• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: Δεν με απασχολεί ποιός θα είναι δίπλα μου του χρόνου
Αρκεί να κατανοεί την δουλειά που κάνουμε
Νέα 05/07/2022 - 18:02

Με αρκετούς αναβάτες να έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για να ενταχθούν σε νέες ομάδες για τη σεζόν του 2023, η εργοστασιακή θέση της Ducati, δίπλα στον Bagnaia παραμένει ακόμα κενή. 

Ακόμη και πριν ο Jack Miller υπογράψει διετές συμβόλαιο με την KTM, ήταν σαφές ότι είτε ο Martin είτε ο Bastianini θα εντάσσονταν στην εργοστασιακή Ducati την επόμενη σεζόν. Ωστόσο, μένει να δούμε ποιος από τους δύο θα έχει αυτή την ευκαιρία.

Η αρχική απόφαση αναμενόταν κατά τη διάρκεια του ιταλικού GP στο Mugello, αλλά με την ομάδα να θέλει περισσότερο χρόνο για να αξιολογήσει τις επιλογές της, μια απόφαση είναι πιθανό να ληφθεί κατά τη διάρκεια ή μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.


Ο Martin φαινόταν να είναι το φαβορί για την εργοστασιακή θέση στην αρχή αυτής της σεζόν, αλλά μετά από πολλές πτώσεις και την απόδοση του Bastianini, ο οποίος κέρδισε τρεις αγώνες, η απόφαση της Ducati έγινε πολύ πιο περίπλοκη.

Αν ο Bastianini διατηρούσε αυτή τη φόρμα, τότε η εργοστασιακή θέση πιθανότατα θα ήταν δική του. Αλλά στους τελευταίους γύρους είναι ο Ιταλός που έκανε λάθη, ενώ ο Martin ξαναβρήκε τη φόρμα του.


Μην θέλοντας να συμμετάσχει σε τέτοιες συνομιλίες, ο Bagnaia είπε δεν τον ανησυχεί αυτή η απόφαση για την οποία αστειεύτηκε ότι ο αναβάτης της Ακαδημίας VR46, Marco Bezzecchi, θα ήταν «υπέροχο να είναι δίπλα του».

Μιλώντας μετά τη νίκη στο Assen, ο Bagnaia είπε: "Θα μπορούσε να είναι υπέροχο να έχουμε τον Marco ως ομόσταυλο. Αλλά δεν θέλω να μιλήσω για αυτό, δεν θέλω να είμαι μέρος αυτής της απόφασης. Όποιος και να είναι (η επιλογή) θα είναι εντάξει για μένα. Απλώς να κατανοήσει τη δουλειά μας και να προσπαθήσει να γίνει μέλος της ομάδας".


Μαζί με τον Bagnaia στο βάθρο του Assen ήταν ο Bezzecchi, καθώς ο Ιταλός κατάφερε εκπληκτικά να συμβαδίσει με τον Bagnaia μέχρι τους τελευταίους γύρους.


Ακόμα καλύτερα, ο Bezzecchi πήρε έναν άνετο τερματισμό στο βάθρο με την GP21, μια μοτοσυκλέτα με την οποία ο Fabio Di Giannantonio έχει επίσης αρχίσει να επιδεικνύει μια καλή φόρμα.

Δεδομένου του γεγονότος ότι ο Bastianini χρησιμοποιεί επίσης την μοτοσυκλέτα του περασμένου έτους και έχει κερδίσει τρεις φορές, είναι δίκαιο να πούμε ότι η Ducati έχει προσφέρει στους νεαρούς αναβάτες της ένα πολύ πλήρες, γρήγορο πακέτο.

Αλλά αυτό δεν συνέβαινε πάντα, καθώς ο Bagnaia ισχυρίστηκε ότι η μοτοσυκλέτα προδιαγραφών του 2018 που οδήγησε το 2019 απείχε πολύ από το να είναι «ανταγωνιστική όπως αυτή».

"Βλέποντας τα αποτελέσματα από τους αναβάτες με την μοτοσυκλέτα του 21 και τους rookies, νομίζω ότι είναι μια πραγματικά υπέροχη μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει κανείς", δήλωσε ο Bagnaia. "Ήταν ήδη πολύ ανταγωνιστική πέρυσι. Όταν ξεκίνησα στα MotoGP με τη μοτοσυκλέτα του '18, δεν ήταν ανταγωνιστική. Ήμασταν μερικά δέκατα πιο αργοί".

"Την πρώτη φορά που είδα τον Marco (Bezzecchi) ή τον Diggia ή ακόμα και τον Enea (Bastianini) με την μοτοσυκλέτα του 2021 σκεφτόμουν ότι θα ήταν πολύ ανταγωνιστικοί από την αρχή γιατί είναι μια πραγματικά υπέροχη μοτοσυκλέτα και είναι πολύ κοντά στη δική μου".

"Είναι ξεκάθαρο ότι οι αναβάτες με τη μοτοσυκλέτα του '21 - όταν πρέπει να ξεπεράσουν το όριο, τότε ίσως έχουν κάποια περισσότερα προβλήματα, αλλά κάνουν εξαιρετική δουλειά".

"Αυτή η μοτοσυκλέτα ήταν ήδη τόσο ανταγωνιστική πέρυσι και ήταν η καλύτερη (στο grid). Είναι μια πραγματικά υπέροχη μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει κανείς".

Επόμενο άρθρο »

Ενεπλάκη σε τροχαίο ο Bagnaia στην Ίμπιζα

« Προηγούμενο άρθρο

Darryn Binder: Αν δεν μείνω στα MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα