• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bautista: Το βάθρο είναι στους στόχους μου...
...αν εξελίξουν μια καλή μοτοσυκλέτα
Νέα 25/01/2011 - 01:33

 

Ο Ισπανός Alvaro Bautista στην 2η του χρονιά στο MotoGP θα είναι ο μόνος οδηγός της Rizla Suzuki για το 2011, μετά την απόφαση της Ιαπωνικής εταιρίας να μειώσει τη χρηματοδότηση της εργοστασιακής ομάδας φέτος.

 

«Δεν θα είναι το ίδιο σαν να αρχίζω πάλι από την αρχή, τώρα υπάρχει η εμπειρία και όλες οι ρυθμίσεις και απλά χρειάζεται να πάω γρηγορότερα, γιατί ήδη υπάρχει ένα μονοπάτι. Τώρα δεν είναι αρκετό να δίνω τη μάχη για την δεκάδα, το λιγότερο είναι να είμαι κοντά στην 7η – 8η θέση. Για να γίνει αυτό είναι ουσιαστικό να εξελίξουμε μια καλή μοτοσυκλέτα. Αν το καταφέρουμε, τότε το βάθρο είναι στους στόχους μου,» είπε ο Bautista.

 

Όσον αφορά αυτό που λέγεται ότι η Suzuki είναι η χειρότερη μοτοσυκλέτα της σχάρας εκκίνησης, ο Ισπανός είπε:

«Είναι περίπλοκο. Αυτό που ξέρω είναι ότι η μοτοσυκλέτα βελτιώθηκε στη διάρκεια της χρονιάς με την δουλειά που έγινε από μένα και την ομάδα. Είναι όπως όταν ο Rossi πήγε στην Yamaha και κανένας δεν ήθελε να οδηγήσει την μοτοσυκλέτα και τώρα αυτή είναι η καλύτερη. Η μοτοσυκλέτα χρειάζεται δουλειά και η Suzuki που είναι ένα εργοστάσιο, μπορεί να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική μηχανή. Απλά πρέπει να ξέρεις το πως να το κάνεις.»

 

Σχετικά με το ότι το συμβόλαιό του τελειώνει στο τέλος του 2011, ο Bautista δήλωσε:

«Πρέπει να κάνω ένα καλό ξεκίνημα στην σεζόν, γιατί τα συμβόλαια υπογράφονται πολύ γρήγορα στο paddock, αλλά εγώ θα κοιτάω την δικιά μου εξέλιξη, παρά τις πιθανές προσφορές. Επιπλέον θα αλλάξουμε το 2012 στα 1,000cc και έτσι είναι απαραίτητο να δούμε τι θα γίνει εκεί. Για μένα τα 800cc είναι ακόμη λίγα, οπότε δεν είναι σίγουρος για το τι θα κάνω με τα χιλιάρια...»

 

Για να δούμε λοιπόν το τι θα κάνει ο Alvaro Bautista, χωρίς άλλη βοήθεια στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, αλλά με το πάθος που διακρίναμε στην οδήγησή του στο τεστ της Βαλένθια (με αγκώνες στην άσφαλτο). Θα τα καταφέρει στους υψηλούς στόχους που έχει βάλει; και η Suzuki με την σειράς της θα βρει επιτέλους μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2000 που πήρε με τον Kenny Roberts Jr, τον πραγματικό της εαυτό;

Επόμενο άρθρο »

Ben Spies: «Είμαι έτοιμος για τη Sepang!»

« Προηγούμενο άρθρο

Δύο κάρτες εισόδου για τα pits του MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα