• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ικανοποίηση στην Bridgestone
Από τα ελαστικά στον αγώνα και τις επίσημες δοκιμές
Νέα 06/07/2011 - 11:40

Τo Iταλικό Grand Prix ήταν το όγδοο της χρονιάς αλλά και το έκτο που η βροχή διέκοψε τουλάχιστον μία φορά τη διαδικασία των δοκιμών. Η πίστα έχει καινούργια άσφαλτο, γεγονός που αύξησε την πρόσφυση και μείωσε τους χρόνους.

Η Bridgestone διέθεσε ασύμμετρης σύνθεσης πίσω σλικ ελαστικό το οποίο συνέβαλλε στην επίτευξη ταχύτερων χρόνων, όπως δήλωσε ο Hirohide Hamashima, βοηθός Διευθυντή του τμήματος Εξέλιξης Αγωνιστικών Ελαστικών. Σε συνέντευξή του επεσήμανε τα εξής:

 

«Τα σχόλια των αναβατών για το συγκεκριμένο πίσω ελαστικό ήταν θετικά, συνολικά. Στο παρελθόν, σε αυτή την πίστα δεν είχαμε φέρει αυτού του τύπου το λάστιχο καθώς δεν ήταν απολύτως απαραίτητο. Πέρσι ο Dani Pedrosa είχε κάνει ταχύτερο γύρο με πίσω ελαστικό συμμετρικής σύνθεσης (ίδια γόμα σε κάθε πλευρά του). Ωστόσο γνωρίζουμε ότι στους οδηγούς άρεσε το νέο λάστιχο και ότι βελτιώθηκε η αίσθηση που έδιναν σε αυτούς. 

Για την συγκεκριμένη περίσταση το ζητούμενο δεν ήταν να φτάσουν γρήγορα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας –καθώς η πίστα συνέβαλλε σε αυτό– αλλά να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και αίσθηση στον αναβάτη. Η πιο μαλακή σύσταση στην αριστερή πλευρά του ελαστικού βοήθησε στις αριστερές στροφές, οι οποίες είναι έξι σε αριθμό, έναντι των εννέα δεξιών, και αυτό έδωσε στους οδηγούς περισσότερη αυτοπεποίθηση σε ό,τι αφορά την πρόσφυση στο όριο.»

 

Ποια είναι η άποψή σας για την νέα άσφαλτο στο Mugello από την μεριά του κατασκευαστή ελαστικών;

«Η πίστα έχει πιο ομαλή επιφάνεια και μεγαλύτερη πρόσφυση. Η μείωση των κραδασμών σημαίνει ότι το ελαστικό είναι συνεχώς σε επαφή με αυτή και η μοτοσυκλέτα παραμένει πιο σταθερή. Και αυτό είναι ένας καθοριστικός παράγοντας στην προσπάθεια για έναν γρήγορο γύρο.

Ένας άλλος είναι το υψηλό επίπεδο πρόσφυσης το οποίο βοηθά στο να αυξάνεται η ταχύτητα στις στροφές και οι δυνάμεις επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. Αυτό σημαίνει ότι οι τάσεις που αναπτύχθηκαν στα ελαστικά μας φέτος ήταν μεγαλύτερες κι όμως αυτά ανταποκρίθηκαν καλά.»

 

Τι δοκιμές κάνατε στο επίσημο τεστ την επόμενη ημέρα του αγώνα στο Mugello;

«Είχαμε ένα εμπρός ελαστικό με νέα σύνθεση το οποίο δώσαμε σε όλους τους αναβάτες. Κάποιοι από αυτούς το δοκίμασαν κάτι που ήταν βασικό για εμάς για να εξελίξουμε σωστά τα ελαστικά για τις μοτοσυκλέτες των 1,000cc.

Η πληροφόρηση που είχαμε ήταν θετική και μάλιστα οι Casey Stoner και Marco Simoncelli έκαναν τους ταχύτερους γύρους τους με αυτό το νέο εμπρός ελαστικό. Ο Stoner σημείωσε χρόνο 1:47.326 και ο Simoncelli ήταν κατά 0.096 πιο αργός. Τα δεδομένα που πήραμε ήταν πολύτιμα για να εξελίξουμε μια νέα γενιά ελαστικών.»

Επόμενο άρθρο »

Pernat: «Ο Lorenzo έδειξε ένστικτο “φονιά”»

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφικό: Οι Κυρίες στο Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα