• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
7ος Αγώνας - GP Μ.Βρετανίας (Silverstone
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H νέα SRT 600SX της QJMOTOR είναι πιο πλήρης παρά ποτέ!
Νέα Αγοράς 21/05/2025 - 21:12

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα SRT 600SX, την πιο πλήρη έκδοση του μεσαίου on/off μοντέλου της, με αναβαθμίσεις που ενισχύουν την ασφάλεια, την αισθητική και τη συνολική εμπειρία του αναβάτη. Βασισμένη στην προηγμένη SRT 550SX, η νέα έκδοση διατηρεί όλα τα στοιχεία που την ανέδειξαν στην κατηγορία, ενσωματώνοντας πλέον προβολείς ομίχλης στο στάνταρ εξοπλισμό, δαγκάνες Brembo, τετραπίστονες ακτινικές εμπρός, καθώς και νέο λογότυπο "600", σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μία πιο εξελιγμένη εποχή.

Premium Εξοπλισμός

Η σχεδίαση της SRT 600SX εκφράζει την τεχνολογική υπεροχή και την adventure ταυτότητα του μοντέλου. Το επιθετικό φέρινγκ διαθέτει ενσωματωμένα LED φλας και φωτιστικά σώματα ημέρας, δημιουργώντας μια χαρακτηριστική εμπρόσθια όψη, ενώ η ζελατίνα ενσωματώνεται με ακρίβεια στη γραμμή του φέρινγκ, προσφέροντας προστασία χωρίς να αλλοιώνει τον κομψό σχεδιασμό. Η σιλουέτα, αποτέλεσμα της προσεγμένης γεωμετρίας του ρεζερβουάρ και της διαμόρφωσης του πλαισίου, ενισχύει τον έλεγχο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και προσδίδει ευελιξία στο αστικό περιβάλλον.

Ο εξοπλισμός ξεχωρίζει για την πληρότητα και τη λειτουργικότητά του: Προστατευτικά κάγκελα, θερμαινόμενη σέλα δύο επιπέδων, θερμαινόμενα γκριπ με ενσωματωμένα πλήκτρα στο τιμόνι, τρεις θύρες φόρτισης (USB, USB-C και 12V), μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7” με Bluetooth και δυνατότητα mirroring, που επιτρέπει την προβολή εφαρμογών πλοήγησης απευθείας στην οθόνη. Οι σύγχρονοι διακόπτες διαθέτουν εργονομική διάταξη και εξαιρετική αίσθηση λειτουργίας, διευκολύνοντας τον έλεγχο και την πρόσβαση στο menu της οθόνης.

Σχεδίαση Πλαισίου & Marzocchi Ρυθμιζόμενες Αναρτήσεις

Η νέα SRT 600SX βασίζεται σε ένα ενισχυμένο χωροδικτύωμα που ενσωματώνει τον υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα ως ενεργό μέρος της συνολικής δομής. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο υψηλής ακαμψίας με μειωμένο βάρος. Το υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο, στοιχείο που προσθέτει πρακτικότητα σε επίπεδο σχεδίασης και συναρμολόγησης.

Η σταθερότητα και η αίσθηση ελέγχου ενισχύονται από το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι και τις αναρτήσεις της Marzocchi. Ειδικότερα, η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm, ενώ πίσω η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με monoshock αμορτισέρ Marzocchi, με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς.

 

Brembo Πέδηση & Metzeler Ελαστικά

Η πέδηση έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά με δαγκάνες Brembo εμπρός και πίσω, προσφέροντας δύναμη και αίσθηση που ξεχωρίζει. Οι εμπρός τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκους 320mm, ενώ πίσω το σύστημα ολοκληρώνεται με δίσκο 260mm. Το δικάναλο σύστημα ABS διαθέτει επιλογή off-road λειτουργίας με πλήρη απενεργοποίηση, ιδανική για οδήγηση σε χωμάτινες διαδρομές. Το Traction Control System (TCS) διαθέτει επίσης δυνατότητα απενεργοποίησης για οδήγηση σε πιο απαιτητικές συνθήκες.

Οι ακτινωτοί τροχοί 19” και 17” διαθέτουν στεφάνια αλουμινίου και συνδυάζονται με tubeless ελαστικά Metzeler Tourance (110/80-19 εμπρός, 150/70-17 πίσω), τα οποία ενισχύουν τη σταθερότητα και προσφέρουν αξιόπιστη πρόσφυση σε μικτές συνθήκες. Οι βαλβίδες των τροχών υποστηρίζουν σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας (TPMS), με τις σχετικές ενδείξεις να προβάλλονται στην οθόνη TFT.

Κορυφαία Ροπή, Εξαιρετικός Ήχος & Οικονομία

Ο υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., φτάνοντας το μέγιστο επιτρεπτό όριο της κατηγορίας Α2 (35kW), ενώ παράλληλα διαθέτει κορυφαία ροπή 53Nm στις 5.500 σ.α.λ., προσφέροντας δυναμική απόκριση και ευχάριστη απόδοση σε κάθε ταχύτητα. Ο στρόφαλος 270° συμβάλλει καθοριστικά στην ομαλή καμπύλη απόδοσης, βελτιώνει την απόκριση στις χαμηλές στροφές και προσφέρει αίσθηση δύναμης από χαμηλά, ενώ σε συνδυασμό με τη μελετημένη εξάτμιση παράγει χαρακτηριστικό ήχο που ενισχύει την εμπειρία οδήγησης. Με κατανάλωση στα 4,0l/100km (WMTC3), και ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20,5 λίτρων, το μοντέλο υποστηρίζει υψηλή αυτονομία.

 

Άνεση & Πρακτικότητα

Η εργονομία της SRT 600SX χαρακτηρίζεται από προσεγμένο τρίγωνο θέσης οδήγησης, με τιμόνι μεταβλητής διατομής και ρυθμιζόμενες μανέτες. Η σέλα βρίσκεται σε ύψος 830mm και το συνολικό σχήμα προσφέρει ευκολία ελέγχου και καθημερινή ευχρηστία. Οι χούφτες με αλουμινένια μπάρα εξασφαλίζουν προστασία από καιρικά φαινόμενα και κλαδιά, ενώ η προστατευτική ποδιά από αλουμίνιο καλύπτει τα μηχανικά μέρη από πιθανή φθορά σε απαιτητικές συνθήκες.

Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας διαθέτει ενισχυμένη σχάρα με χειρολαβές για τοποθέτηση top case, ενώ οι πλαϊνές σχάρες έχουν αφαιρεθεί, διατηρώντας ένα πιο sport και καθαρό προφίλ. Η προσθήκη των προβολέων ομίχλης ενισχύει την ορατότητα σε νυχτερινές και ορεινές διαδρομές.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τόσο το κεντρικό όσο και το πλαϊνό σταντ, παρέχοντας ευκολία στη στάθμευση και το σέρβις, καθώς και μαρσπιέ τύπου off-road για ασφαλή στήριξη των ποδιών σε κάθε είδους έδαφος.

 

Η SRT 600SX ενσωματώνει όλη τη συσσωρευμένη εμπειρία και τεχνογνωσία της QJMOTOR, προσφέροντας ένα πακέτο υψηλής απόδοσης, εξοπλισμού και οδηγικής ποιότητας, χωρίς υπερβολές, αλλά με σαφή εστίαση στις απαιτήσεις του σύγχρονου αναβάτη. Είναι η μοτοσυκλέτα που φέρνει premium χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με την εκπληκτική τιμή - 5.695€ - το πακέτο SRT 600SX γίνεται καταπληκτική επιλογή και σημείο αναφοράς στη μεσαία κατηγορία on/off.

 

 

Κύρια σημεία SRT 600SX

Νέα Αναβαθμισμένη Έκδοση

Πέδηση Brembo & TCS 

Marzocchi Αναρτήσεις

Προβολείς Ομίχλης

Metzeler Ελαστικά

Νέο σήμα "600"!

SRT 600SX

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Με Στρόφαλο 270°

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

2 σε σειρά / 8  (DOHC)

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

70.5 x 71

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI BOSCH

ΚΙΒΩΤΙΟ

6 ταχυτήτων

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Μίζα

ΙΣΧΥΣ

48ps (35Kw) / 6.500 rpm

ΡΟΠΗ

53Nm / 5.500rpm

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 

4,0 l/100km (WMTC3)

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

20,5 L

ΠΛΑΙΣΙΟ

Χωροδικτύωμα με αφαιρούμενο υποπλαίσιο

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

2 Δίσκοι 320mm

Με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo (4x Ø32)

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 260mm

Με δαγκάνα Brembo  (Ø34)

ABS

Δικάναλο με δυνατότητα απενεργοποίησης

TRACTION CONTROL

Με δυνατότητα απενεργοποίησης

ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Marzocchi Upside Down πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο

41mm

ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Marzocchi Monoshock

Με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης συμπίεσης

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

110/80-19

METZELER TOURANCE

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

150/70-17

METZELER TOURANCE

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

217kg (Συμπεριλαμβάνονται κάγκελα, σχάρα και κεντρικό σταντ)

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

2200 x 900 x 1380 mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ

1500 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

845 mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ

235 mm

 


 

Επόμενο άρθρο »

Η μητρική εταιρεία της Royal Enfield καταγράφει ρεκόρ εσόδων στην ιστορία της!

« Προηγούμενο άρθρο

Τέσσερα χρόνια εγγύησης στα σκούτερ της Piaggio

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
TO GP ΣΤΟ SILVERSTONE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο JOHANN ZARCO
  • O MARC MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
  • Ο MILLER KAI O OLIVEIRA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ