• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Υπάρχει πλάνο στην Ducati!
Tου έδωσαν τις διαβεβαιώσεις
Νέα 06/07/2012 - 00:30

Είτε χάνει, είτε κερδίζει, ο Valentino Rossi βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της προσοχής όλων στο paddock του MotoGP. 

Tην προηγούμενη εβδομάδα στην Oλλανδία τα έβαλε με την Ducati, αλλά όπως φαίνεται το Ιταλικό εργοστάσιο απάντησε αμέσως και έπεισε τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, για τις προθέσεις του.

«Και τώρα είμαι πιο ήρεμος», είπε ο Ιταλός που πήρε τη διαβεβαίωση ότι ο Filippo Preziosi και η ομάδα του δουλεύουν πάνω σε δύο μέτωπα: αυτό του κινητήρα, αλλά και αυτό του πλαισίου.

«Μου επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει επίσης πλάνο εξέλιξης για το πλαίσιο. Οι πρώτες αναβαθμίσεις θα έλθουν στο τεστ του Mugello, μετά τον αγώνα και οι υπόλοιπες στο διάλειμμα των καλοκαιρινών διακοπών. Μπορεί να δοκιμάσουμε και το νέο κινητήρα στο Mugello, αλλά δεν είμαστε σίγουροι ότι θα είναι έτοιμος στην ώρα του. Θα προτιμούσα να δοκιμάσω τον κινητήρα σε δοκιμές, αλλά δεν θα ήταν μεγάλο πρόβλημα να τον έχω πρώτη φορά στη διάρκεια ενός αγώνα. Σε σχέση με το πλαίσιο ο κινητήρας είναι ευκολότερο στοιχείο για να το καταλάβεις. Το σημαντικό είναι να δούμε το αν είμαστε στη σωστή κατεύθυνση», σχολίασε ο Rossi.

 

Μετά απάντησε πάνω στη φημολογούμενη ανανέωση του συμβολαίου του Pedrosa με την Honda: «Θα υπάρχει μια θέση λιγότερη, αλλά αυτό δεν αλλάζει πολλά σε σχέση με μένα. Δεν ήρθα σε επαφή ποτέ με το HRC και έτσι το να πάω εκεί δεν ήταν ποτέ μια οψιόν για μένα».

Έτσι δια της ατόπου απαγωγής μένει να αποφασίσει τώρα μεταξύ Ducati και Yamaha, η μήπως και μεταξύ μιας δορυφορικής Honda;

 

Μετά ο «γιατρός» αναφέρθηκε στο πρόβλημα των ελαστικών του στην Ολλανδία και στο αν θα βρεθεί η γιατριά από την ομάδα του: «Έχουμε δύο ή τρεις ιδέες για νέο setup, να δοκιμάσουμε. Ελπίζουμε αυτές οι ιδέες να μας βοηθήσουν στο θέμα της φθοράς του ελαστικού. Δεν έχουμε καταλάβει ακόμη το τι συνέβη στο Assen και μάλλον ήταν ένας συνδυασμός παραγόντων: οι ψηλές θερμοκρασίες που αναπτύχτηκαν μέσα στο λάστιχο, η φοβερή ροπή του κινητήρα των 1000cc, η υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε σχέση με πέρυσι. Μιλάμε με την Bridgestone και απέκλεισαν την περίπτωση κατασκευαστικού λάθους του λάστιχου και τους εμπιστεύομαι. Αλλά αυτό δεν συνέβη στον Hayden, παρά το ότι το δικό του setup ήταν ελάχιστα διαφορετικό από το δικό μου. Πρέπει να συνεχίσουμε να το ξάχνουμε».

 

Επόμενο άρθρο »

Sachsenring: μια ευκαιρία για τις CRT!

« Προηγούμενο άρθρο

Bradl: Το κοινό θα είναι απίστευτο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα