• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
8 Ώρες της Indianapolis: H BMW M4 GT3 EVO με το #46, κατέκτησε τη νίκη.
4auto 23/10/2025 - 19:31

Από την αρχή του Σαββατοκύριακου, η BMW M4 GT3 EVO έδειξε εξαιρετικό ρυθμό στην πίστα Indianapolis Motor Speedway. Και τα 5 αυτοκίνητα της BMW προκρίθηκαν στο Pole Shootout. Ο Philipp Eng (AUT) σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με το #51 της Random Vandals Racing, όμως η ομάδα έχασε την pole position, καθώς το αυτοκίνητο βρέθηκε ελάχιστα κάτω από το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος. Αυτό προώθησε την #777 BMW M4 GT3 EVO της Team WRT στη 2η θέση εκκίνησης, ακριβώς μπροστά από την #46.

Στον Αγώνα, η δυνατή απόδοση των Κατατακτήριων συνεχίστηκε, καθώς όλες οι BMW M4 GT3 EVO εντυπωσίασαν από την εκκίνηση. Μετά από 3 ώρες και μισή, οι 4 συμμετοχές της κατηγορίας Pro βρίσκονταν στις θέσεις 2 έως 5, όταν οι διεκδικητές του τίτλου πήραν το τιμόνι για πρώτη φορά: ο Marciello με την #777 BMW M4 GT3 EVO στη 2η θέση, ακριβώς μπροστά από τον van der Linde στην 3η. Με δύο θεαματικά προσπεράσματα, το δίδυμο της WRT πήρε την πρωτοπορία και δημιούργησε σχηματισμό 1–2 – πριν μια καταιγίδα πλήξει την πίστα και προκαλέσει κόκκινη σημαία διάρκειας άνω των δύο ωρών.

Περίπου 90 λεπτά πριν το τέλος, οι 8 Ώρες της Indianapolis ξεκίνησαν ξανά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, υπό καταρρακτώδη βροχή. Τα pit stops ανακάτεψαν τη σειρά, με τον van der Linde να παίρνει το προβάδισμα με την #46 BMW M4 GT3 EVO, ενώ η #777 BMW M4 GT3 EVO με τον Marciello στο τιμόνι έχασε δύο θέσεις λόγω καθυστερημένης στάσης. Ο Αγώνας ξανάρχισε για λίγο αλλά τερμάτισε ξανά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας – με την #46 BMW M4 GT3 EVO να μπροστά στο γκρουπ στον τερματισμό. Έτσι, η Team WRT πανηγύρισε την 3η συνεχόμενη νίκη της στις 8 Ώρες της Indianapolis, μετά τις επιτυχίες του 2023 και 2024.

Με την 4η νίκη της σε 5 Αγώνες φέτος, η BMW κατέκτησε για πρώτη φορά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του IGTC, ενώ ο van der Linde εξασφάλισε τον Τίτλο Οδηγών. Νωρίτερα στη σεζόν, η BMW M Motorsport και ο van der Linde είχαν ήδη θριαμβεύσει στον Αγώνα Bathurst 12 Ώρες, στις 24 Ώρες του Nürburgring και στον Αγώνα Suzuka 1000KM. Μόλις την προηγούμενη Κυριακή, ο Νοτιοαφρικανός και ο Weerts είχαν επίσης κατακτήσει τον γενικό Τίτλο στο GT World Challenge Europe.

Εν τω μεταξύ, η ατυχία χτύπησε το #51 BMW M4 GT3 EVO των Eng, Bill Auberlen και Varun Choksey (και οι δύο USA). Μετά από εντυπωσιακό πρώτο σκέλος από τη 10η θέση εκκίνησης, το αυτοκίνητο της Random Vandals Racing πέρασε προσωρινά στην πρωτοπορία, όμως ένα μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα τους κόστισε πολύτιμο χρόνο στα pits και τελικά αποσύρθηκαν μετά την κόκκινη σημαία. Οι ομόσταβλοί τους Connor De Phillippi, Conor Daly και Kenton Koch (όλοι USA) πραγματοποίησαν εξαιρετική εμφάνιση με την #99 BMW M4 GT3 EVO, τερματίζοντας τέταρτοι συνολικά. Το αποτέλεσμα αυτό χάρισε στους De Phillippi και Koch τον Τίτλο Οδηγών στο GT World Challenge America.

Η Turner Motorsport πανηγύρισε την 3η θέση στην κατηγορία Pro-Am με την #29 BMW M4 GT3 EVO, που οδήγησαν ο εργοστασιακός οδηγός της BMW M Robby Foley μαζί με τους Patrick Gallagher και Justin Rothberg (USA). Με αυτό το αποτέλεσμα, οι Foley και Rothberg κατέκτησαν και τον συνολικό Τίτλο Pro-Am.


Δηλώσεις μετά τον Αγώνα:

Andreas Roos (Διευθυντής BMW M Motorsport):
«Τι εντυπωσιακή σεζόν στο Intercontinental GT Challenge! 4 νίκες σε 5 Αγώνες αποδεικνύουν τη σταθερότητα των ομάδων και των οδηγών μας. Συγχαρητήρια στην Team WRT για την τρίτη συνεχόμενη νίκη της στις 8 Ώρες της Indianapolis. Είμαι ενθουσιασμένος που κατακτήσαμε για πρώτη φορά τον Τίτλο Κατασκευαστών. Συγχαρητήρια επίσης στον Kelvin van der Linde για το Πρωτάθλημα Οδηγών – αν και ο Raffaele Marciello το άξιζε εξίσου. Συγχαρητήρια και στην Turner Motorsport και τον Robby Foley για τον Τίτλο Pro-Am, καθώς και στην Random Vandals Racing, τους Connor De Phillippi και Kenton Koch για το Πρωτάθλημα του GTWC America. Ευχαριστώ όλους στην BMW M Motorsport και τις ομάδες για τα εξαιρετικά επιτεύγματα».

Vincent Vosse (Team Principal, WRT):
«Είναι υπέροχος τρόπος να κλείσουμε το Intercontinental GT Championship με μια νίκη στην Indianapolis – την τρίτη μας συνεχόμενη. Δυστυχώς, κάναμε ένα λάθος με το #777, καθώς δεν τους καλέσαμε την κατάλληλη στιγμή. Νιώθω πολύ άσχημα για τον Lello, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Είμαι πολύ χαρούμενος που φέραμε αυτό το τρόπαιο στην BMW και φυσικά χαρούμενος για τον Kelvin. Η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά – δύο BMW M4 GT3 EVO στο βάθρο είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ευχαριστώ την SRO για το πρωτάθλημα, έκαναν εξαιρετική δουλειά φέτος».

Kelvin van der Linde (#46 BMW M4 GT3 EVO, Team WRT, Πρωταθλητής Οδηγών):
«Το #777 άξιζε τη νίκη – ήταν πιο δυνατό όλο το Σαββατοκύριακο. Αλλά μερικές φορές έχεις κακή τύχη στους αγώνες. Δυστυχώς, ο καιρός αποφάσισε το αποτέλεσμα σήμερα. Παρ’ όλα αυτά, 4 νίκες σε 5 Αγώνες κάνουν αυτή τη χρονιά εξαιρετική για την BMW M Motorsport και την Team WRT. Πρέπει να το απολαύσουμε και να το γιορτάσουμε – δεν συμβαίνει κάθε χρόνο. Είμαι πολύ περήφανος που συνέβαλα σ’ ένα μικρό κομμάτι ιστορίας στην πρώτη μου χρονιά με την BMW M Motorsport».

Charles Weerts (#46 BMW M4 GT3 EVO, Team WRT, Νικητής):
«Είμαι φυσικά πολύ χαρούμενος που η BMW M Motorsport εξασφάλισε το πρωτάθλημα στην Indianapolis. Ήταν ένας παράξενος Αγώνας με την καταιγίδα και τη βροχή, που δυστυχώς μας εμπόδισαν να αγωνιστούμε κανονικά για το μεγαλύτερο μέρος. Το #777 ήταν πολύ δυνατό όλο το Σαββατοκύριακο και βρισκόταν μπροστά μας τη στιγμή της κόκκινης σημαίας – άξιζε σίγουρα τη νίκη. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι κέρδισε η BMW».

Valentino Rossi (#46 BMW M4 GT3 EVO, Team WRT, Νικητής):
«Είμαι πραγματικά χαρούμενος – ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Αυτοί είναι οι αγώνες που απολαμβάνω περισσότερο και έμαθα επίσης πολλά. Νομίζω ότι έκανα καλή δουλειά στις δύο πρώτες ώρες. Το #777 είχε εξαιρετικό ρυθμό, αλλά στάθηκε άτυχο. Συνολικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον Αγώνα και την απόδοσή μου, γιατί το διασκέδασα πραγματικά».

Raffaele Marciello (#777 BMW M4 GT3 EVO, Team WRT, 3η θέση):
«Περάσαμε υπέροχα μαζί ως ομάδα. Υπάρχει εξαιρετική ατμόσφαιρα στην BMW. Ο Αγώνας, βέβαια, μας πονάει λίγο. Ο κύριος στόχος ήταν να εξασφαλίσουμε το πρωτάθλημα για την BMW – και το κάναμε, κάτι που με κάνει πολύ χαρούμενο. Κερδίσαμε πολλούς Αγώνες φέτος και είμαι πολύ χαρούμενος για τον Kelvin, το άξιζε. Φυσικά θα προσπαθήσουμε ξανά του χρόνου».

Philipp Eng (#51 BMW M4 GT3 EVO, Random Vandals Racing, εγκατάλειψη):
«Ήταν υπέροχο να αγωνιστώ με την Random Vandals Racing. Η ομάδα ήταν φανταστική και το αυτοκίνητο άψογα προετοιμασμένο. Ήμασταν ανταγωνιστικοί από την αρχή του Σαββατοκύριακου. Οι Κατατακτήριες Superpole πήγαν τέλεια – το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό και έκανα έναν δυνατό γύρο. Το πρώτο μου σκέλος ήταν πολύ διασκεδαστικό, το να ανεβαίνω θέσεις από τη 10η μετά την ποινή ήταν φανταστικό. Δυστυχώς, αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε λόγω τεχνικού προβλήματος. Αλλά για μένα ήταν υπέροχη εμπειρία και θα ήθελα πολύ να επιστρέψω».

Robby Foley (#32 BMW M4 GT3 EVO, Turner Motorsport, 3η θέση Pro-Am):
«Ήταν ένας απίστευτος Αγώνας από πλευράς καιρού, αλλά είχαμε ξεκάθαρο στόχο να κερδίσουμε τον Τίτλο. Οι αντίπαλοί μας εγκατέλειψαν νωρίς, οπότε έπρεπε να είμαστε έξυπνοι, προσεκτικοί και χωρίς λάθη – και στο τέλος φτάσαμε τρίτοι. Ήταν υπέροχη σεζόν με τον Justin, ο οποίος βελτιώθηκε απίστευτα μέσα σε έναν χρόνο. Το να είμαστε Πρωταθλητές Pro-Am για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά είναι κάτι πολύ ξεχωριστό. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Turner Motorsport και την BMW M Motorsport για όλη τη στήριξη».

Connor De Phillippi (#99 BMW M4 GT3 EVO, Random Vandals Racing, 4η θέση):
«Είμαι πολύ χαρούμενος για τον Τίτλο στο GT World Challenge America. Είναι το πρώτο μου πρωτάθλημα από τότε που εντάχθηκα στην BMW M Motorsport. Ο Kenton και η ομάδα έκαναν φανταστική δουλειά. Θα ήταν ωραίο να παλέψουμε για τη νίκη εδώ, αλλά έπρεπε να εξασφαλίσουμε τους βαθμούς μας. Παρ’ όλα αυτά, ήταν μια υπέροχη μέρα, μια εξαιρετική χρονιά, και ήδη ανυπομονώ για το 2026».

 

« Προηγούμενο άρθρο

BMW M: δύναμη και πάθος στην πίστα με το MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ