• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με εκτεταμένη γκάμα ελαστικών στο Γαλλικό GP
Στην ιστορική πίστα Bugatti του Le Mans
Νέα 08/05/2024 - 19:34

Στο Γαλλικό Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλέτας, που θα διεξαχθεί από τις 10 έως τις 12 Μαΐου στην πίστα Bugatti στο Le Mans, η Pirelli αποφάσισε να επαναλάβει την τακτική που ακολούθησε στο Grand Prix της Αμερικής στο Austin.

 

Για τους αναβάτες της Moto2, πέρα από τα στάνταρ ελαστικά, θα είναι διαθέσιμο και το μπροστινό σύνθεσης SC3 και για την Moto3 το πίσω προδιαγραφής C1096 .

 

Αυτή η επιλογή υπαγορεύεται από την επιθυμία της Pirelli διευρύνει την γκάμα επιλογών, με συνθέσεις ιδιαίτερα ανθεκτικές στη φθορά και επομένως χρήσιμες σε περίπτωση χαμηλών θερμοκρασιών που θα μπορούσε να προκαλέσει υπερβολική φθορά.

 

 

Επιστρέφουμε σε μια πίστα που μας έχει δώσει πολύ καλά στοιχεία στο παρελθόν

 

«Αν και δεν έχουμε αγωνιστεί ποτέ στο Le Mans σε αυτό το Πρωτάθλημα, η πίστα Bugatti δεν είναι καινούργια για εμάς μιας και έχουμε συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες στο 24 Hours of Le Mans, κερδίζοντας 6 από αυτούς τα τελευταία χρόνια με την ομάδα SRC Kawasaki France. Αυτή η πίστα δεν εγκυμονεί ιδιαίτερους κινδύνους για τα ελαστικά, το μόνο άγνωστο είναι ο καιρός, παρόλο που είμαστε ήδη στον Μάιο, σε αυτήν την περιοχή, είναι πιθανό να εμφανιστούν σημαντικές διακυμάνσεις θερμοκρασίας μεταξύ νύχτας και ημέρας. Οι χαμηλές θερμοκρασίες θα μπορούσαν να εντείνουν τη φθορά των ελαστικών και αυτό εξηγεί το γιατί, ακολουθώντας την εμπειρία από το Τέξας, αποφασίσαμε να προτείνουμε και στη Γαλλία το εμπρός SC3 για τη Moto2 και το πίσω C1096 για τη Moto3 σαν μια ασφάλεια για την περίπτωση υψηλότερων θερμοκρασιών. Περιμένω ότι όλοι θα επικεντρωθούν σε πιο ήπιες λύσεις. Η διάταξη της πίστας είναι ένας συνδυασμός στροφών υψηλής ταχύτητας και δυνατών φρένων, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε ποιες συνθέσεις θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο δεδομένου ότι είναι η πρώτη φορά που τρέχουμε σε αυτή την πίστα με αυτές τις μοτοσυκλέτες».

 

 

Κατανομή ελαστικών: Οι αναβάτες της Moto2 θα έχουν το SC3 (σκληρό) μείγμα διαθέσιμο μπροστά (4 ανά αναβάτη), ενώ οι αναβάτες της Moto3 θα έχουν την ίδια ποσότητα ενός υπό εξέλιξη πίσω ελαστικού το C1096

(σκληρή) προδιαγραφή. Αυτή η τελευταία σύνθεση έχει ήδη διατεθεί στο Τέξας και στο Κατάρ.

Αυτά τα ελαστικά θα προστεθούν στη στάνταρ κατανομή του 2024, η οποία περιλαμβάνει τα SC1 (μαλακό) και SC2 (μέσο) για εμπρός και για τις δύο κατηγορίες.

Για το πίσω μέρος, η Moto2 θα έχει τα SC0 (μαλακό) και SC1 (μεσαίο), ενώ η Moto3™ θα έχει τα SC1 και SC2. Σε περίπτωση βροχής υπάρχει το DIABLO Rain wet σε σύνθεση SCR1 τόσο για εμπρός όσο και για πίσω για αναβάτες και στις δύο κατηγορίες.

 

Επιλογές για τις Q2: Μετά από αλλαγή κανονισμού, ξεκινώντας από το γαλλικό GP οι αναβάτες της Moto2 και της Moto3 που θα περάσουν από τις Q1 στις Q2 θα είναι ελεύθεροι να επιλέξουν την προτιμώμενη σύνθεση για το επιπλέον σετ ελαστικών στις Q2. Δεν θα είναι πλέον αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν πιο μαλακά ελαστικά από αυτά που χρησιμοποίησαν στις Q1.

 

Χαρακτηριστικά της πίστας: H πίστα Bugatti εγκαινιάστηκε το 1966 και πήρε το όνομά της από το Γάλλο επιχειρηματία Ettore Bugatti (μιλανέζικης καταγωγής) ιδρυτή της ομώνυμης ιστορικής

αυτοκινητοβιομηχανίας. Η πίστα έχει μήκος 4.185 μέτρα, με μεγαλύτερη ευθεία 674 μέτρων και πλάτος 13 μέτρα. Έχει 14 στροφές

5 αριστερές και 9 δεξιές. Προέρχεται εν μέρει από το κλασικό Circuit de la Sarthe στο Le Mans

είναι μια πίστα υψηλής τεχνικής που χαρακτηρίζεται από πολλές στροφές σε μεσαίες έως υψηλές ταχύτητες, όπως στις στροφές 5, 6, 7, 10 και 12. Επιπλέον, διαθέτει σημαντικά σημεία φρεναρίσματος στις στροφές 8, 9 και 11.

 

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο Γαλλικό MotoGP στην πίστα Bugati του Le Mans 

« Προηγούμενο άρθρο

Aprilia Pro Experience: έχεις 2,950 €; οδηγείς με τον Max Biaggi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα