• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aleix Espargaro: Έχω επιτέλους την μοτοσυκλέτα που πάντα ονειρευόμουν
Νέα 17/05/2022 - 11:39

Παρά τo ότι έχανε χρόνο στη μέση της στροφής, ο Aleix Espargaro κράτησε πίσω του τον Fabio Quartararo στο Le Mans, ενώ είπε ότι ο αναβάτης της Yamaha δεν είναι "καλύτερος από εμένα στα φρένα".

Από τότε που ήρθε στα MotoGP με τη Yamaha, το αργό φρενάρισμα ήταν ένας από τους ισχυρότερους τομείς του Quartararo, κάτι που κανένας άλλος αναβάτης της M1 δεν μπορεί να κάνει, ιδιαίτερα φέτος.

Και ενώ η ταχύτητά του στη μέση της στροφής είναι εξίσου εντυπωσιακή, ο Quartararo δεν κατάφερε να επιτεθεί και να περάσει τον Espargaro για ένα βάθρο εντός έδρας στο Le Mans.


Ο αναβάτης της Aprilia παραδέχτηκε ότι η απόδοση του στην μέση της στροφής έναντι του κύριου αντιπάλου του για τον τίτλο είναι μια μικρή αδυναμία προς το παρόν, αλλά η ικανότητα του στα φρένα δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Espargaro είπε: "Ήξερα ότι κάθε φορά που πλησίαζα στον Jack (Miller) είχα πρόβλημα πίεσης με το ελαστικό. Ήξερα ότι ήταν αδύνατο να προσπεράσω και φρενάραμε πολύ παρόμοια, αλλά ήξερα ότι ο Fabio (Quartararo) είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πίσω μου".


"Ο Fabio είναι λίγο καλύτερος από εμένα στη μέση της στροφής αυτή τη στιγμή, αλλά δεν είναι καλύτερος από εμένα στα φρένα. Ήξερα ότι ήταν στα χέρια μου".

"Ήταν εξαιρετικά δύσκολο γιατί ήμουν γρήγορος, αλλά όχι αρκετά για να προσπεράσω τον Jack ή ακόμα και στην αρχή του αγώνα τον Joan Mir".


Μια πίστα που συχνά προκαλεί χάος όσον αφορά τις πτώσεις, ο αγώνας των MotoGP στο Le Mans δεν ήταν διαφορετικός καθώς επτά αναβάτες έπεσαν την Κυριακή. 

Στην πραγματικότητα, η ολισθηρή επιφάνεια έκανε την πτώση πιο εύκολη από την διαδικασία του να πας γρήγορα, είπε ο Espargaro: "Ήξερα ότι στον αγώνα ήταν βασικό το να τερματίσω γιατί η πίστα ήταν πολύ ολισθηρή. Ήταν πιο δύσκολο απλά να μείνεις στη μοτοσυκλέτα παρά να πας γρήγορα".

‌"Δεν ήταν πολύ δύσκολο να πάω γρήγορα, αλλά η αποφυγή μιας πτώσης ήταν πολύ, πολύ δύσκολη. Κάθε φορά που προσπαθούσα να πλησιάσω τον Jack είχα πολλές ταλαντώσεις στο μπροστινό. Είδα στο ταμπλό ότι το μπροστινό μου ελαστικό είχε ανεβάσει θερμοκρασία, έτσι τον άφησα να φύγει μπροστά γύρω στα οκτώ δέκατα και μετά έμεινα εκεί".

"Στο τελευταίο μέρος του αγώνα είδα στις μεγάλες οθόνες ότι ο Fabio ήταν πολύ κοντά. Είδα μια φορά ότι ήταν λίγο καλύτερος στη μέση της στροφής, επίσης το Σαββατοκύριακο τον μελετούσα στο βίντεο και ήταν καλύτερος από τους υπόλοιπους στη μέση της στροφής, κερδίζοντας πολύ ταχύτητα".

"Ήξερα ότι αν έκανα ένα λάθος και άνοιγα την γραμμή μου, θα με πέρναγε από την εσωτερική. Ήταν πολύ δύσκολο να μην κάνω κανένα λάθος στους τελευταίους δέκα γύρους".

Το τρίτο διαδοχικό βάθρο του Espargaro, τέταρτο στη σεζόν που περιλαμβάνει μια πρώτη νίκη στα MotoGP για τον ίδιο και την Aprilia, είναι ένα αποτέλεσμα που μείωσε το προβάδισμα του Quartararo στο Πρωτάθλημα σε μόλις τέσσερις βαθμούς.

 

Μετά από χρόνια ανάπτυξης με την Aprilia, οδηγώντας διαφορετικές μοτοσυκλέτες που είτε ήταν μη ανταγωνιστικές εκείνη την εποχή είτε δεν είχαν ακόμη αναπτυχθεί στο επίπεδο που είναι τώρα, το 2022 ήταν μια καινοτόμος σεζόν για τον Ισπανό που ισχυρίζεται ότι επιτέλους έχει «τη μοτοσυκλέτα που ονειρεύεται». 


"Δεν έχω λόγια, ειλικρινά. Τι συμβαίνει... Δεν καταλαβαίνω πραγματικά", είπε ο Espargaro. " Το απολαμβάνω φέτος και έχω τη μοτοσυκλέτα που ονειρεύομαι. Ζήτησα από τους μηχανικούς να φτιάξουν αυτή τη μοτοσυκλέτα που πάντα ονειρευόμουν και το έκαναν".

"Βελτίωσαν πολύ τη μοτοσυκλέτα στην προετοιμασία της σεζόν και είναι η μοτοσυκλέτα που πάντα ονειρευόμουν".

Επόμενο άρθρο »

Michelin - Νέα ρεκόρ στο Le Mans παρά τη ζέστη

« Προηγούμενο άρθρο

Bagnaia: Δεν μπορώ να κερδίσω το πρωτάθλημα κάνοντας τέτοια λάθη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα