• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
CRT: Η επιστροφή του Ellison στο MotoGP
Δείγμα θετικό μετά τις πρώτες δοκιμές
Νέα 24/02/2012 - 00:09

Έχουν περάσει ήδη πεντέμισι χρόνια από την τελευταία φορά που ο James Ellison βρέθηκε σε αγώνα MotoGP - με την Yamaha Tech 3 τότε - και μόλις πριν λίγες ημέρες, ο Βρετανός ολοκλήρωσε τις δοκιμές της MotoGP CRT μοτοσυκλέτας του, με την οποία θα αγωνιστεί την φετινή σεζόν.

 

Ο Ellison και η ομάδα του πέρασαν την πρώτη ημέρα «δουλεύοντας» την μοτοσυκλέτα και προσπαθώντας να εκτιμήσουν την δυναμική της, όπως επίσης μαθαίνοντας τις παραμέτρους του ελέγχου πρόσφυσης και σούζας (traction & wheelie control). Ο 31χρονος αναβάτης, εξέφρασε την έκπληξή του μετά από μόλις μισή ημέρα δοκιμών, λέγοντας: «Έχει πολύ καλό κράτημα, νόμιζα ότι θα ανέβω και θα έλεγα “πρέπει να αλλάξουμε αυτό, να προσαρμόσουμε εκείνο…” αλλά ήδη την αισθάνομαι σαν αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Είμαι αληθινά εντυπωσιασμένος με αυτήν μέχρι στιγμής»

 

Ο Βρετανός είχε πολύ καλά λόγια να πει και για το επίπεδο πρόσφυσης των ελαστικών της Bridgestone, δηλώνοντας: (σε αντίθεση με άλλους αναβάτες) «Τα ελαστικά προσφέρουν φανταστική πρόσφυση, το εμπρός μέρος δεν μετακινείται… νιώθω ότι πιέζω στο μέγιστο βαθμό, δεδομένης της πολύχρονης απουσίας μου»

 

Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι δεν έχει βρει τον ρυθμό του ώστε να φέρει τα ελαστικά στα όριά τους: «Έχουμε περιθώριο να αυξήσουμε τον ρυθμό μας κατά λίγα δευτερόλεπτα κι έτσι, όταν επιτευχθεί αυτό, τότε ενδεχομένως να αντιμετωπίσουμε κι εμείς το πρόβλημα στο οποίο αναφέρονται και οι άλλοι αναβάτες. Εγώ και οι άνθρωποι στην ομάδα, μαθαίνουμε και αυτό που επιθυμούμε πάνω απ’ όλα, είναι να φύγουμε σώοι και αβλαβείς με την μοτοσυκλέτα και τις πληροφορίες που συλλέξαμε, αυτός είναι ο βασικός στόχος μας»

 

Μέχρι το τέλος της δεύτερη ημέρας, ο Ellison πέτυχε αξιόλογο χρόνο (1.42.526) λαμβάνοντας υπόψη ότι χρησιμοποιεί ατσάλινα φρένα και όχι carbon, όπως οι άλλες ομάδες. «Οι μοτοσυκλέτες είναι πανομοιότυπες, εκτός βέβαια από το γεγονός ότι εμείς χρησιμοποιούμε ατσάλινα φρένα. Όταν έχουμε στα χέρια μας τα αντίστοιχα carbon, θα είναι ένα σημαντικό βήμα για εμάς. Σήμερα επιχείρησα να ακολουθήσω κάποιους αναβάτες, φρέναρα όπου κι εκείνοι αλλά εγώ με λιγότερη αποτελεσματικότητα… αυτό ήταν το μεγαλύτερό μας πρόβλημα αυτήν την εβδομάδα»

 

Στην συνέχεια, ο Ellison υπογράμμισε την σημασία της παρουσίας και άλλων ART μοτοσυκλετών στην πίστα, καθώς αυτό τον βοήθησε να κάνει χρήσιμες συγκρίσεις για την πρόοδό του. «Δεν μπορούμε να πάμε δίπλα και να ρωτήσουμε “με τι ελατήρια τρέχετε;”… βοηθάει πολύ να γίνετε η σύγκριση στην πίστα» Στην πραγματικότητα, ο Ellison χρησιμοποίησε τους άλλους αναβάτες σαν σημεία αναφοράς και σχολίασε ότι έμαθε όσα περισσότερα μπορούσε, ακολουθώντας τον Randy De Puniet, τον γρηγορότερο CRT αναβάτη του τεστ.

 

Πάνω απ’ όλα όμως, ο Ellison έμεινε εντυπωσιασμένος με την δυναμική της μοτοσυκλέτας, η οποία ξεπέρασε τις δικές του προσδοκίες, αλλά και αυτές της ομάδας του. «Η δυναμική της είναι πρωτοφανής! Θεωρώ ότι θα αποτελέσει ένα δυνατό σύνολο στην πίστα. Απ’ όλες τις CRT (ART), δείχνει να είναι από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη. Είναι ακόμα νωρίς, δεν γνωρίζουμε τι έχουν κάνει στις άλλες μοτοσυκλέτες και πόσο χρόνο ξόδεψαν σε αυτές, αλλά είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Είναι συναρπαστικό να το γνωρίζεις!»

Επόμενο άρθρο »

Espargaro: Στο τέλος η επιβράβευση

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Ανιψιός του Osama Bin Laden στα BSB!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα