• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Γιατί μετακίνησε το ντεπόζιτο η Yamaha;
Εξηγεί ο Wilco Zeelenberg
Νέα 07/12/2015 - 10:12

Η μεγαλύτερη οπτική αλλαγή στις πρωτότυπες μοτοσυκλέτες του 2016 για το MotoGP, ήταν η μετακίνηση του ντεπόζιτου στο πίσω μέρος της Μ1, από την Yamaha.

 

Συνήθως το μεγαλύτερο μέρος του καυσίμου αποθηκεύεται κάτω από τη σέλα, ενώ όλοι οι άλλοι κατασκευαστές συνεχίζουν με το ντεπόζιτο μπροστά από τον αναβάτη.

 

O Katsuyuki Nakasuga έκανε ντεμπούτο με την αναβαθμισμένη Μ1 στο GP της Ιαπωνίας (βλ. φωτό), τερματίζοντας το βρόχινο αγώνα στην 8η θέση.

 

Αυτό ήταν το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο της M1 με το ντεπόζιτο στο πίσω μέρος, διότι την είχαν ήδη δοκιμάσει οι Rossi-Lorenzo στις ιδιωτικές δοκιμές της Aragon.

 

Η αλλαγή της μονομάρκας ίσως οδήγησε τους μπλε στη συγκεκριμένη αλλαγή, μιας και το πίσω της Michelin είναι απίστευτο και προσφέρει καταπληκτική πρόσφυση, σε αντίθεση με τα Bridgestone που το μπροστινό τους ήταν φοβερό.

 

Μια λογική λύση εξισορρόπησης της νέας κατάστασης είναι η κατανομή βάρους και η μετακίνησή του στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας. Είναι αυτός λοιπόν ο λόγος για τη μεταφορά του ντεπόζιτου στο πίσω μέρος;

 

«Η ισορροπία πρόσφυσης τώρα είναι διαφορετική με τα Michelin, όμως παράλληλα έχουμε και δυο παραπάνω λίτρα καύσιμο τη νέα σεζόν και πρέπει να βρούμε χώρο», εξηγεί ο Zeelenberg.

 

Εδώ να σημειώσουμε ότι από τη νέα σεζόν όλοι θα έχουν 22 λίτρα καύσιμο, συμπεριλαμβανομένων της Honda και της Yamaha που μέχρι φέτος είχαν 20.

 

«Δεν έχει αποφασιστεί όμως αν θα το χρησιμοποιήσουμε τη νέα σεζόν. Τη δοκιμάζουμε αυτή την ιδέα», πρόσθεσε στη συνέχεια ο Zeelenberg.

 

«Βασικά μπορούμε να πάμε παντού με τα δυο επιπλέον λίτρα, αλλά όχι και πολύ μπροστά μιας και είναι το δοχείο αέρα, το οποίο αν το κάνεις μικρότερο έχεις πρόβλημα».

 

Τέλος, ο Ολλανδός επιβεβαίωσε ότι με τη συγκεκριμένη τοποθέτηση, οι μπλε θα είναι σε θέση να δοκιμάσουν και μερικές νέες επιλογές set-up, με τους μπλε να κυνηγούν την τέλεια κατανομή βάρους και γεωμετρία για τα ελαστικά του 2016.

Επόμενο άρθρο »

Stoner: Μόνο ιδιωτικά τεστ

« Προηγούμενο άρθρο

Το αντίο της Suter

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα