• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Tito Rabat: Σύντομο βιογραφικό!
Η σκληρή δουλειά πίσω από τον Τίτλο του Πρωταθλητή!
Νέα 29/10/2014 - 10:31

Στη Μαλαισία, την Κυριακή που μας πέρασε, ο Tito Rabat κατέκτησε τον πρώτο του Παγκόσμιο Τίτλο, απόρροια της σκληρής δουλειάς του από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο διεθνές στερέωμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Rabat έκανε το ντεμπούτο του στη Βαλένθια το 2005, στο τέλος εκείνης της σεζόν, όντας δευτεραθλητής στο Ισπανικό πρωτάθλημα στην κατηγορία των 125cc. Την επόμενη σεζόν έκανε ακόμα μερικές έκτακτες συμμετοχές στη Jerez και στην Καταλονία, προτού του δοθεί ευκαιρία να συνεχίσει μόνιμα στη μικρή κατηγορία με μοτοσυκλέτα της Honda.

Έδωσε το παρόν σε δέκα GP εκείνη τη χρονιά και πήρε τους πρώτους του βαθμούς. Το 2007 έγινε αναβάτης της Repsol Honda στα 125cc και πήρε το πρώτο του βάθρο στην Κίνα (3ος). Το 2008 οδηγούσε μια ΚΤΜ, ενώ δίπλα του ήταν ένας 15χρονος που άκουγε στο όνομα Marc Marquez! Οι δυο τους έγιναν καλοί φίλοι και ποιος θα φανταζόταν τότε ότι σε μερικά χρόνια θα πανηγύριζαν τον Παγκόσμιο Τίτλο την ίδια χρονιά!

Η χρονιά εκείνη για τον Rabat δεν θα σβήσει εύκολα, καθώς έχει χαραχτεί στη μνήμη του για το σοβαρό ατύχημα που είχε στην Καταλονία. Χτύπησε το κεφάλι του κι έχασε τις αισθήσεις του, μένοντας σε τεχνητό κώμα για μερικές ώρες. Σύντομα όμως επέστρεψε στις πίστες!

Το 2009 πήγε στη Blusens Aprilia - πάντα στα 125cc - και την επόμενη σεζόν ξεχώρισε με τα δυο βάθρα του και την έκτη θέση στη βαθμολογία. Έτσι, κέρδισε την άνοδό του στη μεσαία κατηγορία με την Blusens-STX Moto2 καταφέρνοντας στην παρθενική του σεζόν, το 2011, να πάρει την αξιόλογη 10η θέση στη βαθμολογία.

Το καλύτερό του αποτέλεσμα εκείνη τη χρονιά ήταν μια τρίτη θέση στην Indianapolis, καθώς ανέβηκε στο βάθρο τότε μαζί με τον καλό του φίλο Marc Marquez και τον συμπατριώτη τους, Pol Espargaro. Το 2012 υπέγραψε με την ομάδα του Pons και οδηγούσε μια Kalex, τερματίζοντας στην έβδομη θέση έχοντας μόνο ένα βάθρο, στην Ιαπωνία.

Εν τω μεταξύ ο Pol Espargaro πάλευε για τον Τίτλο με τον Marc Marquez, με τον τελευταίο να κατακτά το Πρωτάθλημα και να ανεβαίνει στη μεγάλη κατηγορία. Την περασμένη σεζόν, ήταν ο Pol Espargaro αυτός που θριάμβευσε στη μεσαία κατηγορία, προτού κι αυτός κάνει το βήμα για τη MotoGP. Την ίδια ώρα και ο Tito Rabat αποδείκνυε την αξία του, καταφέρνοντας να πάρει τρεις νίκες κι εφτά βάθρα, στην πορεία του για την τρίτη θέση στη βαθμολογία, πίσω από τον Espargaro και τον Scott Redding.

Πριν το τέλος της σεζόν εκείνης (2012), ανακοίνωσε την απόφασή του να μετακομίσει στην ομάδα της Marc VDS Racing, στη θέση του Scott Redding. Αυτή η κίνησή του ήταν αποφασιστικής σημασίας για την πορεία του τη φετινή σεζόν. Ο Rabat ξεκίνησε δυναμικά το φετινό Πρωτάθλημα, με τέσσερεις νίκες σε εφτά αγώνες και δυο επιπλέον βάθρα!

Ο μεγαλύτερός του αντίπαλος φέτος, ήταν ο ομόσταυλός του ο Mika Kallio, ο οποίος έφτασε να τον απειλήσει μέχρι και το GP της Indianapolis, όταν τον πλησίασε επικίνδυνα στη βαθμολογία. Ωστόσο ο Rabat απάντησε με δυναμισμό και πήρε τρεις συνεχόμενες νίκες - σε Τσεχία, Silverstone και Misano - και τέσσερα συνεχόμενα βάθρα, συμπεριλαμβανομένης της τρίτης θέσης στη Μαλαισία, που ήταν αρκετή για να του δώσει τον Τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή!

Έτσι, στην πατρίδα του την Ισπανία, όταν και θα ολοκληρωθεί το φετινό Πρωτάθλημα με το GP της Βαλένθια, o Tito Rabat είναι βέβαιο ότι θα τύχει υποδοχή ήρωα από τους φίλους, τους οπαδούς και την οικογένειά του! Όλες οι ατέλειωτες ώρες προπόνησης και τα χρόνια μέσα στις πίστες, απέδωσαν καρπούς!

Ο Tito Rabat πήρε δίκαια φέτος τον πρώτο του Παγκόσμιο Τίτλο, έχοντας 10 pole positions κι εφτά νίκες, ενώ τη νέα σεζόν θα γίνει ο πρώτος αναβάτης της Moto2 που θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον Τίτλο του, παραμένοντας στην ίδια ομάδα.

Ο Rabat είναι ο έβδομος Ισπανός που κατακτά το Πρωτάθλημα της μεσαίας κατηγορίας. Οι υπόλοιποι είναι: Sito Pons (1988 & 1989), Dani Pedrosa (2004 & 2005), Jorge Lorenzo (2006 & 2007), Toni Elias (2010), Marc Marquez (2012) και Pol Espargaro (2013).

Οι δέκα pole positions που πήρε φέτος είναι νέο ρεκόρ για την κατηγορία, ενώ έγραψε ιστορία ως ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία της Moto2, που καταφέρνει να προηγείται στη βαθμολογία από την αρχή της σεζόν! Ο μόνος αγώνας, φέτος, που δεν κατάφερε να τερματίσει μέσα στην πρώτη τετράδα, ήταν στο βρεγμένο Assen όταν πήρε την όγδοη θέση.

Βιογραφικό:

Γεννήθηκε: 25 Μαΐου 1989

Τόπος γέννησης: Βαρκελώνη

Πρώτο Grand Prix: Βαλένθια 2005, 125cc

Πρώτη Pole Position: Jerez 2013, Moto2

Πρώτο βάθρο: Κίνα 2007, 125cc

Πρώτη νίκη: Jerez 2013, Moto2

Εκκινήσεις: 143

Νίκες: 10

Βάθρα: 25

Pole Positions: 12

Ταχύτεροι γύροι: 8

Παγκόσμιοι Τίτλοι: Moto2™ (2014)

Καριέρα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα:

2005: 125cc – Έκτακτη συμμετοχή, Honda, 1 εκκίνηση, 0 βαθμοί

2006: 125cc – 23η θέση, Honda, 11 εκκινήσεις, 11 βαθμοί

2007: 125cc – 10ος, Honda, 15 εκκινήσεις, 74 βαθμοί

2008: 125cc – 14ος, KTM, 16 εκκινήσεις, 49 βαθμοί

2009: 125cc – 18ος, Aprilia, 16 εκκινήσεις, 37 βαθμοί

2010: 125cc – 6ος, Aprilia, 17 εκκινήσεις, 147 βαθμοί

2011: Moto2 – 10ος, FTR, 17 εκκινήσεις, 79 βαθμοί

2012: Moto2 – 7ος, Kalex, 17 εκκινήσεις, 114 βαθμοί

2013: Moto2 – 3ος, Kalex, 16 εκκινήσεις, 215 βαθμοί

2014: Moto2 – Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Kalex, 17 εκκινήσεις, 326 βαθμοί.

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: Ο Eugene Laverty θα τα πάει καλά!

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Η M1 πιο κοντά στη Honda;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα