• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
12ος Αγώνας - GP Τσεχίας (Brno)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli- Grand Prix Τσεχίας 2025
Νέα ρεκόρ γύρου και πολύ καλή απόδοση των ελαστικών εξέλιξης
Νέα 21/07/2025 - 15:24

Οι Roberts και Rueda κερδίζουν τους πολύ γρήγορους αγώνες Moto2 και Moto3 στο Brno

Και στις δύο κατηγορίες, οι νικητές σημείωσαν επίσης νέους καλύτερους γύρους και βελτίωσαν τον ρυθμό κατά περίπου 4 δευτερόλεπτα.

Η νέα μαλακή πίσω γόμα E0125 ήταν ομόφωνη επιλογή στην Moto2.

   - Στο Grand Prix της Τσεχίας, ο Joe Roberts (Kalex) επέστρεψε στη πρώτη θέση της Moto2. Ο Αμερικανός αναβάτης κέρδισε το αγώνα, εκκινώντας από τη δεύτερη θέση, μετά από μάχη με τον poleman Barry Baltus (Kalex), δεύτερο στη γραμμή τερματισμού. Τρίτη θέση για τον Manuel Gonzalez, πάλι με Kalex. Όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν τα μαλακά ελαστικά εξέλιξης E0125 στον πίσω τροχό, ενώ μπροστά η πιο δημοφιλής επιλογή ήταν η στάνταρ μαλακή SC1. Ο Baltus ήταν ο αναβάτης που τερμάτισε στην καλύτερη θέση μεταξύ εκείνων που επέλεξαν τη μεσαία γόμα SC2 μπροστά, την οποία επέλεξαν οι Filip Salač, Aron Canet και Albert Arenas.

   - Ξεκινώντας από τη δεύτερη θέση, ο José Antonio Rueda (KTM) κυριάρχησε στους 16 γύρους του αγώνα Moto3, κατακτώντας την έβδομη νίκη του στη σεζόν, μπροστά από δύο άλλους αναβάτες με KTM, τον Máximo Quiles, δεύτερο, και τον David Muñoz, τρίτο, μετά από μια εκπληκτικό αγώνα αφού ξεκίνησε από την τελευταία θέση στην εκκίνηση. Η επιλογή των ελαστικών δεν επηρέασε τον αγώνα, καθώς σχεδόν όλοι οι αναβάτες επέλεξαν να αγωνιστούν με τη μεσαία γόμα SC2 τόσο μπροστά όσο και πίσω, εκτός από δύο αναβάτες της Honda, τον Nicola Carraro και τον Taiyo Furusato, οι οποίοι χρησιμοποίησαν την μαλακή SC1 μπροστά.

   - Νέα ρεκόρ γύρου αγώνα. Στον δέκατο γύρο, ο Joe Roberts (Kalex) σημείωσε επίσης τον νέο ταχύτερο γύρο του αγώνα για την Moto2 με χρόνο 1',59,468, βελτιώνοντας κατά σχεδόν 2 δευτερόλεπτα αυτόν που είχε σημειώσει ο Alex Marquez το 2019 (2'01,463). Στην κατηγορία Moto3, ο νικητής José Antonio Rueda (KTM) σημείωσε τον νέο καλύτερο γύρο αγώνα σε 2'05.454 στον δωδέκατο γύρο, μια βελτίωση 2,6 δευτερολέπτων σε σύγκριση με το ρεκόρ που είχε κάνει ο Romano Fenati το 2014 (2'08.064).

   - Πολύ γρήγοροι αγώνες. Ο αγώνας Moto2 τελείωσε σε 36'03.441, με μέση βελτίωση γύρου 3,7 δευτερολέπτων σε σύγκριση με τον τελευταίο αγώνα που διεξήχθη εδώ το 2020. Στην κατηγορία Moto3, οι αναβάτες ολοκλήρωσαν κατά μέσο όρο το χρόνο γύρου κατά 4 ταχύτερα από ό,τι το 2020.

   - Επίσημες δοκιμές για Moto2 και Moto3 στο Brno. Τη Δευτέρα 21 Ιουλίου, οι αναβάτες της Moto2 θα είναι στην πίστα του Brno για μια ημέρα δοκιμών, και την την Τρίτη 23 Ιουλίου θα ακολουθήσουν οι αναβάτες της Moto3. Και οι δύο ημέρες θα ξεκινήσουν στις 9 π.μ. και θα ολοκληρωθούν στις 6 μ.μ. με διάλειμμα μεταξύ 1 μ.μ. και 2 μ.μ. Εκτός από τις γόμες που χρησιμοποιήθηκαν ήδη κατά τη διάρκεια του GP που μόλις τελείωσε, η Pirelli θα παρέχει στους αναβάτες της Moto2 μια νέα επιλογή ανάπτυξης μπροστινού ελαστικού, ενώ για την Moto3 θα υπάρχουν δύο εμπρός ελαστικά ανάπτυξης για δοκιμές.

Γύροι ρεκόρ και ταχύτατοι αγώνες με πολύ καλή απόδοση ελαστικών

"Το ισοζύγιο αυτού του Σαββατοκύριακου για εμάς ήταν πολύ θετικό. Στο Μπρνο δεν είχαμε αγωνιστεί ποτέ με Moto2 και Moto3. Επιπλέον, υπήρχε ο άγνωστος παράγοντας της νέας ασφάλτου. Η τελευταία σίγουρα βελτίωσε σημαντικά τις συνθήκες της πίστας, καθιστώντας την πολύ πιο γρήγορη από πριν και αυτό φάνηκε στον αγώνα - σε σύγκριση με το 2020, όταν ήταν ο τελευταίος αγώνας εδώ, οι μέσοι χρόνοι γύρου στον αγώνα έχουν βελτιωθεί κατά 3,7 δευτερόλεπτα στη Moto2 και 4 δευτερόλεπτα στη Moto3. Εκτός από τη νέα άσφαλτο και τη φυσική εξέλιξη των μοτοσυκλετών, νομίζω ότι πρέπει επίσης να αποδοθεί στα ελαστικά που έχουν προσαρμοστεί άριστα στα χαρακτηριστικά αυτής της πίστας. Μια ακόμη επιβεβαίωση για την αξία του πίσω ελαστικό ανάπτυξης E0125 το οποίο, μετά το Silverstone, την Aragón και το Assen, ήταν επίσης το πιο χρησιμοποιημένο από τους αναβάτες εδώ στο Brno, όχι μόνο στον αγώνα αλλά και καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Με το GP πίσω μας, τη Δευτέρα και την Τρίτη θα ασχοληθούμε σε αυτήν την πίστα με τις επίσημες δοκιμές που περιλαμβάνουν Αναβάτες και ομάδες Moto2 και Moto3.  Για την περίσταση, αποφασίσαμε να επικεντρώσουμε την αναπτυξιακή μας εργασία στα μπροστινά ελαστικά και το Brno θα αποτελέσει ένα εξαιρετικό πεδίο για να δοκιμάσουμε τις νέες λύσεις, καθώς είναι μια απαιτητική πίστα, ειδικά για τα μπροστινά ελαστικά. Εκτός από τις γόμες που χρησιμοποιήθηκαν ήδη το Σαββατοκύριακο, για την Moto2 θα υπάρχει μια νέα επιλογή ανάπτυξης, ενώ στην Moto3 θα υπάρχουν δύο νέα μπροστινά ελαστικά για δοκιμή''.

« Προηγούμενο άρθρο

SYM ARCTIC ROUTE 2025 - Part 8

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ GRAND PRIX ΤΗΣ:
  • ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 185 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 148 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 111 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 74 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ