• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Ιταλικό GP Aragon (Mugello)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - MotoGP Ιταλίας 2025
Πολύ καλή η απόδοση των ελαστικών παρά τις υψηλές θερμοκρασίες
Νέα 23/06/2025 - 19:04

Στο Ιταλικό GP, οι δύο Ισπανοί αναβάτες, González και Quiles κέρδισαν τους αγώνες των κατηγοριών Moto2 και Moto3 αντοιστιχα, σε ένα Σαββατοκύριακο με πολύ υψηλές θερμοκρασίες

· Ο Manuel González (Kalex) κέρδισε τον αγώνα της Moto2 ξεκινώντας από την όγδοη θέση στην σχάρα εκκίνησης, σημειώνοντας επίσης τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1'50.816 στον δεύτερο γύρο.   Ο Ισπανός τελικά τερμάτισε μπροστά από τους συμπατριώτες του Albert Arenas και Aron Canet  δημιουργώντας ένα βάθρο αποκλειστικά για μοτοσυκλέτες με πλαίσιο Kalex. Ο poleman Diogo Moreira τερμάτισε στην τέταρτη θέση.   Όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν τα supersoft ελαστικά SCX στο πίσω μέρος, ενώ οι περισσότεροι επέλεξαν τα μαλακά SC1 για μπροστά.   Μόνο τέσσερις αναβάτες επέλεξαν τη μεσαία γόμα SC2 μπροστά: οι David Alonso και Adrián Huertas με Kalex, και οι Jake Dixon και Filip Salač με Boscoscuro.

· Ξεκινώντας από την έβδομη θέση στην εκκίνηση, ο Máximo Quiles (KTM) τερμάτισε πρώτος μετά από 17 γύρους αγώνα της Moto3, τερματίζοντας μπροστά από δύο άλλους αναβάτες του Αυστριακού κατασκευαστή, τον poleman Álvaro Carpe και τον Ιταλό Dennis Foggia.   Και οι 5 πρώτοι αναβάτες στη γραμμή τερματισμού χρησιμοποίησαν μαλακά ελαστικά SC1 για πίσω και μεσαία ελαστικά SC2 για μπροστά.   Ο Taiyo Furusato, τερμάτισε έκτος, ήταν ο αναβάτης που τερμα΄τισε στην καλύτερη θέση, μεταξύ εκείνων που επέλεξαν τη μαλακή γόμα SC1 για μπροστά.   Με 40 βαθμούς στην άσφαλτο, όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα SC1 για πίσω, ενώ μπροστά οι προτιμήσεις ήταν μάλλον ίσα μοιρασμένες ανάμεσα στις δύο γόμες, με 14 αναβάτες με μεσαία γόμα SC2 και 12 με μαλακή SC1.

Manuel González
Manuel González


· Υψηλές θερμοκρασίες ασφάλτου: ο αγώνας της Moto3 διεξήχθη θερμοκρασία ασφάλτου στους 40° C, ενώ στη Moto2 η θερμοκρασία έφτασε τους 50° C: θερμοκρασίες μεταξύ 10 και 20 βαθμών υψηλότερες από αυτές που καταγράφηκαν στην ίδια πίστα το 2024.

Σκληρές μάχες και στους δυο αγώνες παρά τις υψηλές θερμοκρασίες

«Το Mugello φέτος χαρακτηρίστηκε κυρίως από πολύ υψηλές θερμοκρασίες αέρα αλλά κυρίως ασφάλτου, που μας ενδιαφέρει περισσότερο. Αρκεί να πούμε ότι οι αγώνες, σε σύγκριση με αυτούς του περασμένου έτους, πραγματοποιήθηκαν με 10 βαθμούς Κελσίου περισσότερους στην πίστα στην Moto3 και σχεδόν +20° C στην Moto2.   Σε ζεστό καιρό, η άσφαλτος τείνεινα χάνει τη φυσική της πρόσφυση, οπότε τα ελαστικά πρέπει να την αντισταθμίσουν. Υπό αυτή την έννοια, η πίσω γόμα SCX supersoft έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στη Moto2 σε συνδυασμό με τη μαλακή μπροστινή.   Οι μαλακές γόμες, οι οποίες θα υπέφεραν στο κρύο, είναι πιο ικανές να ''διαπεράσουν'' την άσφαλτο σε ζεστές συνθήκες από τις σκληρότερες επιλογές.   Γι' αυτό και στη Moto3 ήταν η αναγκαστική επιλογή για το πίσω μέρος.   Η κατάσταση αλλάζει ελαφρώς στο μπροστινό μέρος, επειδή η επιλογή εξαρτάται περισσότερο από το στυλ οδήγησης κάθε αναβάτη. Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες, είδαμε μια καλή εμφάνιση στην πίστα, οι αναβάτες ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους μέχρι τον τελευταίο γύρο και στις δύο κατηγορίες, οπότε είμαστε ικανοποιημένοι μεMáximo Quiles

Máximo Quiles
την απόδοση των ελαστικών μας.   Τώρα συνεχίζουμε με τον αγώνα στην Ολλανδία, όπου το επόμενο Σαββατοκύριακο θα διεξαχθεί το GP στην πίστα του Άσσεν, γνωστή ως «Ο Καθεδρικός Ναός της Μοτοσυκλέτας» λόγω των χαρακτηριστικών της που την καθιστούν μια ιδιαίτερα τεχνική πίστα. 

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello: MotoGP Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O JORGE MARTIN TO 2026:
  • ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ APRILIA
  • H HONDA ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ