• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Gigi Dall'Igna: Αλλάζουμε στρατηγική
Οι οδηγοί θα συνεργάζονται για την εξέλιξη
Νέα 19/01/2019 - 21:02

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης


Ο Luigi Dall'Igna, ο Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse ήταν έτοιμος να απαντήσει στα πάντα! Με μια συγκρατημένη αισιοδοξία, γνωρίζοντας ότι η μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιάσει θεωρείται από όλους στο MotoGP ως η καλύτερη και μάλιστα φέτος για πρώτη φορά είναι τέτοια εποχή σε υψηλό επίπεδο εξέλιξης, που θα επιτρέψει στην ομάδα να εστιάσει στις λεπτομέρειες. Άλλωστε αυτές είναι που κάνουν τη διαφορά, στο επίπεδο που έχει φθάσει η εξέλιξη όλων των εγοστασίων. 

“Η δουλειά μου είναι να φέρνω ιδέες που θα βελτιώσουν τη μοτοσυκλέτα. Σε όλους τους τομείς: 

Αεροδυναμική, Σασί, Κινητήρα. Φέτος έχουμε δύο τεχνικές αλλαγές κανονισμών, που αφορά η μία την αεροδυναμική, όπου δεν θα μπορεί να μην αλλάζεις πράγματα και θέσεις στα βοηθήματα και επίσης δεν πρέπει να εξέχουν πολύ. Θα έλεγα ότι σταθεροποιείται ο κανονισμός, μετά την επίθεση που δεχτήκαμε τα προηγούμενα χρόνια και τώρα βλέπουμε τις λύσεις που είχαμε εμείς τότε να εφαρμόζονται στις μοτοσυκλέτες αυτών που μας πολέμησαν!”, είπε ο δαιμόνιος μηχανολόγος της Ducati. Λίγο αργότερα στη σκηνή ο Eduardo Lenovo, που είναι ο υπεύθυνος για τα αεροδυναμικά στο Αγωνιστικό τμήμα και προέρχεται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, εξήγησε ότι η πρωτοπορία των Ιταλών έγκειται στο ότι δούλεψαν από τα πρώτα βήματα σε 1:1 αεροδυναμική σύραγγα και έδωσαν πολύ προσοχή στη διάρκεια της στροφής, στο πως συμπεριφέρεται αεροδυναμικά και πως κατανέμεται η δύναμη σε μοτοσυκλέτα και οδηγό. Έφτασαν σε υψηλό επίπεδο εξέλιξης και χαρακτηριστικά είπε: “Μας αντέγραψαν και αυτό σημαίνει ότι ήταν σωστό το ότι επενδύσαμε εκεί.

Dall
Dall'Igna & Domenicali με τους οδηγούς της ομάδας
Davide Barana & Eduardo Lenovo βοηθούν την αποκάλυψη των μοτοσυκλετών
Davide Barana & Eduardo Lenovo βοηθούν την αποκάλυψη των μοτοσυκλετών

Υπάρχει πολύ περιθώριο εξέλιξης ακόμη”, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δουλεύουν συνεχώς για την παραπέρα εξέλιξη στον τομέα αυτό.

Η άλλη αλλαγή αφορά την ενιαία IMU και ο Davide Barana που είναι ο υπεύθυνος εξέλιξης του κινητήρα, είπε ότι το μοτέρ ήταν και είναι η δύναμη της Ducati. Έχουν κάνει τη σωστή διαχείριση για τα 22 λίτρα καυσίμου που επιτρέπονται και ανέλυσε τα πλεονεκτήματα του Desmo που είναι μια απλοϊκή στη σκέψη, αλλά δύσκολη τεχνικά λύση που μόνο η Ducati εφαρμόζει στην ιστορία των Αγώνων και ότι δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι με την ενιαία IMU.

Ο Dall'Igna με τη σειρά του είπε: "Είμαστε ο κατασκευαστής που κάνει τη μεγαλύτερη εξέλιξη σε επίπεδο τεχνολογίας και καινοτομίας. Το 80% των ανρώπων του Αγωνιστικού Τμήματος είναι μηχσανολόγοι, έτσι από τεχνική άποψη έχουμε επίπεδο υψηλό. Το 2018 ήταν άλλη μια σημαντική χρονιά για εμάς στο MotoGP, ωριμάσαμε και βελτιωθήκαμε - τόσο από τεχνική όσο και από αθλητική άποψη - για τέταρτη συνεχή χρονιά. Καταφέραμε να είμαστε ανταγωνιστικoί ακόμα και σε πίστες που παραδοσιακά ήταν πιο δύσκολες για εμάς και επιτύχαμε περισσότερες νίκες και καλύτερες θέσεις συνολικά σε σύγκριση με το 2017. Ωστόσο, οι άμεσοι ανταγωνιστές μας έχουν επίσης βελτιωθεί οπότε πρέπει τα καταφέρουμε καλύτερα και να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο, φέρνοντας νέες ιδέες και εξελίξεις για να καλύψουμε όλες τις πιθανές περιπτώσεις.

Έτσι φέτος αλλάξαμε στρατηγική! Οι οδηγοί δεν θα είναι ανεξάρτητοι, αλλά θα συνεργάζονται για την εξέλιξη, για το αποτέλεσμα της ομάδας. Δεν θα υπάρχουν εντολές στην ομάδα, αλλά δεν θα τραβάει ο καθένας το δρόμο του, όπως έγινε πέρυσι με Dovi & Jorge και στο θέμα της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας και στο θέμα των ρυθμίσεων για τον Αγώνα. Θα δουλεύουν και οι δύο για την ομάδα και θα βοηθούν για να πάρουμε το καλύτερο. Ο Danilo έχει ιστορία με την Ducati και δεν έχει νίκη ακόμη, οπότε ο στόχος του είναι να πάρει την πρώτη νίκη. Ο Andrea από την άλλη είναι ξεκάθαρο ότι θα προσπαθήσει για τον Τίτλο. Άρα υπάρχει άτυπο 1 & 2, αλλά αν ο Danilo αρχίσει να κερδίζει όλα μπορεί να αλλάξουν. Με τους δύο, έχουμε την καλύτερη ομάδα που θα μας βοηθήσει να εκμεταλλευθούμε τα διαθέσιμα μέσα για την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας. Ο στόχος είναι σε κάθε Αγώνα να “παίζουμε” για τη νίκη και έτσι να φτάσουμε να διεκδικούμε το Πρωτάθλημα μέχρι την Βαλένθια, όπως κάναμε το 2017. 

Δεν είμαστε το φαβορί αλλά θα το παλέψουμε για τον Τίτλο!

Οι στόχοι μας πρέπει να είναι φιλόδοξοι όπως πάντα και θέλουμε να φέρουμε τον τίτλο των MotoGP πίσω στο Borgo Panigale”.

 

Επόμενο άρθρο »

Andrea Doviziosο: Συγκρατημένα αισιόδοξος

« Προηγούμενο άρθρο

Domenicali: Ducati χωρίς Αγώνες δεν υπάρχει!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα