• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Χρήση κινητήρων το 2014
Πως τα πήγαν οι Honda, Yamaha και Ducati;
Νέα 21/11/2014 - 13:05

Οι ομάδες που ξεκίνησαν το Πρωτάθλημα ως Εργοστασιακές, όπως η Repsol Honda και η Movistar Yamaha, δεν μπορούσαν να εξελίξουν τους κινητήρες τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ενώ περιορίζονταν συνολικά στη χρήση πέντε μοτέρ για όλο το 2014.

Από την άλλη, ομάδες όπως η Ducati, είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν 12 κινητήρες, χωρίς να ισχύει για τους κόκκινους το πάγωμα εξέλιξης.

Οι Marc Marquez και Dani Pedrosa είχαν μια απροβλημάτιστη σεζόν, ολοκληρώνοντας τη σεζόν είτε με τον τέταρτο, είτε με τον πέμπτο κινητήρα τους, οι οποίοι μάλιστα είχαν φτάσει μόλις στο μισό της ζωής τους. Ένα εντυπωσιακό επίτευγμα για το HRC, αν αναλογιστεί κανείς ότι μόνο στα ελεύθερα - σε όλη τη σεζόν - οι δυο τους έκαναν 14.000 χιλιόμετρα!

Επιπρόσθετα, οι Stefan Bradl και Alvaro Bautista δεν ξεπέρασαν τους πέντε κινητήρες, παρά το γεγονός ότι έχασαν από έναν μέσα στη χρονιά, εξαιτίας βλάβης. Ούτε για τους οδηγούς της Yamaha οι κινητήρες αποτέλεσαν πρόβλημα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Jorge Lorenzo, του οποίου ο πέμπτος κινητήρας έφτασε μόλις στο 1/4 της ζωής του.

Στους οδηγούς της RCV1000R, οι Redding και Hayden χρησιμοποίησαν τους 11 κινητήρες, με τον Hiroshi Aoyama μόνο να χρειάζεται και τους 12. Βέβαια, εδώ να σημειώσουμε ότι ο Ιάπωνας ήταν ο μόνος από τους προαναφερθέντες που τερμάτισε σε όλους τους αγώνες φέτος.

Η κορυφαία OPEN, αυτή του Aleix Espargaro, χρησιμοποίησε τον ένατο και δέκατο, παρά το ότι έχασε έναν όταν χτυπήθηκε από τον Stefan Bradl στην Αυστραλία.

Τα πράγματα ήταν πολύ πιο πολύπλοκα για τους οδηγούς της Ducati, καθώς οι κινητήρες άλλαζαν στις GP14, GP14.1 και GP14.2. Ο Andrea Dovizioso χρησιμοποίησε και τους 12 κινητήρες στη διάθεσή του, όπως και ο Andrea Iannone.

Εδώ πάντως, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι πολλές φορές οι παλιοί κινητήρες δεν μπορούν να ταιριάξουν με κάποιο αναβαθμισμένο πλαίσιο. Αυτός είναι και ο λόγος που ο Cal Crutchlow δεν ξεπέρασε τους εννέα κινητήρες, μιας και δεν πήρε τις αναβαθμίσεις που είχαν οι άλλοι δυο.

Επόμενο άρθρο »

Οι πίστες “Πρωταθλήτριες” σε εισιτήρια

« Προηγούμενο άρθρο

Μια χρονιά γεμάτη ρεκόρ για την Marc VDS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα