• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η παρουσίαση της San Carlo Honda Gresini
13 χρόνια ύπαρξης συμπληρώνει φέτος μια από τις πλέον ιστορικές ιδιωτικές ομάδες των MotoGP...
Νέα 19/03/2009 - 09:57
13 χρόνια ύπαρξης συμπληρώνει φέτος μια από τις πλέον ιστορικές ιδιωτικές ομάδες των MotoGP. Ο λόγος για την ομάδα του παλιού Ιταλού αγωνιζόμενου και δύο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή των 125cc (1985 & 1987) Fausto Gresini.

Την Τετάρτη 18/3 στο "Officine del Volo" στο Μιλάνο, παρουσία σημαντικών προσώπων από το χώρο των MotoGP και γενικότερα της μοτοσικλέτας, έγινε η παρουσίαση της San Carlo Honda Gresini Team που γεμάτη φιλοδοξίες ετοιμάζεται για την έναρξη του Πρωταθλήματος.

«Αυτή είναι μια σημαντική χρονιά για την ομάδα, μια σεζόν η οποία θα είναι συναρπαστική και ανταγωνιστική και στην οποία είμαστε έτοιμοι να παίξουμε σημαντικό ρόλο», σχολίασε ο επικεφαλής του team, Fausto Gresini για να προσθέσει: «Πιστεύω στις δυνατότητες των αναβατών μου. Ο AlexDe Angelis και Elias "αποκαλύπτουν" τη νέα RC212V
De Angelis και Elias "αποκαλύπτουν" τη νέα RC212V
έχει αποκτήσει σημαντική εμπειρία και έχει εγκλιματιστεί στο περιβάλλον μετά από μια σεζόν εμπλοκής στην κατηγορία, ενώ ο Toni επιστρέφει στην ομάδα με την οποία έχει πανηγυρίσει τη μοναδική του νίκη στο παρελθόν».

«Το HRC έχει κάνει εξαιρετική δουλειά κατά την προετοιμασία της RC212V προδιαγραφών 2009 και έχουν εγγυηθεί υψηλού επιπέδου τεχνική υποστήριξη στην ομάδα μας καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, τόσο για την 'πελατειακή' μοτοσικλέτα του Alex όσο και για την εργοστασιακών προδιαγραφών μοτοσικλέτα του Toni. Εύχομαι στην ομάδα και στους αναβάτες τα καλύτερα και θ8α ήθελα να ευχαριστήσω όλους μας τους συνεργάτες και ιδιαιτέρως την San Carlo», πρόσθεσε ο Gresini.

Όσο για στόχους; «Mε τον Toni μπορούμε να ελπίζουμε σε κορυφαία αποτελέσματα. Τίποτα δενO Elias θα έχει στη διάθεσή του μια εργοστασιακών προδιαγραφών RC212V, ενώ ο De Angelis την μοτοσικλέτα που δίνει το HRC  στις «δορυφορικές» ομάδες του
O Elias θα έχει στη διάθεσή του μια εργοστασιακών προδιαγραφών RC212V, ενώ ο De Angelis την μοτοσικλέτα που δίνει το HRC στις «δορυφορικές» ομάδες του
είναι αδύνατο αυτή τη στιγμή. Πρέπει να σκεφτόμαστε τη νίκη. Όσον αφορά στον Alex η πρώτη του επαφή με το χώρο ήταν δύσκολη αλλά σε κάποιες περιπτώσεις απέδειξε ότι έχει μεγάλες δυνατότητες. Σίγουρα έπεσε πολλές φορές. Τώρα όμως θα έχει στη διάθεσή του μια πολύ πιο ανταγωνιστική μοτοσικλέτα. Ως ιδιωτική ομάδα έχουμε τη δυνατότητα να πετύχουμε σπουδαία αποτελέσματα. Δεν έχουμε κατακτήσει το Πρωτάθλημα όμως τρεις φορές έχουμε τερματίσει στη δεύτερη θέση».

Για τον Toni Elias, το Team Gresini είναι κάτι ιδιαίτερο. Σαν να βρίσκεται στο σπίτι του. Είναι η ομάδα με την οποία το 2006 στον αγώνα της Πορτογαλίας πανηγύρισε την μία και μοναδική ως σήμερα νίκη του, η οποία ήταν και η τελευταία που πήρε αναβάτης ιδιωτικής ομάδας αφού έκτοτε τις νίκες μοιράστηκαν οι εργοστασιακές ομάδες. Μετά από δύο χρόνια θητείας στην Αlice Ducati, o Iσπανός από την Manresa επιστρέφει στο ... σπίτι του.

«Είναι πραγματικά μεγάλη ευχαρίστηση για μένα το ότι επέστρεψα στην ομάδα του Fausto. συνεργάζομαι με ένα γκρουπ ανθρώπων που συνδυάζουν ανθρωπιά και τεχνικές ικανότητες. Θυμάμαι τις δυο χρονιές που περάσαμε μαζί και είναι σα να επιστρέφω σπίτι. Θέλω να ευχαριστήσω το HRC για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει καθώς επίσης και όλους τους σπόνσορες της ομάδας που βοήθησαν στο να γίνει πραγματικότητα αυτό το project», σχολίασε ο Elias.

Από την πλευρά του ο νεότερος της παρέας, ο Alex De Angelis δήλωσε: «Προσεγγίζω την νέα πρόκληση με τεράστιο ενθουσιασμό. Θα είναι ένα ακόμα πιο δύσκολο Πρωτάθλημα σε σχέση με πέρσι, αλλά αισθάνομαι πολύ πιο δυνατός. Τώρα έχω στην πλάτη μου ένα χρόνο εμπειρίας στα MotoGP και η RC212V είναι σίγουρα ανταγωνιστική, πάνω απ' όλα στον τομέα του κινητήρα. Στόχος μου είναι να βελτιώσω τα αποτελέσματά μου. Δεν είμαι ευχαριστημένος με τις δύο τέταρτες θέσεις που πήρα πέρσι».

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, ο πρόεδρος της Honda Italia, Yasuhiro Oyama και ο πρόεδρος της Ιταλικής Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας, Paolo Sesti. Την San Carlo η οποία είναι ο βασικός σπόνσορας της ομάδας εκπροσώπησε ο Πρόεδρος του San Carlo Gruppo Alimentare, Alberto Villaloni.

Επόμενο άρθρο »

H Maxtra έγινε Haojue!

« Προηγούμενο άρθρο

Ταχύτερο γύρο ο Marco Simoncelli

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα