνδυασμό με ένα εντελώς νέο, και πιο συμπαγές, στοιβαγμένο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σημαντικά πιο ομαλές από την προηγούμενη γενιά, με βελτιστοποιημένη προοδευτικότητα λόγου σχέσεων.

Η απόδοση ενισχύεται περαιτέρω από το νέο σύστημα ανάφλεξης, με μπουζί διπλών ακίδων για αυξημένη ανθεκτικότητα σε υψηλές στροφές κινητήρα, καθώς και από το μειωμένο βάρος του συστήματος ψύξης, που περιλαμβάνει έναν ενσωματωμένο εναλλάκτη θερμότητας κυκλώματος λαδιού.


 

Η ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΗ, ΑΚΡΙΒΗΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ SPEED TRIPLE ΑΠΟ ΠΟΤΕ

Όντας 10 κιλά ελαφρύτερη και με ένα ολοκαίνουργιο ελαφρύ πλαίσιο, ολοκαίνουργια εργονομία αναβάτη και μια πιο κυρίαρχη και αποφασιστική θέση οδήγησης, η νέα Speed ​​Triple 1200 RS δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια επανάσταση στην οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός υψηλής ποιότητας, προδιαγραφών πίστας, περιλαμβάνει νέα φρένα Brembo Stylema®, ελαστικά Metzeler RACETEC ™ RR και ανάρτηση επιδόσεων Öhlins.

Όλες αυτές οι βελτιώσεις συνδυάζονται για να προσφέρουν μια νέα Speed ​​Triple 1200 RS που έχει σχεδιαστεί για να έχει τόσο ευκίνητη και δυναμική αίσθηση όσο η Street Triple RS.

 

Ολοκαίνουργιο ελαφρύ πλαίσιο

Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί από το μηδέν έως και για να προσφέρει την ελαφρύτερη και με καλύτερη οδική συμπεριφορά Speed ​​Triple από ποτέ, με ακόμα πιο ευέλικτο, ακριβή και δυναμικό χειρισμό, σε ένα πιο σφιχτό, πιο τονισμένο και με συγκεντρωμένη μάζα πακέτο.

Με υγρό βάρος μόλις 198 κιλά, η νέα μοτοσυκλέτα είναι 10 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερη από την προηγούμενη γενιά. Έχει 17% ελαφρύτερο πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο με κατανομή βάρους που είναι πιο μπροστά και χαμηλά.

 

Κυρίαρχη και αποφασιστική θέση οδήγησης

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS διαθέτει 13 χιλ φαρδύτερο τιμόνι, προσφέροντας μια πιο κυρίαρχη και αποφασιστική θέση οδήγησης, δίνοντας καλύτερη αίσθηση και έλεγχο για πιο προβλέψιμη οδήγηση. Οι βελτιώσεις στην εργονομία της μοτοσυκλέτας και τη θέση οδήγησης επιτυγχάνονται μέσω της νέας θέσης των μαρσπιέ, η οποία έχει μετακινηθεί ελαφρώς προς τα μέσα σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, επιτρέποντας βελτιωμένη απόσταση από το έδαφος χωρίς συμβιβασμούς στον χώρο των ποδιών.

Έχουν γίνει επίσης σημαντικές βελτιώσεις στο προφίλ και την κατασκευή της σέλας, η οποία είναι πλέον πιο άνετη, επιτρέποντας ταυτόχρονα στον αναβάτη να έχει μια πιο φυσική θέση για εστιασμένη οδήγηση. Το ύψος της σέλας είναι άνετο, στα 830χιλ.

 

Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins υψηλών προδιαγραφών

Στην επανάσταση οδικής συμπεριφοράς της ολοκαίνουργιας Speed ​​Triple 1200 RS συμβάλλουν τα περιφερειακά υψηλής ποιότητας, προδιαγραφών πίστας που βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins εμπρός και πίσω έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία απόδοσης, άνεσης και ελέγχου.

Στο μπροστινό μέρος, η Speed ​​Triple 1200 RS διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins NIX30, ρυθμιζόμενο για προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ στο πίσω μέρος ο αναβάτης μπορεί να επωφεληθεί από το μονοσόκ διπλού θαλάμου Öhlins TTX36, επίσης ρυθμιζόμενου για προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης.

Όλο το πακέτο ανάρτησης έχει ρυθμιστεί για το χαμηλότερο βάρος της μοτοσυκλέτας, την υψηλότερη ισχύ και τη ροπή και τη νέα γεωμετρία, και έχει εξελιχθεί για να δουλεύει το ίδιο καλά τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.

Τα προστατευτικά πιρουνιού είναι διαθέσιμα ως αξεσουάρ.

 

Φρένα Brembo υψηλών επιδόσεων

Απίστευτη δύναμη φρεναρίσματος παρέχεται από τα νέα φρένα Brembo τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Στο μπροστινό μέρος, οι νέες διπλές ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες υψηλών επιδόσεων Brembo Stylema®, με ελαφρύτερους δίσκους 320 χιλ, εξασφαλίζουν δύναμη πέδησης για την πίστα, και στο πίσω μέρος μια μονή δαγκάνα διπλού εμβόλου Brembo επιτρέπει στον αναβάτη να ισορροπεί το φρενάρισμα και βελτιώνει τον συνολικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

Διατίθεται επίσης πλήρως ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου Brembo MCS για περαιτέρω βελτίωση της άνεσης και του ελέγχου του αναβάτη.

 

 

 

Εξαιρετικό κράτημα

Τα στάνταρ ελαστικά που τοποθετούνται στη νέα Speed ​​Triple 1200 RS είναι τα υψηλής απόδοσης Metzeler Racetec RR, τα οποία είναι τα υψηλότερων προδιαγραφών ελαστικά της Metzeler που έχουν εγκριθεί για χρήση στο δρόμο, και είναι ικανά να προσφέρουν βέλτιστη απόδοση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

Επιπλέον, τα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SC2 μπορούν να τοποθετηθούν στη νέα Speed ​​Triple 1200 RS ως εργοστασιακά εγκεκριμένη επιλογή.

 

Η ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΗ, ΠΙΟ ΑΙΧΜΗΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ SPEED TRIPLE ΑΠΟ ΠΟΤΕ.

Η νέα 1200 RS έρχεται εξοπλισμένη με σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία Speed ​​Triple, συμπεριλαμβανομένου του ολοκαίνουργιου οργάνου TFT 5”, του νέου Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων, του βελτιστοποιημένου γωνιακού ABS, του απενεργοποιούμενου βελτιστοποιημένου γωνιακού συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (με μονάδα μέτρησης αδράνειας), 5 προγράμματα οδήγησης - συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας Track (Πίστας), νέου διακριτικού εξ’ ολοκλήρου LED φωτισμού, εξ’ ολοκλήρου keyless συστήματος και του συστήματος My Triumph Connectivity στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

Ολοκαίνουργια όργανα TFT 5"

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS διαθέτει ολοκαίνουργια όργανα TFT 5”.

Τόσο η ίδια η οθόνη TFT, όσο και η διεπαφή χρήστη, είναι εντελώς νέες, σχεδιασμένες για να παρέχουν στον αναβάτη τη δυνατότητα περισσότερων προσαρμογών εν κινήσει σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, όπως η δυνατότητα αλλαγής των ρυθμίσεων ελέγχου πρόσφυσης οδηγώντας.

Βασικές πληροφορίες είναι ευκρινώς διαθέσιμες για τον αναβάτη, ο οποίος θα είναι άμεσα σε θέση να γνωρίζει την ταχύτητα, τη σχέση κιβωτίου και τις στροφές κινητήρα χάρη στη νέα οθόνη TFT και τη νέα της διαμόρφωση, με χώρο που δημιουργείται για οποιεσδήποτε πρόσθετες πληροφορίες ή μενού, σύροντας το στροφόμετρο στο πλάι όπως απαιτείται.

Η διάταξη της οθόνης TFT διατίθεται σε δύο διαφορετικά θέματα, τα οποία αλλάζουν τον χρωματισμό της οθόνης, και η νέα οπτικά συνδεδεμένη οθόνη 5 ιντσών εγγυάται λιγότερη αντανάκλαση και επομένως βελτιώνει τη ευκρίνεια της εικόνας σε οποιαδήποτε κατάσταση φωτισμού.

Ένα χρονόμετρο γύρου περιλαμβάνεται επίσης για χρήση πίστας.

 

Το σύστημα My Triumph Connectivity είναι τοποθετημένο ως στάνταρ

Η διεπαφή χρήστη στη νέα Speed ​​Triple 1200 RS ενισχύεται περαιτέρω από το σύστημα My Triumph Connectivity, το οποίο είναι τοποθετημένο ως στάνταρ.

Οι κάτοχοι Speed ​​Triple μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε πλοήγηση στροφή-προς-στροφή μέσω της δωρεάν εφαρμογής My Triumph, έλεγχο GoPro, έλεγχο τηλεφώνου και μουσικής. Ο αναβάτης μπορεί να ελέγξει όλα αυτά μέσω των διακοπτών και θα έχει πρόσβαση σε όλες τις σχετικές πληροφορίες μέσω της οθόνης TFT.

 

Ενισχυμένο νέο Triumph Shift Assist

Η τεχνολογική επανάσταση της νέας Speed ​​Triple 1200 RS περιλαμβάνει σημαντική αναβάθμιση στα χαρακτηριστικά βελτίωσης της οδήγησης που διατίθενται ως στάνταρ.

Ένα νέο quickshifter Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Ιδανικό για έντονη οδήγηση και για χρήση πίστας, επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη διατηρώντας ταυτόχρονα τη θέση του γκαζιού, εξασφαλίζοντας ομαλή, αβίαστη και εκλεπτυσμένη αλλαγή ταχυτήτων τόσο κατά την επιτάχυνση όσο και κατά την επιβράδυνση, χάρη στον νέο αισθητήρα μεταβλητής θέσης, ο οποίος εξασφαλίζει μια βελτιστοποιημένη θέση αλλαγής.

 

Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS

Το νέο βελτιστοποιημένο γωνιακό σύστημα ABS αντιπροσωπεύει μια επιπλέον εμπνευσμένη βοήθεια για τον αναβάτη της νέας Speed ​​Triple 1200 RS. Η νέα μονάδα ABS Continental MIB-EVO, με ενσωματωμένη Μονάδας Μέτρησης Αδράνειας (IMU) 6 αξόνων και πιο εκλεπτυσμένο έλεγχο ABS, παρακολουθεί συνεχώς τους ρυθμούς επιτάχυνσης της κύλισης, του βήματος και της εκτροπής, για τον υπολογισμό της γωνίας κλίσης και την εξασφάλιση της βέλτιστης δύναμης φρένων για οποιαδήποτε κατάσταση.

Το σύστημα είναι ρυθμιζόμενο μέσω του οργάνου TFT και του αριστερού διακόπτη και προσφέρει δύο επιλέξιμα επίπεδα παρέμβασης, «Δρόμου» και «Πίστας». Οι ρυθμίσεις «Πίστας» έχουν ρυθμιστεί ώστε να είναι διακριτικές και σχεδόν αόρατες κατά τη γρήγορη οδήγηση στην πίστα. Οι ρυθμίσεις ABS συνδέονται με τα προγράμματα οδήγησης, αλλά μπορούν επίσης να επιλεγούν ανεξάρτητα αν το επιλέξει ο αναβάτης.

Το νέο συνδεδεμένο σύστημα πέδησης βελτιώνει τις αποστάσεις ακινητοποίησης και τη σταθερότητα υπό σκληρό φρενάρισμα.

 

Απενεργοποιούμενο Βελτιστοποιημένο Γωνιακό Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης

Επίσης, με την ενσωμάτωση της Μονάδας Μέτρησης Αδράνειας (IMU), το νέο Βελτιστοποιημένο Γωνιακό Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης της Speed ​​Triple 1200 RS διασφαλίζει τον βέλτιστο ρυθμό ολίσθησης και έλεγχο ροπής σε οποιαδήποτε γωνία κλίσης, βελτιώνοντας την επιτάχυνση και τον έλεγχο τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.

Υπάρχουν 4 επίπεδα παρέμβασης για να διαλέξετε («Βροχή», «Δρόμος», «Σπορ» και «Πίστα»), καθώς και η δυνατότητα απενεργοποίησης του ελέγχου πρόσφυσης εντελώς. Και πάλι, η ρύθμιση «Πίστας» έχει αναπτυχθεί προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η πρόοδος προς τα εμπρός και να ελαχιστοποιηθεί η αντιληπτή παρέμβαση όταν οδηγείτε άγρια. Οι ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης συνδέονται με τα προγράμματα οδήγησης, αλλά μπορούν επίσης να ρυθμιστούν ανεξάρτητα.

 

Βελτιωμένος έλεγχος ανύψωσης μπροστινού τροχού

Ο βελτιωμένος έλεγχος ανύψωσης εμπρός τροχού έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τον έλεγχο του αναβάτη επάνω στον νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 1160κ.εκ., χωρίς να γίνεται ενοχλητικός στον αναβάτη, και έχει προηγμένους νέους εξελιγμένους αλγορίθμους που παρακολουθούν συνεχώς τα σήματα από τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας για να εξασφαλίσουν ομαλότερο έλεγχο και ταχύτερη πρόοδο. Οι ρυθμίσεις συνδέονται και βελτιστοποιούνται για κάθε πρόγραμμα ελέγχου πρόσφυσης, επιτρέποντας στο επίπεδο παρέμβασης να προσαρμόζεται στις συνθήκες και στο στυλ οδήγησης.

 

5 προσαρμόσιμα προγράμματα οδήγησης, με βελτιωμένη λειτουργία «Πίστας»

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS διαθέτει 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Βροχής, Δρόμου, Σπορ, Πίστας και Αναβάτη. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης προσαρμόζει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ώστε να ταιριάζει με την προβλεπόμενη χρήση. Χάρη στο σύστημα γκαζιού ride-by-wire η απόκριση του γκαζιού ρυθμίζεται σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, καθώς και τις ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης και ABS.

Η νέα βελτιωμένη λειτουργία «Πίστας» έχει σχεδιαστεί ειδικά για να είναι όσο το δυνατόν πιο διακριτική στην οδήγηση στην πίστα, παρέχοντας παράλληλα την εξασφάλιση ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εκεί για να βοηθήσουν σε απρόσμενες καταστάσεις.

Όταν βρίσκεται σε υγρές συνθήκες, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία οδήγησης «Βροχής», η οποία μειώνει την ισχύ στα 100PS και αυξάνει το επίπεδο παρέμβασης των υπολοίπων συστημάτων ασφαλείας.

Οι ρυθμίσεις των προγραμμάτων οδήγησης είναι εύκολα προσβάσιμες μέσω του διακόπτη κατά την οδήγηση.

 

Διακριτικός νέος φωτισμός, εξ’ ολοκλήρου LED

Η ασφάλεια έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο χάρη στο εκπληκτικό νέο σύστημα φωτισμού με επιθετικό στυλ της νέας Speed ​​Triple 1200 RS, το οποίο περιλαμβάνει τους νέους προβολείς LED με απίστευτα διακριτική νέα υπογραφή φωτισμού ημέρας (διαφοροποιείται ανάλογα με τη χώρα), οι οποίοι είναι τώρα πιο φωτεινοί και πιο λευκοί για βελτιωμένη ορατότητα στο δρόμο.

Το ελκυστικό νέο πίσω φως είναι εξίσου διακριτικό και έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με μια μοναδική σχεδίαση LED, προσφέροντας μια πιο συμπαγή σιλουέτα στο πίσω μέρος.

Τα αυτό-ακυρούμενα φλας είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

Νέο σύστημα εξ’ ολοκλήρου keyless

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS είναι επίσης εξοπλισμένη, για πρώτη φορά σε μια Triumph, με ένα εξ’ ολοκλήρου keyless σύστημα, συμπεριλαμβανομένης ανάφλεξης και κλειδαριάς τιμονιού χωρίς κλειδί, καθώς και μια νέα τάπα ρεζερβουάρ χωρίς κλειδί.

Για να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη ασφάλεια, το keyless σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί αν απαιτηθεί με το απλό πάτημα ενός κουμπιού στο μπρελόκ.

 

Cruise control τοποθετημένο ως στάνταρ

Μέσω των διακοπτών τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί να ενεργοποιήσει το πλήρως ρυθμιζόμενο cruise control, το οποίο είναι τοποθετημένο ως στάνταρ, για βελτιωμένη δυνατότητα οδήγησης σε μεγάλες αποστάσεις.

 

Βελτιωμένος φωτισμός διακοπτών

Ολοκληρώνοντας τα βοηθήματα οδήγησης, οι μοναδικοί στην κατηγορία οπίσθια φωτιζόμενοι διακόπτες έχουν τώρα μια νέα πιο διεισδυτική κεχριμπαρένια λάμψη από τα LED που βρίσκονται μέσα τους, καθιστώντας τους ευκολότερους στην ανάγνωση.

Για επιπλέον άνεση και ευκολία του αναβάτη, διατίθενται ως αξεσουάρ θερμαινόμενα γκριπ με έξυπνα τακτοποιημένη εσωτερική καλωδίωση, καθώς και ένα σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.

 

Ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου

Μια ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη ως στάνταρ, η οποία είναι κατά 60% ελαφρύτερη από την αντίστοιχη μολύβδου οξέος, μειώνοντας το συνολικό βάρος κατά 2,3 κιλά.

Ένας νέος φορτιστής μπαταρίας είναι διαθέσιμος ως αξεσουάρ, ο οποίος είναι κατάλληλος τόσο για μπαταρίες ιόντων λιθίου όσο και για μολύβδου οξέος.


 

ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΥΩΔΗΣ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙ

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS είναι ο νέος ορισμός του καθαρά επιθετικού χαρακτήρα, παρουσίας και στυλ, με μυώδη σιλουέτα που αιχμαλωτίζει τη ματιά, και καθαρότερες, πιο ευκρινείς γραμμές. Ενσωματώνοντας όλο το εμβληματικό DNA σχεδιασμού Speed ​​Triple, που γεννήθηκε από την πρωτότυπη του 1994 που δημιούργησε την κατηγορία, αυτή η νέα γενιά επαναφέρει το σημείο αναφοράς για εστιασμένο χαρακτήρα και στυλ Speed ​​Triple.

 

Συμπαγή νέα βαμμένα μέρη

Τα συμπαγή πολυτελή νέα βαμμένα μέρη αποτελούνται από νέα σχεδιασμένα στοιχεία όπως εμπρός φτερό carbon, καρίνα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και κοκοβιό με εναλλασσόμενη σέλα συνεπιβάτη, καθώς και μια νέα συμπαγή ουρά.

 

Διακριτικοί νέοι ελαφριοί τροχοί

Η επιθετική εμφάνιση της νέας Speed ​​Triple 1200 RS ενισχύεται από τους νέους ελαφριούς μαύρους χυτούς τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών, με ακτίνες σε διάταξη V.

 

Δύο εντυπωσιακοί νέοι χρωματικοί συνδυασμοί Speed ​​Triple

Δύο νέοι τολμηροί συνδυασμοί χρωμάτων και γραφικών είναι διαθέσιμοι για τον νέο πελάτη Speed ​​Triple: Sapphire Black, με κόκκινα και ασημένια γραφικά ή Matt Silver Ice, με μαύρα, ασημί και κίτρινα γραφικά.

 

Η χαρακτηριστική προσήλωση της Triumph στη λεπτομέρεια

Μπορεί κάποιος να θαυμάσει μια σειρά από πολυτελή φινιρίσματα στη νέα Speed ​​Triple, συμπεριλαμβανομένων δραματικών νέων γραφικών RS και ενός καβαλέτου τιμονιού με επωνυμία. Όπως σε όλες τις Triumph, η απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια οδήγησε σε απόκρυψη όλων των καλωδίων και των εύκαμπτων σωλήνων από την κοινή θέα.

 

 

Νέα αξεσουάρ

Οι ιδιοκτήτες της Speed ​​Triple 1200 RS μπορούν να εξατομικεύσουν τη μοτοσυκλέτα τους επιλέγοντας από μια σειρά από 35 αξεσουάρ, με επιλογές για τη βελτίωση του στυλ και των λεπτομερειών, της τεχνολογίας, των αποσκευών, της προστασίας και της φροντίδας.

Για να εξατομικεύσει το στυλ και τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει να τοποθετήσει τη μάσκα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, τη φιμέ ζελατίνα, τους σπορ κατεργασμένους καθρέπτες ακρόμπαρων, τα κατεργασμένα δοχεία υγρού εμπρός και πίσω φρένων, την κατεργασμένη αλουμινένια τάπα του πίσω άξονα και πολλά άλλα.

Η τεχνολογία μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στη γκάμα των διαθέσιμων αξεσουάρ: τα κυλιόμενα φλας LED και το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών είναι μόνο δύο παραδείγματα των διαθέσιμων δυνατοτήτων της λίστας αξεσουάρ. Ο συναγερμός Triumph Protect +, καθώς και ο ανιχνευτής Triumph Track + tracker με παρακολούθηση 24/7 είναι επίσης διαθέσιμα για πρόσθετη σιγουριά. (Ενδέχεται να ισχύουν περιορισμοί στη χώρα σας).

Αξεσουάρ αποσκευών είναι επίσης διαθέσιμα για τη νέα Speed ​​Triple, με ταιριαστές τσάντες ρεζερβουάρ και ουράς ανθεκτικές στο νερό, που διαθέτουν μηχανισμό στερέωσης γρήγορης απελευθέρωσης

Οι ιδιοκτήτες Speed ​​Triple μπορούν να προστατεύσουν περαιτέρω τη μοτοσυκλέτα τους με προστατευτικά πλαισίου, προστατευτικά πιρουνιού και tank pad, και για όταν είναι παρκαρισμένη με κουκούλα παντός καιρού και αξεσουάρ φορτιστή μπαταρίας

 

Τιμή, συντήρηση και εγγύηση

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS θα είναι στα € 18.290€ (αναμένεται άμεσα).

Το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας μειώνεται, χάρη στο υψηλό διάστημα σέρβις 16.000 χιλιομέτρων και τη διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων.

Η νέα Speed ​​Triple 1200 RS θα φτάσει στα καταστήματα Triumph από τα τέλη Μαρτίου.


 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ

Επιθετική, ευέλικτη και εστιασμένη. Η αρχική Triumph Speed ​​Triple δημιούργησε την κατηγορία γυμνών μοτοσυκλετών επιδόσεων το 1994 και επινόησε τη φράση «εργοστασιακή streetfighter». Σχεδιασμένη από λευκό χαρτί για τον δρόμο, ως γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου επιδόσεων, η Speed ​​Triple 1050 του 2005 στη συνέχεια επανάφερε πάλι το σημείο αναφοράς σε μια ανταγωνιστική κατηγορία που αποτελούταν κυρίως από προσαρμοσμένες σπορ μοτοσυκλέτες πίστας.

Με τη νέα Speed ​​Triple 1200 RS, για άλλη μια φορά, η Triumph στέκεται σχεδόν μόνη της στην κατηγορία με μια μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί πρώτα και κύρια ως γυμνή street μοτοσυκλέτα με επίκεντρο τον δρόμο, με όλα τα πλεονεκτήματα για τον αναβάτη, και κανένα από τα εγγενή μειονεκτήματα των μοτοσυκλετών πίστας που μετατράπηκαν για τον δρόμο, όπου η δύναμη, η ροπή και η οδική συμπεριφορά δεν μπορούν να αξιοποιηθούν πλήρως.

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος

Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά

Χωρητικότητα

1160 κ.εκ.

Διάμετρος

90.0 χιλ

Διαδρομή

60.8 χιλ

Συμπίεση

13.2:1

Μέγιστη Ιπποδύναμη

180 PS @ 10,750 σαλ

Μέγιστη Ροπή

125 Nm @ 9,000 σαλ

Σύστημα Τροφοδοσίας

Ηλεκτρονικός διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού

Εξάτμιση

Ανοξείδωτοι ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με χαμηλά τοποθετημένο πρωτεύον τελικό και πλαϊνά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό

Τελική Μετάδοση

Αλυσίδα X-ring

Συμπλέκτης

Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθισης

Κιβώτιο

6 ταχυτήτων

ΠΛΑΙΣΙΟ

Πλαίσιο

Αλουμινένιο διπλού σωλήνα, βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο

Ψαλίδι

Αλουμινένιο, μονόμπρατσο

Εμπρός Τροχός

Χυτός αλουμινένιος, 17 x 3.50”

Πίσω Τροχός

Χυτός αλουμινένιος, 17 x 6.00”

Εμπρός Ελαστικό

Metzeler Racetec RR K3 120/70 ZR17

Πίσω Ελαστικό

Metzeler Racetec RR K3 190/55 ZR17

Εμπρός Ανάρτηση

Ανάποδο πιρούνι Öhlins NIX30 43 χιλ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, 120 χιλ διαδρομής.

Πίσω Ανάρτηση

Μονοσόκ Öhlins TTX36 διπλού θαλάμου με προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, 120 χιλ διαδρομή πίσω τροχού.

Εμπρός Φρένα

Διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, OC-ABS, ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο, πλήρως ρυθμιζόμενη.

Πίσω Φρένο

Μονός δίσκος 220χιλ. Διέμβολη δαγκάνα Brembo, OC-ABS. Πίσω ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο.

Όργανα

Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5"

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Μήκος

2090 χιλ

Πλάτος (Τιμόνι)

792 χιλ

Ύψος Χωρίς Καθρέφτες

1089 χιλ

Ύψος Σέλας

830 χιλ

Μεταξόνιο

1445 χιλ

Γωνία Κάστερ

23.9 °

Ίχνος

104.7 χιλ

Γεμάτο Βάρος

198 κιλά

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

15.5 λίτρα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Κατανάλωση Καυσίμου

5.6 λ/100χλμ)

Νούμερα CO2

130 γρ/χλμ

Προδιαγραφές

EURO 5

Οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μετριούνται σύμφωνα με την οδηγία 168/2013/EC. Τα νούμερα της κατανάλωσης προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται για λόγους σύγκρισης μόνο. Ενδέχεται να μην αντανακλούν αποτελέσματα πραγματικής οδήγησης.

 

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Διάστημα Σέρβις

16,000χλμ / 12 μήνες

 

Επόμενο άρθρο »

Νέο SYM JET X 125 ABS Euro 5

« Προηγούμενο άρθρο

Honda CRF300 Rally 2021

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα