• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bridgestone για το Γύρο της Μαλαισίας
Ο Azuma μιλά για το νέο σκληρό και τις επιλογές των οδηγών στον αγώνα!
Νέα 31/10/2014 - 10:03

Λίγες ημέρες μετά τη λήξη και του 17ου αγώνα της φετινής σεζόν, η Bridgestone έδωσε στη δημοσιότητα την παρακάτω συνέντευξη με τον Masao Azuma, Υπεύθυνο Μηχανικό στο Τμήμα Εξέλιξης Αγωνιστικών ελαστικών της εταιρείας!

Στη Μαλαισία - για πρώτη φορά - φέρατε ένα καινούργιο σκληρό μπροστινό. Ποιά ήταν τα πλεονεκτήματα σε σχέση με το προηγούμενο και τι είπαν οι οδηγοί γι’ αυτό;

Υπήρχαν ορισμένα χαρακτηριστικά του παλιού ελαστικού που άρεσαν στους οδηγούς, όπως η αντοχή του και η ευστάθειά του στα φρένα. Κατά γενική ομολογία όμως, έχανε σε ταχύτητα μέσα στις στροφές. Έτσι, στόχος μας ήταν να κρατήσουμε τα θετικά του παλιού και να αυξήσουμε τις δυνατότητές του στις στροφές. Κατασκευάσαμε λοιπόν μια νέα γόμα που δοκίμασαν οι οδηγοί στο τεστ μετά το Montmelo. Η πίστα της Βαρκελώνης έχει επίσης υψηλές θερμοκρασίες, ανοιχτές στροφές και δυνατά σημεία φρεναρίσματος κι έτσι αποτελούσε το ιδανικό σημείο δοκιμών. Οι οδηγοί είπαν καλά λόγια και αποφασίσαμε να το φέρουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Η πληροφόρηση των οδηγών το Σ/Κ που μας πέρασε ήταν επίσης καλή και πολλοί ήταν αυτοί που φόρεσαν το νέο σκληρό μπροστά. Βάσει των αποτελεσμάτων της Sepang, το νέο αυτό ελαστικό θα έχει θέση στη διάθεση ελαστικών για το μέλλον.

Η ζέστη δεν είναι κάτι καινούργιο για την πίστα της Sepang, αλλά ειδικά φέτος η ζέστη και η υγρασία ήταν σε υψηλά επίπεδα. Προκάλεσε αυτό κάποια προβλήματα αναφορικά με την απόδοση και την αντοχή των ελαστικών;

Φέτος έκανε πολύ ζέστη στη Μαλαισία και η πίστα, η πρόσφυση, ήταν μειωμένη. Πάντως ήμασταν πεπεισμένοι ότι οι επιλογές ελαστικών για τη συγκεκριμένη πίστα, θα είχαν πολύ καλή απόδοση ανεξαρτήτως των συνθηκών. Χρόνοι στο 1:59 γίνονται στα χειμερινά τεστ, αλλά φέτος για πρώτη φορά το είδαμε να γίνεται στο αγωνιστικό Σ/Κ και παρά τη θερμοκρασία πίστας που άγγιξε τους 60o C, είδαμε νέο απόλυτο χρόνο πίστας και νέο ρεκόρ πίστας. Οι υψηλές θερμοκρασίες δεν αποτέλεσαν πρόβλημα ούτε για την αντοχή των ελαστικών, που παρέμεινε σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η φθορά άλλωστε, ήταν μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια».

Παρά τη ζέστη στον αγώνα, κανείς από τους εργοστασιακούς δεν επέλεξε το σκληρό πίσω ελαστικό. Μπορείτε να μας πείτε γιατί όλοι προτίμησαν τη μαλακή πίσω γόμα;

Στα χειμερινά τεστ της Sepang, πολλοί οδηγοί πέτυχαν καλά αποτελέσματα με το σκληρό πίσω ελαστικό, αλλά τον Οκτώβριο η πίστα έχει λιγότερο κράτημα από το Φλεβάρη και ειδικά φέτος με την τόση ζέστη. Έτσι, με λιγότερο κράτημα, οι οδηγοί πρέπει να εξισορροπήσουν την κατάσταση και να επιλέξουν το ελαστικό με το καλύτερο επίπεδο πρόσφυσης, το οποίο για τους εργοστασιακούς ήταν το μεσαίο. Προσφέραμε και το σκληρό, καθώς είχε δουλέψει καλά στο παρελθόν, αλλά με δεδομένη τη χαμηλή πρόσφυση οι εργοστασιακοί θεώρησαν ότι θα είχαν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας το μεσαίο ελαστικό.

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2014: Δείτε τα μοντέλα της Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Laverty: Το Κατάρ ταιριάζει πολύ στη Suzuki!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα