• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: NICKY HAYDEN
Από το 2003, ο Nicky Hayden κυνηγούσε το ...american dream στα ΜotoGP.
Νέα 25/11/2006 - 11:59
Από το 2003, ο Nicky Hayden κυνηγούσε το ...american dream στα ΜotoGP. Τα πράγματα ήταν δύσκολα και οι ευθύνες πολλές. Επεσε κατ` ευθείαν στα βαθιά (χωρίς να έχει περάσει από τα σχολεία των 125cc & 250cc), αναλαμβάνοντας χρέη οδηγού της Repsol Honda, δίπλα στον σούπερ σταρ Valentino Rossi. Οι δρόμοι τους χώρισαν την επόμενη σεζόν. O Doctor συνέχισε να κερδίζει τίτλους και στη Yamaha, την ώρα που ο αναβάτης από το Kentucky αναλάμβανε χρόνο με το χρόνο όλο και περισσότερες ευθύνες...

Για να φτάσουμε στο 2006. Τα ψέματα τελείωσαν. Πλέον, ήταν το πρώτο όνομα της εργοστασιακής ομάδας της Honda η οποία δεν ήθελε να χάσει και πάλι από τον πολυπρωταθλητή ιταλό. Το βάρος στους ώμους του ήταν τεράστιο. Ή θα άντεχε ή θα κατέρρεε. Ο μικρός ήρωας από το Owensboro, ξεπέρασε τις προσδοκίες, διέψευσε τις σε βάρος του προβλέψεις και κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρό του. Ο Nicky Hayden, ο άνθρωπος που ...άναψε κόκκινο στον Doctor Ρόσι, μένοντας στην ιστορία ως ο τελευταίος παγκόσμιος πρωταθλητής των MotoGP στην εποχή των 990cc, μίλησε στον συνεργάτη μας Μένιο Κατή για την σεζόν που πέρασε, γι` αυτήν που θα έρθει, για τις αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά των αγωνιστικών που θα ισχύσουν από φέτος, για τις σχέσεις του με τον Dani Pedrosa μετά το συμβάν της Πορτογαλίας, για τον Valentino Rossi... Oσο για το ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα του 2007; To Kentucky Kid μας προτρέπει να στοιχηματίσουμε πάνω του "τα διπλά"... Απολαύστε τον στη συνέντευξη που μας παραχώρησε...

  • Πρόσφατα υποβλήθηκες σε εγχείρηση στο δεξί σου ώμο. Πως πάει η αποθεραπεία σου; Θα είσαι έτοιμος για τις δοκιμές, στα τέλη Γενάρη; Σίγουρα. Χρειάστηκε περισσότερη δουλειά απ` ότι περίμενα, αλλά θα είμαι έτοιμος. Ισως όχι 100%, αλλά σίγουρα έτοιμος για να δουλέψω ώστε να υπερασπιστώ τον τίτλο μου.
  • Είσαι ο τελευταίος άνθρωπος που κέρδισε πρωτάθλημα στα 990cc και ο μοναδικός που κατάφερε να σταματήσει τον Rossi. Πως αισθάνεσαι; Είναι φανταστικό! Πραγματικά λατρεύω αυτό το σπορ και είμαι περήφανος που αποτελώ μέρος του. Μπορούν να λένε ότι θέλουν, ότι δεν κέρδισα αρκετούς αγώνες κτλ, αλλά στην τελική είμαι παγκόσμιος πρωταθλητής και το ότι κέρδισα έναν πραγματικό πρωταθλητή όπως ο Valentino, φυσικά με γεμίζει με υπερηφάνεια.
  • Πόσο δύσκολο είναι για έναν αναβάτη που μάχεται για το πρωτάθλημα να ασχολείται παράλληλα και με την εξέλιξη της μοτοσικλέτας, δοκιμάζοντας νέα πράγματα; Δεν ήταν εύκολο αλλά γενικότερα οτιδήποτε αξίζει δεν μπορεί να είναι εύκολο! Σε κάποιες πίστες η μοτοσικλέτα μου είχε το πλεονέκτημα, σε άλλες όμως υστερούσε, αλλά η Honda με πληρώνει για να κάνω μια δουλειά και αυτή είναι να βγάζω το... λάδι κάθε μοτοσικλέτας που μου δίνει. Προτιμώ να μιλάω με πράξεις στην πίστα και όχι να μένω στα λόγια. Αλλωστε αυτή είναι η δουλειά μου.
  • Πως βλέπεις την αλλαγή στα τεχνικά χαρακτηριστικά των μοτοσικλετών (από τα 990cc στα 800cc); Είναι συναρπαστικό. Δεν με πολυνοιάζει. Αγαπάω τα 990cc και θα μου λείψουν, αλλά αυτή η μοτοσικλέτα (RC212V) είναι επίσης πολύ διασκεδαστική για τον αναβάτη και ανυπομονώ να την φέρω στα ...όριά της. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να τρέχω στα MotoGP με τους καλύτερους του κόσμου και να παλεύω ρόδα με ρόδα μαζί τους.
  • Πιστεύεις ότι τα 800 είναι λιγότερο απαιτητικά σε φυσική κατάσταση; Ετσι πιστεύω. Το σίγουρο είναι ότι τα πράγματα δεν συμβαίνουν τόσο γρήγορα με αυτές τις μηχανές και υπάρχει αρκετός χρόνος για ...relax στις ευθείες. Από την άλλη πιστεύω ότι πρέπει να πιέσεις περισσότερο για να κάνεις καλύτερους χρόνους. Σε γενικές γραμμές πάντως, δε νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
  • Θα έπρεπε να υπάρχει όριο βάρους αναβάτη/μοτοσικλέτας, όπως στα 125cc; Ναι. Πιστεύω ότι θα ήταν πιο σωστό έτσι ώστε να ισοσταθμιστούν τα πράγματα και σε βάθος χρόνου θα είναι πολύ καλύτερο για το σπορ να υπάρχει ένα κοινό όριο για όλους. Βέβαια, αυτό δεν πιστεύω ότι θα με βοηθήσει κατά τη διάρκεια των αγώνων, αλλά το σίγουρο είναι ότι οι ομάδες πλέον θα αναζητούν μικρόσωμους αναβάτες πολύ απλά γιατί οι μοτοσικλέτες τους θα είναι compact διαστάσεων. Αυτό πιστεύω ότι θα "χτυπήσει" τους αμερικάνους αναβάτες που παραδοσιακά είναι μεγαλόσωμοι...
  • Ποιες οι εντυπώσεις σου από την RC212V; Μοιάζει περισσότερο με 250cc και αυτό ίσως βολεύει περισσότερο τον Pedrosa... Σίγουρα είναι πολύ μικρότερων διαστάσεων, αλλά σε ιντριγκάρει. Το HRC έχει κάνει απίστευτη δουλειά. Είναι πολύ καλό... κομμάτι! Ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω, αλλά πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος να βρω τα όρια της μοτοσικλέτας. Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι με τα 800άρια δεν έχω καμία τύχη απέναντι στον Pedrosa, οπότε ανυπομονώ να τον αντιμετωπίσω...
  • Πως είδες τις πρώτες δοκιμές σε Sepang και Jerez; Για να είμαι ειλικρινής δεν ήταν κάτι το εξαιρετικό. Υπέφερα λόγω του τραυματισμού μου στον ώμο και οι επιδόσεις μου δεν ήταν πολύ καλές. Γνωρίζω τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση και είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά.
  • Πως θα είναι από δω και στο εξής οι σχέσεις σου με τον Pedrosa; Είμαστε team mates αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μιλάμε και πάρα πολύ και αυτό είναι ok για μένα. Ο καθένας για τον εαυτό του... Είναι εξαιρετικός αναβάτης και τον σέβομαι γι` αυτό και πιστεύω ότι όλα όσα έγιναν ανήκουν στο παρελθόν. Ολοι είδαν τι συνέβη στην Πορτογαλία, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να το συζητάμε πλέον.
  • Eίναι αλήθεια ότι είχες πρόταση από την Yamaha, πριν ανανεώσεις το συμβόλαιό σου με την Honda; Ναι, είχα μια πρόταση την οποία συζητήσαμε πολύ και σίγουρα ήταν μια πολύ καλή εναλλακτική λύση για μένα.
  • To δύσκολο δεν είναι να φτάσεις στην κορυφή, αλλά να διατηρηθείς εκεί. Θα καταφέρεις το 2007 να υπερασπιστείς το στέμμα σου; Ποιοι θα είναι οι βασικοί σου αντίπαλοι; Αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος. Ξέρω ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο να υπερασπιστώ τον τίτλο απ` ότι όταν τον κέρδισα. Νομίζω όμως ότι τόσο εγώ όσο και η ομάδα ωριμάσαμε αρκετά αυτή τη σεζόν και γίναμε πιο δυνατοί. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε, ας περιμένουμε να δούμε τα αποτέλεσμα. Ολοι θα είναι σκληροί αντίπαλοι. Στα MotoGP δεν υπάρχει χώρος για... κοριτσάκια - Sorry!!!
  • Tελικά ήσουν τυχερός ή όχι; Eίχα λίγη τύχη, από την άλλη όμως εγώ "έφτιαξα" την ίδια μου την τύχη. Επίσης πιστεύω ότι έκανα έξυπνους χειρισμούς κατά τη διάρκεια της σεζόν και στην τελική, δεν τα παράτησα ποτέ. Ακόμα και τότε που όλοι πίστεψαν ότι θα καταρρεύσω, παρέμεινα δυνατός και δεν υπέκυψα ποτέ. Πρέπει να δώσω τα εύσημα στην ομάδα μου και σε όλους αυτούς που βρέθηκαν στο πλάι μου. Εχω εξαιρετικούς ανθρώπους γύρω μου.
  • Να στοιχηματίσουμε υπέρ σου για το πρωτάθλημα του 2007; Οχι απλά να στοιχηματίσετε, αλλά αν γουστάρετε τόσο το στοίχημα βάλτε τα διπλά λεφτά!
  • Θα ήθελα την άποψή σου για τον Valentino Rossi με τον οποίο στο παρελθόν υπήρξατε team mates. Η άποψή μου δεν άλλαξε ποτέ, ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων. Είναι ο ίδιος άνθρωπος και δεν μπορώ να πω το ίδιο για πολλούς αναβάτες. Ξέρω ότι δεν θα είμαι το κεντρικό πρόσωπο των MotoGP, αλλά αν υπάρχει ένα πράγμα το οποίο πήρα από αυτόν είναι η θέληση να παίξω το ρόλο μου ως πρωταθλητής και να είμαι ένας καλός πρωταθλητής. Εχει κάνει πολλά γι` αυτό το σπορ και όλοι θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες.
  • Εχεις επισκεφθεί ποτέ την Ελλάδα; Δώσε ένα μήνυμα στους έλληνες θαυμαστές σου. Οχι, δεν έχω έρθει ποτέ στη χώρα σας, αλλά πιστεύω ότι έχω πολλούς θαυμαστές που με υποστηρίζουν. Πολλοί έλληνες έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα μου (www.nickyhayden.com) και οφείλω να τους ευχαριστήσω για την υποστήριξή τους. Πραγματικά, σημαίνει πολλά για μένα, ακόμα και αν δεν είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ την χώρα σας. Οι θαυμαστές μου παγκοσμίως με στήριξαν πολύ φέτος και τους είμαι ευγνώμων. Eύχομαι σε όλους εσάς στην Ελλάδα ένα χαρούμενο και ειρηνικό νέο έτος. Nicky. H συνέντευξη δημοσιεύτηκε στις 2 Ιανουαρίου στην ιστοσελίδα Sport.gr, στη διεύθυνση: http://www.sport.gr/moto05/motogp06/hayden/auto-moto_interview.asp

    Επόμενο άρθρο »

    Qatar: Στοιχεία φωτισμού πίστας

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα