• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μεικτά συναισθήματα για τον Εdwards
Αντιμετώπισε προβλήματα με τους κραδασμούς
Νέα 03/02/2012 - 22:08

O Colin Edwards ολοκλήρωσε τις δοκιμές στην Sepang με την CRT μοτοσυκλέτα της NGM Mobile Forward Racing και προσπάθησε να συλλέξει όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα για να αξιολογηθούν και να συμβάλλουν στην εξέλιξή της.

Ο Edwards συμπλήρωσε συνολικά 94 γύρους στην πίστα και την τρίτη ημέρα έκανε ταχύτερο χρόνο 2.04.772 ενώ την πρώτη είχε ταχύτερο χρόνο 2.08.240. Όλοι στην ομάδα περιμένουν τις επόμενες δοκιμές στην Μαλαισία οι οποίες θα γίνουν στο τέλος του μήνα.

Ο Edwards δήλωσε σχετικά:

«Στο τέλος της πρώτης ημέρας διαπιστώσαμε ότι είχαμε πολλά σημαντικά προβλήματα με την ταλάντωση της μοτοσυκλέτας, κάτι το οποίο είχαμε δουλέψει πριν. Έπειτα από τις δοκιμές στην Jerez τα ηλεκτρονικά βελτιώθηκαν και χαίρομαι γι’ αυτό. Οι άνθρωποι της Bosch δούλεψαν σκληρά και όταν τους ζητώ κάτι το κάνουν.

 

Ήταν δύσκολο να ξανάρθουμε εδώ έπειτα απ’ ό,τι έγινε με τον Marco πέρσι. Στον πρώτο μου γύρο των δοκιμών μείωσα την ταχύτητά μου στην 11η στροφή της πίστας, ως ένδειξη τιμής στον Marco. Έπειτα συνέχισα την δουλειά μου για να εξελίξω την μοτοσυκλέτα.

Ειλικρινά πίστευα ότι ένας χρόνος μεταξύ του 2.03.000 – 2.02.000 θα ήταν εφικτός κατά την διάρκεια των τριήμερων δοκιμών όμως δεν περίμενα να υπάρχει τόσο πολλή ταλάντωση από την μοτοσυκλέτα. Αν δεν υπήρχε το φαινόμενο θα κάναμε εύκολα χρόνο στο 2.03.000 ή στο 2.02.500. Τώρα πρέπει αν δουλέψουμε σκληρά ως το επόμενο τεστ. Έχουμε κάποιες ιδέες και κάναμε πολλή δουλειά.

 

Τις τρεις τελευταίες ημέρες δοκίμασα τόσα τμήματα στην μοτοσυκλέτα όσα δεν είχα δοκιμάσει σε όλα τα χρόνια μου στην Yamaha! To πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό μιας πρωτότυπης, όπως και το ψαλίδι. Ωστόσο έχουμε την μοτοσυκλέτα του 2012 και χάρη στην BMW ο κινητήρας είναι εξαιρετικός.

Οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά έχουν κάνει πιο ομαλή την απόδοση της ροπής. Είναι άλλο να έχεις μια πραγματικά γρήγορη μοτοσυκλέτα και άλλο να οδηγείς γρήγορα για 20 γύρους στην πίστα της Sepang. Πρέπει να πειραματιστούμε με τα ηλεκτρονικά για να εξαλείψουμε τους κραδασμούς οι οποίοι επιτείνονται από τα νέα ελαστικά της Βridgestone».

Επόμενο άρθρο »

Θετικός απολογισμός για την Yamaha Tech3

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati: Ευχαριστημένοι με τα τελικά αποτελέσματα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα