• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati: Με τρεις και το ‘18
Δορυφορικές ομάδες!
Νέα 12/05/2017 - 10:47

Μπορεί η Dorna να θέλει να δει όλα τα εργοστάσια να έχουν από δυο δορυφορικές μοτοσυκλέτες, ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που θα δούμε στο άμεσο μέλλον.

 

Η Suzuki θα ήταν μια σημαντική προσθήκη το ’18 στις δορυφορικές μοτοσυκλέτες, ωστόσο τα αποτελέσματα της ομάδας μέχρι στιγμής, δεν βοηθούν.

 

Από την άλλη είναι αρκετά νωρίς για την Aprilia (η RS-GP είναι μια μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε να εξελίσσεται το 2016) να σκέφτεται κάτι τέτοιο, όπως και για την KTM.

 

Έτσι είναι λογικό οι δορυφορικές ομάδες να επιλέγουν τη σίγουρη λύση των μοτοσυκλετών που ξέρουν και γι’ αυτό ο Paolo Ciabatti της Ducati δηλώνει ότι οι κόκκινοι θα έχουν 8 μοτοσυκλέτες και το 2018.

 

Η Avintia έχει ήδη συμφωνήσει, όπως έκανε και η ομάδα του Aspar στην Jerez και το αποκάλυψε ο Ciabatti, ενώ για την Pramac απομένουν μόνο λεπτομέρειες.

 

«Συμφωνήσαμε με τον Aspar αυτό το Σ/Κ στην Jerez, αλλά θα το ανακοινώσουν όποτε θέλουν», αποκάλυψε και συνέχισε.

 

«Με την Avintia υπάρχει ήδη συμφωνία, ενώ με την Pramac μένει να συζητήσουμε κάποιους όρους ακόμα. Έτσι μας βλέπω με τρεις ομάδες και το 2018».

 

«Το να έχεις μια δορυφορική ομάδα δεν είναι εύκολο. Η Suzuki δεν τα πηγαίνει τόσο καλά για την ώρα και θέλουν να συγκεντρωθούν στη μοτοσυκλέτα τους».

 

«Δεν ξέρω τι προτίθεται να κάνει η Aprilia, αλλά για την ώρα οι ομάδες μας είναι χαρούμενες με τα υλικά και τις υπηρεσίες μας».

 

Η Avintia θα έχει στη διάθεσή της δυο GP17 για την επόμενη σεζόν. Μήπως το ίδιο θα συμβεί και με την ομάδα του Aspar;

 

«Όλοι έχουν επιλογές αλλά βασίζονται και στους αναβάτες που θα επιλέξουν. Μπορούν να πάρουν μοτοσυκλέτα του ’17, αλλά θέλουν να δουν αν θα έχουν και τον αναβάτη που θα την οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα».

 

Τέλος, ο Paolo Ciabatti κατανοεί ότι με την Dorna να θέλει δορυφορικές μοτοσυκλέτες και από τους άλλους κατασκευαστές, η νυν κατάσταση δεν θα μείνει όπως έχει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

«Ξέρουμε ότι δεν θα κρατήσει για πάντα, διότι αργά ή γρήγορα η Suzuki, η Aprilia και η KTM θα μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες».

 

«Η ιδέα των διοργανωτών είναι να έχει τέσσερεις αναβάτες το κάθε εργοστάσιο. Έξι κατασκευαστές, τέσσερεις ο καθένας, σημαίνει ένα grid των 24 οδηγών που είναι τέλειο».

Επόμενο άρθρο »

Moto2: Mackenzie αντί Kent

« Προηγούμενο άρθρο

Σεμνά κορίτσια και paddock... boys!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα