• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello Live: O Rossi ξέρει τι χρειάζεται η GP11.1
O Valentino μας εξήγησε τι συνέβη σήμερα
Νέα 03/07/2011 - 14:36

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

«Δεν ήταν η μέρα μας! Ο συμπλέκτης του Valentino δεν δούλεψε στην εκκίνηση, ο Nicky βγήκε εκτός πίστας και έχασε πάρα πολύ χρόνο! Αν τα σκεφτείς αυτά, καλά πήγαμε τελικά…», μας είπε ο Vittoriano Guareschi, o Team Manager του αγωνιστικού μέρους της Ducati. Εκείνη τη στιγμή ήλθε ο Valentino και η συζήτηση δεν συνεχίστηκε σε τεχνικές λεπτομέρειες, αφού ο Rossi έδωσε απαντήσεις σε όλα:

«Το πρωί κάναμε μια μεγάλη αλλαγή στις ρυθμίσεις και αμέσως δούλεψε. Είχαμε καλύτερο ρυθμό και έλυσε τα προβλήματα στην είσοδο της στροφής. Όμως όταν βελτιώνουμε το μπροστινό χάνουμε πρόσφυση πίσω!», ήταν τα πρώτα λόγια του Ιταλού Σούπερ Σταρ.

 

«Οι αλλαγές που κάναμε έχουν να κάνουν με την κατανομή βάρους της μοτοσυκλέτας. Το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε μετά ήταν στις αλλαγές κατεύθυνσης σε γρήγορες στροφές, όπου χάναμε χρόνο. Ως προς το μπροστινό που βελτιώσαμε, σε αυτές τις θερμοκρασίες μπορούσα να ζεστάνω σωστά το λάστιχο και να μπορώ να μπαίνω γρήγορα στην είσοδο της στροφής».

O Vale περνάει μπροστά από την κερκίδα της Ducati
O Vale περνάει μπροστά από την κερκίδα της Ducati

Σε ερώτηση για το αν έχουν καταλάβει ο ίδιος και η Ducati πιο είναι το πρόβλημα, αφού πέρυσι και ο Stoner αντιμετώπιζε ανάλογα προβλήματα με το μπροστινό σύστημα, απάντησε χωρίς δισταγμούς: «Το πρόβλημα είναι σχεδόν ξεκάθαρο! Πρέπει να δουλέψουμε για να το λύσουμε. Χρειαζόμαστε και άλλες δοκιμές».

Βέβαια είναι γνωστό ότι αύριο η Ducati δεν θα χρησιμοποιήσει την 2η διαθέσιμη μέρα για τεστ, από το επίσημο πρόγραμμα της FIM, λόγω του ότι δεν έχει τους απαραίτητους κινητήρες για τις δοκιμές αυτές, οπότε εδώ είναι ένα σημείο οξύμωρο, αφού η εταιρία βάζει τόσο χρήμα και χρόνο στην εξέλιξη των GP11.1 & GP12 και μένει αυτήν την κρίσιμη στιγμή από κινητήρες!

Βέβαια το ίδιο έπαθε και η Yamaha που δεν θα δοκιμάσει τίποτε αύριο, ενώ και η Honda θα έχει μόνο να κάνει ρυθμίσεις στις μοτοσυκλέτες των 800cc, αφού προφανώς δεν πρόλαβε να εξελίξει κι άλλο τη νέα RCV των 1000cc. O Rossi αναφέρθηκε και σε αυτά που περιμένουν στους επόμενους αγώνες, με δεδομένο ότι η Bridgestone, μετά την κριτική που δέχτηκε, θα έχει πιο μαλακές γόμες και διαφορετικούς σκελετούς στα μπροστινά της λάστιχα.

«Θεωρητικά τα μαλακότερα ελαστικά θα μας βοηθήσουν στους επόμενους αγώνες, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα επιβεβαιωθεί στην πράξη», σχολίασε ο Valentino που αρχίζει να καταλαβαίνει ότι η Ducati δεν είναι όσο προβλέψιμη υπολόγισε ο ίδιος και η ομάδα των μηχανικών που έφερε από την Yamaha μαζί του.

Υπογράφει για τον οπαδό του και πρώην οδηγό αγώνων, τον Παύλο Κούζουνα!
Υπογράφει για τον οπαδό του και πρώην οδηγό αγώνων, τον Παύλο Κούζουνα!

«Πάντως σήμερα είμαι πιο κοντά στην κορυφή σε διαφορά ταχύτερου γύρου και αυτό είναι μία ένδειξη ότι είμαστε πάλι σε σωστό δρόμο», απάντησε σε Αυστραλό συνάδελφο.

Στο τέλος της συνάντησής μας υπέγραψε ένα καπέλο για τον πρώην οδηγό αγώνων και μηχανικό Παύλο Κούζουνα, με την ευκαιρία της πρόσφατης γιορτής του. "Τον θυμάμαι που βρεθήκαμε στο Brno", μας είπε ο Vale χαμογελώντας. 

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: «Δεν ήθελα να ρισκάρω μια πτώση»

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello Live: Ο Θανάσης Σίσσης πήρε την 4η νίκη του στο Rookies Cup!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα