• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suzuki GSV-R: Ο Loris πήρε τ' όπλο του
Ο team manager της Rizla Suzuki μιλάει για την μοτοσυκλέτα
Νέα 12/03/2010 - 07:38

Ο Loris Capirossi και ο Alvaro Bautista δοκίμασαν την Suzuki GSV-R του 2010 στις επίσημες προ-αγωνιστικές δοκιμές. Όμως ποιές βελτιώσεις έχουν γίνει στη μοτοσυκλέτα και τί έχει αλλάξει από το μοντέλο του 2009;

 

Ο Paul Denning, team manager της Rizla Suzuki, αποκαλύπτει:

“Όλες οι ομάδς έχουν ζοριστεί λίγο με τον κανονισμό των έξι μοτέρ για όλη τη σεζόν. Ίσως όμως εμείς να έχουμε ζοριστεί περισσότερο, μιας και έπρεπε να ανεβάσουμε την ισχύ του μοτέρ για να φτάσουμε τα επίπεδα των άλλων. Πέρσι υπολειπόμασταν τομέα αυτό, οπότε για το '10 είχαμε δύο στόχους: Να δυναμώσουμε το μοτέρ βελτιώνοντας όμως και τον τρόπο απόδοσης της δύναμης, αλλά και τον έλεγχο και ταυτόχρονα να το κάνουμε να έχει διάρκεια ζωής τριών αγώνων. Δύσκολο μεν, όμως δουλεύουμε σκληρά για να το καταφέρουμε.

O Paul Denning, team manager της Rizla Suzuki
O Paul Denning, team manager της Rizla Suzuki

Εκτός του κινητήρα, όμως, κάναμε δουλειά και στο πλαίσιο. Πέρσι, είχαμε πρόβλημα ειδικά στις κρύες συνθήκες. Στις δοκιμές της Sepang δοκιμάσαμε δύο εναλλακτικές και αμφότεροι αναβάτες συμφώνησαν σε μία απ' αυτές. Βέβαια, με τη ζέστη που έκανε στη Μαλαισία ήταν αδύνατον να καταλάβουμε πώς θα συμπεριφερθεί το πλαίσιο σε χαμηλότερες θερμοκρασιακές συνθήκες. Όταν έβρεξε έπεσε λίγο η θερμοκρασία – και μειώθηκε και η πρόσφυση - ευτυχώς δεν είδαμε κάτι ανησυχητικό. Οπότε θεωρούμε ότι κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση.

Στις πρώτες δοκιμές είδαμε επίσης τρία διαφορετικά ρεζερβουάρ και δύο σέλες με διαφορετικό πλάτος. Κάναμε το ρεζερβουάρ λίγο πιο κοντό και αυτό βόλεψε και τους δύο αναβάτες μας που είναι μικρόσωμοι. Μπορούν έτσι να μεταφέρουν το βάρος τους μπροστά πιο εύκολα και να φορτίζουν τον εμπρός τροχό μέσα στη στροφή.”

 

Πέραν αυτών, η GSV-R έχει ολοκαίνουργιες δαγκάνες της Brembo, επανασχεδιασμένο τελικό Akrapovic και ζάντες Marchesini. Το σύνολο ικανοποίησε τους αναβάτες με τη απόδοσή του, ενώ βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας. Το fairing έχει επανασχεδιαστεί σε κάποια σημεία, έτσι ώστε να μην επηρεάζεται από τους πλευρικούς ανέμους και να διευκολύνει την εισροή του αέρα προς το φιλτροκούτι.

Loris Capirossi (δεξιά) και Alvaro Bautista (κέντρο)
Loris Capirossi (δεξιά) και Alvaro Bautista (κέντρο)

Επόμενο άρθρο »

Qatar: Φώτα... Μηχανές... Πάμε!!!

« Προηγούμενο άρθρο

Οι τελικοί χρωματισμοί των GSV-R του 2010!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα