• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
7ος Αγώνας - GP Μ.Βρετανίας (Silverstone
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νίκες και νέα ρεκόρ με τα Pirelli slicks στη βρεγμένη άσφαλτο του Le Mans
Νέα 14/05/2025 - 16:00

Οι δύο Ισπανοί αναβάτες, Gonzalez και Rueda θριάμβευσαν στις κατηγορίες Moto2 και στο Moto3 αντίστοιχα. Οι Baltus και Carpe έκαναν νέα ρεκόρ γύρου και αγώνα αντίστοιχα ο κάθε ένας στην κατηγορία του.

· Ο Manuel Gonzalez (Kalex) κέρδισε το Γαλλικό Grand Prix του 2025 στην κατηγορία Moto2 ξεκινώντας απο την  pole position και παραμένοντας στην πρώτη θέση τερμάτισε μπροστά από τον Barry Baltus (Kalex) και τον Aron Canet (Kalex).  Όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν ελαστικά supersoft SCX στο πίσω μέρος, σε συνδυασμό με το μαλακό SC1 μπροστά.  Ο Baltus σημείωσε επίσης τον νέο καλύτερο γύρο αγώνα σε 1'34.941 στον δέκατο γύρο, βελτιώνοντας τον χρόνο του Aron Canet (1'35.796), απο το 2024, κατά σχεδόν 9 δέκατα.

· Ένα βάθρο all-KTM στη Moto3 με τον José Antonio Rueda να κερδίζει, εκμεταλλευόμενος την επαφή μεταξύ του Αυστραλού Joel Kelso – δεύτερου – και David Muñoz – τρίτου – που αγωνίζονταν για την πρώτη θέση στον τελευταίο γύρο.  Όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν μαλακό πίσω σύνθεσης SC1, εκτός από τον David Almansa (Honda) που τοποθέτησε ένα μαλακό SC2. Εμπρός μόνο ο Kelso, από όλους τους αναβάτες στο βάθρο,  χρησιμοποίησε το μαλακό SC1, με τους Rueda και Munoz να έχουν το μεσαίο SC2.  Ο Alvaro Carpe, επίσης με μεσαίο SC2, τερμάτισε τέταρτος, σημείωσε ένα νέο καλύτερο γύρο αγώνα με 1'40.838 στον ενδέκατο γύρο, βελτιώνοντας τον χρόνο του Joel Esteban (1'41.059) από το 2024 κατά περισσότερα από δύο δέκατα.

· Ο αγώνας Moto2, που έληξε σε 35'05.439, είχε εξαιρετικά ταχύ ρυθμό, με βελτιωμένο συνολικό χρόνο αγώνα περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα και κατά μέσο όρο 7 δέκατα ανά γύρο ταχύτερο από το 2024.

· Και οι δύο αγώνες διεξήχθησαν με την άσφαλτο ακόμα υγρή λόγω της βροχής που έπεσε τις πρώτες πρωινές ώρες.

Η κατηγορία Moto3 αγωνίστηκε με 20°C θερμοκρασία ασφάλτου, ενώ η Moto2 με 21°C και πολύ συννεφιασμένο ουρανό.

Παρά τις μάλλον χαμηλές θερμοκρασίες της πίστας, όλοι οι αναβάτες χρησιμοποίησαν τις πιο μαλακές συνθέσεις  πίσω, οι οποίες αποδείχθηκαν πολύ αποδοτικές σε όλες τις συνθήκες.

Εξαιρετική απόδοση ελαστικών με καλύτερους νέους γύρους αγώνων ακόμα και σε βρεγμένη άσφαλτο

«Σε σύγκριση με την περσινή σεζόν, φέτος το γαλλικό GP ήταν λίγο πιο απρόβλεπτο και με ποικίλες καιρικές συνθήκες.  Όλες οι δοκιμές μέχρι το Σάββατο γίνονταν σε στεγνή άσφαλτο,ενώ την ημέρα του αγώνα, παρά το ότι οι αγώνες κηρύχθηκαν στεγνοί, η άσφαλτος ήταν ακόμα αρκετά υγρή σε ορισμένα τμήματα, ειδικά στον αγώνα της Moto3, αφού έβρεχε μέχρι νωρίς το πρωί και η πολύ συννεφιά και η έλλειψη ανέμου συνέβαλαν στο να διατηρηθεί η πίστα αρκετά υγρή. Π αρά τις λιγότερο από ιδανικές συνθήκες, τα slick ελαστικά που χρησιμοποιούσαν οι αναβάτες και των δύο κατηγοριών αποδείχθηκαν πολύ ευέλικτα και ικανά να προσαρμόζονται σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.  Συγκεκριμένα, το supersoft SCX στη Moto2 πέτυχε πραγματικά αξιοσημείωτα αποτελέσματα, αν αναλογιστούμε ότι ο φετινός αγώνας ήταν 15 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον περσινό και ο Baltus βελτίωσε το ρεκόρ γύρου αγώνα κατά σχεδόν κατά 9 δέκατα.  Τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί μέχριτώρα για αυτήν την σύνθεση είναι πολύ θετικά, την έχουμε χρησιμοποιήσει μόνο σε δύο αγώνες, αλλά με πολύ διαφορετικές συνθήκες και θερμοκρασίες πίστας, άλλα  και στις δύο περιπτώσεις, είχε άριστη συμπεριφορά, οπότε είμαστε πολύ ικανοποιημένοι».

« Προηγούμενο άρθρο

Track Day στην Καλαμάτα, με Supermoto και Pitbikes, στις 24-25 Μαΐου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
TO GP ΣΤΟ SILVERSTONE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο JOHANN ZARCO
  • O MARC MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
  • Ο MILLER KAI O OLIVEIRA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ