• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Nakamoto μιλάει για το HRC
Αναγνωρίζει τις δυσκολίες μετά τον σεισμό
Νέα 16/03/2011 - 00:54

Ο Shuhei Nakamoto, o Αντιπρόεδρος του HRC, έδωσε συνέντευξη στην οποία μίλησε για τις συνέπειες από τον καταστρεπτικό σεισμό στην Ιαπωνία, για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτός στον προγραμματισμό της ομάδας για τους αγώνες και για τους ανταγωνιστές της Repsol Honda. Ας δούμε τι είπε.

 

Κύριε Nakamoto, αυτό που έγινε στην Ιαπωνία ήταν καταστροφικό και ελπίζουμε να ανακάμψει η χώρα το συντομότερο δυνατό. Πώς είναι η κατάσταση στο HRC; Πώς θα επηρεάσει αυτή η κατάσταση τους αγώνες φέτος;

«Σίγουρα, αυτή η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη και η σκέψη μας είναι κοντά στους ανθρώπους που επηρεάστηκαν. Ευτυχώς, στο HRC ήμασταν τυχεροί και δεν είχαμε μεγάλα προβλήματα, αν και είναι δύσκολο να δουλέψουμε στα Κεντρικά γραφεία μας. Ο λόγος είναι ο περιορισμός στην ηλεκτροδότηση η οποία διαρκεί μόνο πέντε ώρες.

Επίσης, είναι δύσκολη και η πρόσβαση προς τα γραφεία μας καθώς το τραίνο δεν μπορεί να φτάσει στο σταθμό Asakadai ο οποίος βρίσκεται κοντά σε αυτά. Έτσι πολλοί εργαζόμενοι προσπαθούν να φτάσουν στη δουλειά με αυτοκίνητο, αλλά το κυκλοφοριακό είναι μεγάλο και χρειάζονται τρεις ώρες για να έρθουν αντί της μίας που ήταν πριν τον σεισμό. Επίσης είναι δύσκολο να βρεις καύσιμα καθώς πολλά βενζινάδικα έχουν κλείσει.

Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι η τροφοδοσία από τους προμηθευτές μας. Πολλοί από αυτούς δεν μπορούν να παράγουν προϊόντα και αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε πρόβλημα με τους αγώνες. Προς το παρόν, έχουμε επάρκεια ανταλλακτικών για το Κατάρ και τη Χερέθ αλλά μετά από αυτούς τους αγώνες θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στη διαχείριση, εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Πάντως, όλοι στην Ιαπωνία προσπαθούν να επανέλθουν στον κανονικό ρυθμό και ελπίζουμε να λυθούν τα προβλήματα σύντομα».

 

Ο αγώνας του Motegi αναβλήθηκε για τον Οκτώβριο. Γνωρίζετε κάτι για την κατάσταση στην περιοχή;

«Σίγουρα ήταν μια σωστή απόφαση. Τόσο η πίστα όσο και οι εγκαταστάσεις έχουν υποστεί ζημιές και θα χρειαστούν εβδομάδες για να αποκατασταθούν. Ωστόσο, θεωρώ ότι θα γίνει όπως πρώτα».

 

Αυτές τις στιγμές δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι αγώνες είναι προτεραιότητα. Ωστόσο οι ως τώρα δοκιμές πήγαν πολύ καλά για την Honda. Ποιο είναι το μυστικό πίσω από αυτή την επιτυχία;

«Δεν υπάρχει μυστικό! Πήραμε την περσινή μοτοσυκλέτα και κάναμε κάποιες μικρές αλλαγές σε πολλούς τομείς. Το αποτέλεσμα είναι συνδυασμός καλής μοτοσυκλέτας και ικανών αναβατών. Επίσης υιοθετήσαμε ένα καινούργιο, βελτιωμένο σύστημα μετάδοσης.

Να πω ότι ο Hiroshi Aoyama, με την “δορυφορική” μοτοσυκλέτα δεν έχει ακόμα αυτό το σύστημα κι όμως είναι πολύ δυνατός στην πίστα, κάτι που σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να βελτιωθεί περισσότερο».

 

Βλέπουμε ότι ο Toni Elias παλεύει να κάνει κάτι καλό. Ποια είναι η βοήθεια του HRC σε αυτόν;

«Γνωρίζουμε ότι ο Toni είναι γρήγορος οδηγός, το έχει αποδείξει στο παρελθόν και δεν αμφισβητούμε το ταλέντο του. Έχει ένα ιδιαίτερο στυλ οδήγησης και προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε να έχει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό. Στο Κατάρ έκανε δοκιμές με το τροποποιημένο πλαίσιο και ελπίζουμε να τον βοηθήσουμε να αποκτήσει καλύτερη αίσθηση στην μοτοσυκλέτα το συντομότερο».

 

Ποια είναι η γνώμη σας για τους ανταγωνιστές σας;

«Οι δύο αναβάτες της Yamaha Factory είναι πολύ δυνατοί. Κάνουν γρήγορους γύρους και έχουν σταθερότητα στην απόδοσή τους. Ο Jorge είναι σε θέση να κάνει σταθερούς χρόνους στην προσομοίωση αγώνα και ο Spies είναι πιο δυνατός από πέρσι.

Στην Sepang, η Ducati δεν μπόρεσε να κάνει ένα καλό χρόνο, όμως μας πλησιάζουν και περιμένω να γίνουν πάλι ανταγωνιστικοί. Στη Suzuki έχουν μόνο έναν οδηγό και αυτό είναι δύσκολο, όμως παρόλα αυτά έχουν κάνει καλή δουλειά».

 

Τα τελευταία χρόνια τέσσερις αναβάτες κερδίζουν στους αγώνες σχεδόν συνέχεια. Πιστεύετε ότι αυτό θα αλλάξει φέτος;

«Δεν είμαι σίγουρος, θα δούμε. Οι Dovizioso, Simoncelli και Spies είναι πολύ γρήγοροι και πιθανόν είναι σε θέση να κερδίσουν. Βεβαίως δεν είναι εύκολο επειδή το επίπεδο των τεσσάρων είναι πολύ υψηλό, όμως φαίνεται ότι φέτος έχουν περισσότερες πιθανότητες να το πράξουν και να δούμε και άλλους αναβάτες να κερδίζουν».

Επόμενο άρθρο »

O Remy Garnder στους αγώνες

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK: Kawasaki και BMW Italia στην Αραγονία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα