• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins: Φοβάμαι ότι τα νέα κομμάτια δεν θα φτάνουν σε εμένα
Νέα 07/01/2023 - 11:43

Έχοντας φύγει από τη Suzuki, ο Alex Rins προετοιμάζεται για μια ολοκαίνουργια περιπέτεια στα MotoGP, καθώς συνεργάζεται με την LCR Honda για το 2023, η οποία σηματοδοτεί την πρώτη του σεζόν στην μεγάλη κατηγορία με μια διαφορετική μοτοσυκλέτα από την GSX-RR. Θα βρίσκεται επίσης σε μια δορυφορική ομάδα για πρώτη φορά στην καριέρα του στα MotoGP, αλλά οι φιλοδοξίες για νίκες του Ισπανού παραμένουν οι ίδιες, αν και γνωρίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Honda.

Μιλώντας στο motorsport.com, ο Rins περιέγραψε τη μετάβαση στη νέα μοτοσυκλέτα ως «περίεργη» και «περίπλοκη», αναφέροντας τις σημαντικές διαφορές μεταξύ της Honda και της πρώην μοτοσυκλέτας του. Παρά τις προκλήσεις, ο Rins παρέμεινε θετικός σχετικά με τις δυνατότητες της RC213V, δηλώνοντας ότι «δεν μου φαινόταν κακή μοτοσυκλέτα». Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι δυσκολευόταν με την απόκριση του κινητήρα και τη σύνδεση μεταξύ γκαζιού και ισχύος.


Ο Rins αναφέρθηκε επίσης στη διαδικασία προσαρμογής σε μια νέα μοτοσυκλέτα, δηλώνοντας ότι «η προσαρμογή σε μια νέα μοτοσυκλέτα επιτυγχάνεται μέσω των ωρών εργασίας». Σκοπεύει να προπονηθεί σε μια Honda 1000cc δρόμου τον Ιανουάριο, αλλά αναγνωρίζει ότι δεν θα τον προετοιμάσει πλήρως για τις μοναδικές απαιτήσεις της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας MotoGP.

Παρά τις επιτυχίες του στη Suzuki, ο Rins τόνισε ότι δεν θέλει απλώς να αναδημιουργήσει αυτή την εμπειρία στη Honda. 
"Είπα στη Honda ότι η ιδέα μου δεν είναι να κάνω τη μοτοσυκλέτα τους αντίγραφο της Suzuki. Η Honda θα έχει τα κακά της, αλλά και τα καλά της. Πάντα θα τους λέω πώς το έκανα στη Suzuki, αλλά όχι για να φτιάξω μοτοσυκλέτα σαν αυτή, αλλά μάλλον να τα βάλουμε όλα στο τραπέζι", είπε.


Παρά το γεγονός ότι είναι στη δορυφορική ομάδα, ο Rins είναι αποφασισμένος να φέρει την επιτυχία και εμπιστεύεται την ομάδα του, συμπεριλαμβανομένων των Team Managers της Honda, Lucio Cecchinello και Alberto Puig, για να του παρέχουν τους πόρους που χρειάζεται για να πετύχει. Ωστόσο, εξέφρασε την ανησυχία του για το ενδεχόμενο να μείνει εκτός όσον αφορά την παραλαβή νέων κομματιών για τη μοτοσυκλέτα, δηλώνοντας: "Φοβάμαι ότι θα φέρουν νέα κομμάτια για αυτούς (τους εργοστασιακούς αναβάτες, Marc Marquez και Joan Mir) και όχι για μένα. Στο τέλος, αν μου φέρνουν κομμάτια και νιώθω άνετα, αυτά τα κομμάτια θα μείνουν στη μοτοσυκλέτα μου, τουλάχιστον αυτό ελπίζω. Το να φέρουν νέο υλικό και να μου το δώσουν για δοκιμή θα σημαίνει ότι τα πάω καλά και με εμπιστεύονται. Προσωπικά, θα προσπαθήσω πρώτα από όλα να εξελίξω την τρέχουσα μοτοσυκλέτα και μετά να κάνω τη μοτοσυκλέτα δική μου. Είμαι ο πρώτος που θέλει να κερδίσει, ακόμα κι αν είμαι στη δορυφορική ομάδα".

Ο Rins έχει δύο συμβόλαια, ένα με τον Lucio Cecchinello και ένα άλλο με την Honda Racing Corporation (HRC). Είναι ξεκάθαρο ότι ο Rins είναι πρόθυμος να αξιοποιήσει στο έπακρο αυτή τη νέα ευκαιρία και είναι αποφασισμένος να αποδείξει ότι είναι ένας κορυφαίος αναβάτης με την RC213V.

Επόμενο άρθρο »

Agostini – Bagnaia: 50 χρόνια μετά, η Ιταλία στην κορυφή

« Προηγούμενο άρθρο

Αντίο στον συνεργάτη μας Andrew Wheeler, φωτογράφο του MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ