• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jimenez: Ο Bautista μπορεί τη νίκη!
Αισιόδοξος ο αρχιμηχανικός του Ισπανού άσου
Νέα 31/03/2014 - 11:00

Παρά το γεγονός ότι ο Alvaro Bautista δεν κατάφερε να πάρει βαθμό-ούς στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην πίστα του Κατάρ, εν τούτοις τόσο ο Ισπανός άσος όσο και ο αρχιμηχανικός του, Antonio Jimenez, είναι αισιόδοξοι ενόψει του γύρου στο Austin του Τέξας σε έντεκα περίπου ημέρες.

 

Ο Bautista ήταν δυνατός σε όλη τη διάρκεια του Σ/Κ στην πίστα Losail, καταφέρνοντας μάλιστα να πάρει τη δεύτερη θέση στις κατατακτήριες του Σαββάτου! Ο Ισπανός, πάνω στη δορυφορική του Honda, πάλευε με όλες του τις δυνάμεις για μια θέση στο βάθρο, όταν στη δεύτερη στροφή του 21ου γύρου έχασε τον έλεγχο κι έπεσε.

 

Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να μην ήταν θετικό για τον Bautista, ωστόσο ο ίδιος ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος που είχε καταφέρει να παλέψει για σχεδόν όλο τον αγώνα με αναβάτες όπως ο Marc Marquez, ο Valentino Rossi και ο Dani Pedrosa.

 

"Στον πρώτο γύρο, καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε τα θετικά που αποκομίσαμε από τα χειμερινά τεστ, ενώ στην πορεία του Σ/Κ βελτιωθήκαμε και σε μερικούς άλλους τομείς", επιβεβαίωσε ο Jimenez, ο αρχιημχανικός του Bautista. "Από τα πρώτα ελεύθερα ο Alvaro ένοιωθε άνετα, στις κατατακτήριες χάσαμε την pole για μερικά χιλιοστά και ήμασταν έτοιμοι για έναν καλό αγώνα, χάρη σε μια καλή μοτοσυκλέτα, ακόμα και με τα καινούργια ελαστικά".

 

"Το αποδείξαμε την Κυριακή. Ο Alvaro, αν κι έχασε μερικές θέσεις στην εκκίνηση, κατάφερε να επανέλθει και πάλεψε με το γκρουπ των πρωτοπόρων. Δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα, αλλά φύγαμε από το Κατάρ με καλή αίσθηση, γνωρίζοντας ότι έχουμε ένα σύνολο που μπορεί να χτυπήσει νίκες! Παλέψαμε με τους καλύτερους και εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο τα νέα ελαστικά της Bridgestone, έτσι θεωρώ ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί και στο επόμενο Grand Prix", πρόσθεσε.

 

Στη συνέχεια, υπέδειξε τα πλεονεκτήματα της RC213V του Bautista: "Είμαστε καλοί με τα ηλεκτρονικά, τόσο στην απόδοση ισχύος όσο και στο φρένο του κινητήρα, αλλά θα έλεγα ότι το μεγαλύτερο βήμα το κάναμε με την ανάρτηση. Για τρίτη χρονιά είμαστε με την Showa και αρχίζουμε να απολαμβάνουμε τους καρπούς της εξαιρετικής δουλειάς που κάναμε τα δυο προηγούμενα χρόνια. Στο τελευταίο τεστ της Sepang πήραμε και το καινούργιο πίσω αμορτισέρ που μας βοήθησε ακόμα περισσότερο. Στον αγώνα είχαμε ένα μικρό θέμα με τα φρένα, που δεν είχε εμφανιστεί στα ελεύθερα, ωστόσο δουλεύουμε με την Nissin για να το διορθώσουμε".

 

"Τέλος, είναι και η κατανάλωση καυσίμου. Καταφέραμε να διαχειριστούμε πάρα πολύ καλά τα 20 λίτρα, δουλεύοντας στη χαρτογράφηση του κινητήρα και περιορίζοντας το γλίστρημα του πίσω τροχού. Δυστυχώς δεν τελειώσαμε τον αγώνα, αλλά δυο γύρους πριν το τέλος η κατάσταση ήταν ελεγχόμενη. Είμαστε ικανοποιημένοι και δεν αποτελεί σύμπτωση το γεγονός ότι είχαμε καλή παρουσία σε μια πίστα παραδοσιακά δύσκολη για εμάς".

 

Επόμενο άρθρο »

SBK: O Camier στη θέση του Barrier

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Stoner στο Τέξας!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα