• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: το 1/3 της ευθύνης είναι δικό μου
Για την κακή εμφάνιση στο Silverstone
Νέα 13/06/2011 - 22:39

O Valentino Rossi πέρασε τη χειρότερη στιγμή της μέχρι τώρα σχέσης του με την Ducati, ίσως η χειρότερη στιγμή της καριέρας του γενικότερα, σύμφωνα με τη διαφορά που είχε από τον πρώτο στις Κατατακτήριες στα 3.7’’ 

Ο Rossi είναι ένας οδηγός που δεν αφήνει τίποτε στην τύχη και μετά από κάθε αγώνα κάνει την κριτική του μαζί με την ομάδα. Τώρα θέλει να επιμερίσει τις ευθύνες στον ίδιο, την ομάδα και την μοτοσυκλέτα.

 

«Θα έλεγα ότι το φταίξιμο για το Σαββατοκύριακο πρέπει να διαιρεθεί ισόποσα σε τρία μέρη. Ακόμη δεν μπορώ να οδηγήσω την μοτοσυκλέτα με τον τρόπο που πρέπει να οδηγηθεί και έτσι αποδέχομαι το δικό μου 33%. Η ίδια η μοτοσυκλέτα, ειδικά στο στεγνό, δεν είναι τόσο ανταγωνιστική όσο η Honda και η Yamaha, έτσι ένα ακόμη 33% πάει εκεί. Και τελικά η ομάδα μου χρειάζεται να δουλεύει πιο αποτελεσματικά, γιατί ήμασταν αργότεροι από ότι του Hayden συνεχώς. Ήμουν πιο κοντά στους πρώτους το πρωί στο Ζέσταμα, αλλά μετά στον αγώνα η μοτοσυκλέτα μου ήταν δύσκολη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Nicky από την άλλη μεριά είχε τη δυνατότητα να κάνει έναν καλό αγώνα και να πετύχει μάλιστα τον ταχύτερο γύρο, δείχνοντας ότι η Ducati είναι τουλάχιστον ανταγωνιστική στο βρεγμένο. Αυτό σημαίνει ότι η δικιά του μεριά στο γκαράζ έκανε καλύτερη δουλειά από ότι η δικιά μας στο να ετοιμάσει την μοτοσυκλέτα», είπε ο Valentino.

 

Σε ερώτηση αν πιστεύει ότι η μεριά του Hayden είναι πιο αποτελεσματική λόγω της περισσότερης εμπειρίας με την μοτοσυκλέτα, απάντησε:

«Η εξοικείωση με την μοτοσυκλέτα βοηθάει σίγουρα, επειδή η μοτοσυκλέτα αντιδρά στις αλλαγές με έναν λίγο περίεργο τρόπο, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι ήταν καλύτεροι μόνο επειδή έχουν περισσότερη εμπειρία. Ήταν καλύτεροι, τελεία. Ο Hayden από το Ζέσταμα στον αγώνα έκοψε 3-4 δευτερόλεπτα, ενώ εγώ ήμουν γρηγορότερος στο Ζέσταμα από ότι στον Αγώνα…»

 

Για να δούμε τι πιστεύει για το γεγονός ότι η Ducati δουλεύει σκληρά πάνω στην μοτοσυκλέτα:

«Δεν θα υπάρξουν κάποιες δραστικές αλλαγές. Πρέπει να λύσουμε 2 ή 3 θέματα και ελπίζω να έχουμε αυτές τις αναβαθμίσεις όσο γίνεται γρηγορότερα, ακόμη και αν δεν είναι έτοιμες πριν το Mugello. Δεν μπορώ να πω αν θα είναι χρήσιμες, μέχρι να τις δοκιμάσω. Έχουμε δώσει ακριβείς ενδείξεις στο εργοστάσιο, αλλά μόνο όταν τις δοκιμάσουμε θα ξέρουμε αν δώσαμε τις σωστές ενδείξεις και αν η Ducati κατάφερε να τις μεταφράσει σε χρήσιμες αναβαθμίσεις».

 

Σε ερώτηση για το πόσο περιθώριο είχε να πιέσει περισσότερο είπε:

«Προσπάθησα να δώσω το maximum και κάποια στιγμή γυρνούσα στο 2’24”, που δεν ήταν κακός ρυθμός, αλλά μετά μόλις προσπάθησα να πιέσω περισσότερο είχα δύο ή τρεις στιγμές. Και για να είμαι ειλικρινής δεν φάνηκε καλή ιδέα να ρισκάρω όταν οι οδηγοί μπροστά μου και πίσω μου ήταν στα 10’’. Από εκείνη τη στιγμή απλά προσπάθησα να τερματίσω, επίσης γιατί ήταν δύσκολο να κρατήσω τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας και έτσι συνέχεια αισθανόμουν στο όριο».

 

Τέλος απάντησε για τους Edwards και Simoncelli:

«Όταν είδα τον Colin στο βάθρο, ήμουν πού χαρούμενος για κείνον. Είναι ένας καλός φίλος και πραγματικά διασκεδαστικό άτομο. Του έδωσα τα συγχαρητήριά μου στο γύρο που επιστρέφαμε στα πιτς, επίσης γιατί είχε κάνει εγχείρηση μερικές μέρες νωρίτερα. Ατυχώς για τον Simoncelli έκανε το λάθος ενώ πήγαινε καλά: Πιστεύω ότι πρέπει να καταλάβει το γιατί κάνει λάθη και αυτό είναι. Λυπάμαι γι αυτόν, αλλά είναι πολύ γρήγορος και αργά ή γρήγορα θα έλθει η στιγμή του».

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Rossi ξανά στο Mugello με την GP12

« Προηγούμενο άρθρο

Eργασίες αναβάθμισης στο www.motograndprix.gr

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα