• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Monza: H Kawasaki ZX-10R ταχύτερη STK
315.2χλμ/ώρα στην Superstock!
Νέα 11/05/2013 - 22:10

H Superstock είναι η κατηγορία στην οποία οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ κοντά σε αυτές της παραγωγής. Για παράδειγμα στον τομέα του κινητήρα, εκτός από εξατμίσεις και νέα χαρτογράφηση, δεν επιτρέπονται άλλες επεμβάσεις και έτσι η ιπποδύναμη δεν αυξάνεται δραματικά σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες που οδηγούμε και εμείς στο δρόμο ή τα track day. Αντίθετα στην κορυφαία κατηγορία SBK επιτρέπονται αρκετά παραπάνω πράγματα... 

Στην Monza λοιπόν, που είναι ένα “δυναμόμετρο” στην τεράστια ευθεία της, οι τελικές της κατηγορίας STK είναι μια καλή ένδειξη για την αποτελεσματικότητα των κινητήρων παραγωγής.

Στις Κατατακτήριες 2 σήμερα, η Kawasaki ZX-10R του Simone Grotzkyj “έγραψε” 315.2χλμ/ώρα και επικράτησε με ένα χλμ/ώρα διαφορά από τις Ducati Panigale R & BMW S1000RR HP4, των Eddi La Marra & Sylvain Barrier αντίστοιχα, που έγραψαν 314.2!

Η Honda CBR1000RR με τον Feruccio Lamborghini έμεινε αρκετά πιο πίσω, στην 19η θέση ως προς την τελική, με 307.3χλμ/ώρα, τη στιγμή που η Aprilia RSV4 Factory είναι μόλις στην 28η θέση με 299.7χλμ/ώρα.

Η Suzuki GSX-R 1000, με 296.9 είναι στην 31η θέση με τον Lucas Ockelfelt.

 

Αν δούμε τώρα και τις διαφορές ανάμεσα σε STK & SBK, θα δούμε πόσο πολύ εξέλιξη ή πόσο πολύ υστερεί σε εξέλιξη κάθε εταιρία από το πόσα περισσότερα χλμ/ώρα βγάζει η μοτοσυκλέτα κάθε εταιρίας, στην ουσία με την ίδια ακριβώς αεροδυναμική.

 

1.Αprilia RSV4 Factory STK 299.7 SBK 337.1 (+37.4)

2.BMW S1000RR HP4  STK 314.2 SBK 334.8 (+20.6)

3.Kawasaki ZX-10R      STK 315.2 SBK 333.6 (+18.4)

4.Honda CBR1000RR    STK 307.3 SBK 324.7 (+17.4)

5.Ducati Panigale R       STK 314.2 SBK 320.4 (+5.8)

6.Suzuki GSX-R 1000    STK 296.9 SBK 330.2 (+33.3)

 

To συμπέρασμα είναι ότι Aprilia & Suzuki πουσάρουν τρομερά τους αγωνιστικούς κινητήρες των μοντέλων παραγωγής και έτσι έχουν τεράστιες διαφορές σε τελικές, BMW, Honda & Kawasaki έχουν μια λογική διαφορά τελικής, ενώ η Ducati χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά στη μεγάλη κατηγορία, αφού έχει σχεδόν την ίδια τελική με την μοτοσυκλέτα παραγωγής!

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Monza: Αγώνας 1

« Προηγούμενο άρθρο

2ο Moto Festival

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα