• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Beirer: Η Ducati μας κατηγορεί για το Rookies Cup
Αλλά παίρνουν αναβάτες από την VR46 και εμάς
Νέα 24/01/2022 - 18:11

Σε συνέντευξη στο Speedweek, ο Pit Beirer θέλησε να επιστήσει την προσοχή και να υπογραμμίσει τη δέσμευση του Αυστριακού κατασκευαστή στην προώθηση και την αναζήτηση νέων ταλέντων.

Όλα αυτά προκύπτουν από ορισμένες δηλώσεις που έκανε πέρυσι ο Davide Tardozzi, διευθυντής ομάδας της Ducati, σχετικά με την υποτιθέμενη «παράνομη υπεροχή» της KTM στην πρόσληψη νεαρών αναβατών μέσω του Red Bull Rookies Cup, δένοντάς τους με την εταιρία μέσω των συμβολαίων τους. 

"Πρώτα από όλα, δεν δεσμεύουμε τους αναβάτες. Δεν ξέρω τι έφαγε το πρωί που έκανε αυτές τις δηλώσεις - είπε ο Beirer - αλλά αν ο κ. Tardozzi ισχυρίζεται ότι υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός, δεν μπορώ παρά να καλέσω θερμά τη Ducati να ασχοληθεί με τον τομέα των νέων αναβατών. Δεν θυμάμαι να βλέπω μια μοτοσυκλέτα Ducati στη Moto3".

Το ζήτημα της εισόδου της Ducati στις μικρότερες κατηγορίες έχει συζητηθεί αρκετές φορές ακόμη και από τον Gigi Dall’Igna, ο οποίος ήταν απόλυτα υπέρ. Αυτή τη στιγμή η Ducati συμμετέχει ως εργοστασιακός κατασκευαστής στα πρωταθλήματα MotoGP και Superbikes και από το 2023 θα προμηθεύει τις μοτοσυκλέτες για το Παγκόσμιο Κύπελλο MotoE.


 Η KTM, από την άλλη, συμμετέχει σε μεγάλο αριθμό πρωταθλημάτων: από την CEV στην Moto3, από τα MotoGP στα Supersport 300, για να μην αναφέρουμε το off-road όπου ο Αυστριακός κατασκευαστής είναι παρών σχεδόν σε κάθε διαγωνισμό.


 "Το κόστος του προγράμματος μας για νέους αναβάτες είναι σχετικά υψηλό. μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ. Προφανώς στην KTM είμαστε τόσο αξιοπρεπείς άνθρωποι που ορισμένοι αναβάτες υπογράφουν εθελοντικά συμβόλαια μαζί μας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 μετά από τρία χρόνια στο Rookies Cup, στο οποίο προμηθεύουμε μόνο τις μοτοσυκλέτες, χωρίς κανένα συμβόλαιο με τους αναβάτες".

"Η Ducati τώρα αντλεί τακτικά αναβάτες από τημ VR46 Riders Academy του Valentino Rossi, αυτό είναι έξυπνο. Αλλά θα πρέπει απλώς να το κάνουν χωρίς να παραπονεθούν για το περίτεχνο πρόγραμμα νέων αναβατών μας".


 Εν ολίγοις, υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ της Ducati και της KTM για το θέμα των νεαρών αναβατών, σε μια περίοδο κατά την οποία οι μεταγραφές αναβατών μοτοσυκλετών είναι στάσιμες, αλλά ήδη κάτι ετοιμάζεται για μια πραγματική επανάσταση το 2023.

Λέγεται ότι στον πόλεμο και στον έρωτα όλα επιτρέπονται, ίσως επιτρέπονται και στις επιχειρήσεις, αλλά όχι σύμφωνα με τον Beirer. 


"Είχαμε τον Jorge Martin να αγωνίζεται για δύο χρόνια στο Πρωτάθλημα της Moto2 με την ομάδα του Ajo, δίνοντάς του την ευκαιρία να έρθει μαζί μας στα MotoGP το 2021, αλλά ήθελε να πάει στη Ducati και πλήρωσε ποινή 80 χιλιάδων ευρώ, παρόλο που ο μισθός του με μας ήταν πολύ πιο υψηλός. Παλέψαμε για τον Martin αλλά έφυγε ούτως ή άλλως, αφήνω στη Ducati να κρίνει αν αυτή η κίνηση ήταν αξιοπρεπής ή απρεπής ενέργεια ή όχι". 

Επόμενο άρθρο »

Η παρουσίαση της RNF WithU Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

Οι Márquez προπονούνται με Kart CRG

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα