• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
One vision
Απλό, λιτό και όμορφο το Honda Vision 110
Τεστ-Μοντέλα 10/07/2012 - 16:43

Honda Vision 110 

 

One vision

 

Απλό, λιτό και όμορφο το Vision 110 σε καλύπτει πλήρως στην καθημερινή σου μετακίνηση.  

 

Κείμενο-Φωτ.: Βασίλης Μωραΐτης

 

Μικρό, συμπαγές στις διαστάσεις του και ελαφρύ το Honda Vision 110 αποτελεί το πολυεργαλείο που αναζητεί κανείς για την καθημερινή του μετακίνηση. Είναι το scooter-άκι που σε βγάζει ασπροπρόσωπο για το δρόμο από το σπίτι στη δουλειά, στην απογευματινή διαδρομή για το σουπερμάρκετ, βραδινή εξόρμηση και σε κάθε είδους αγγαρεία που θα το φορτώσεις. Τελικά, μήπως τα πράγματα είναι τόσο απλά και δεν χρειάζεται υπερβολική δόση high tech εξοπλισμού για τις καθημερινές ανάγκες της μετακίνησης;

 

Βασικό του ατού αποτελεί τόσο το χαμηλό του βάρος – ζυγίζει μόλις 102 κιλά - όσο και η λεπτοκαμωμένη φιγούρα του που το καθιστούν σαν πουπουλάκι κάτω από τα πόδια σου. H λεπτή σιλουέτα του είναι το πραγματικό κλειδί για να ξεφύγεις από το μποτιλιάρισμα και το συνωστισμό στην καθημερινή ρουτίνα της μετακίνησης. Πάνω στη σέλα του καταφέρνεις να τρυπώνεις παντού και να ξεγλιστράς σαν χέλι ανάμεσα στις ουρές των οχημάτων. Βέβαια σε αυτό συμβάλει επιπλέον το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, που ενισχύει την ικανότητά του στους ελιγμούς.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι και το μονό πίσω αμορτισέρ είναι σε γενικές γραμμές μαλακά σε αίσθηση, ωστόσο είναι πιο σκληρά από του PCX125. Συμβάλουν θετικά στην άνεση του αναβάτη, καθώς επίσης στην καλή οδική συμπεριφορά του συνόλου. Βέβαια αν αρχίσεις να κινείσαι με πιο σπορ διαθέσεις θα διαπιστώσεις ότι επιπλέον θέτουν τα όρια στις παρορμητικές τάσεις σου.

 

Το μπροστινό δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο αποφέρουν καλά αποτελέσματα στον τομέα της επιβράδυνσης, χωρίς να εμφανίζουν την τάση του ανεξέλεγκτου μπλοκαρίσματος. Αντιθέτως έχουν πολύ καλή αίσθηση και ως αποτέλεσμα επιβραδύνεις με σιγουριά και ασφάλεια.

 

Ο κινητήρας του ακολουθεί μία κλασική αερόψυκτη συνταγή. Είναι μονοκύλινδρος, χωρητικότητας 110κ.εκ. και αποδίδει 8.5 ίππους στις 8,000σ.α.λ. Ξεδιψάει από το ρεζερβουάρ των 5.5 λίτρων και η χαμηλή κατανάλωση (1.9λίτρα/100χλμ.) του δίνει μία καλή ικανοποιητική αυτονομία ιδίως αν δεν κινείσαι μόνιμα στη τελική του ταχύτητα.

Στην επιτάχυνση είναι ομαλό, ωστόσο μόλις πιάσεις τα 60χλμ./ώρα μπαίνει στο ρυθμό του και τότε κινείσαι με υποδειγματική άνεση ακόμη και με συνεπιβάτη. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει περίπου τα 105χλμ./ώρα (σε κατηφόρα είδαμε και 110) και σε αυτό το όριο το Vision παραμένει σταθερό ακόμη και όταν σφυρηλατείται από πλάγιους ανέμους. Οι μικρές του επιφάνειες δεν φέρουν ιδιαίτερη αντίσταση στον αέρα γι’ αυτό άλλωστε δεν «τραβάει» στις απότομες ριπές.

 

Η σχάρα της ποδιάς είναι επίπεδη, γεγονός που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι χρήστες που συχνά θα το φορτώσουν με κάθε είδους καλούδια. Είναι πρακτικό στην μεταφορά αντικειμένων, ενώ ο μικρός χώρος ανάμεσα στη σέλα και την ποδιά (πολύ μικρός όμως) είναι βολικός για μία-δύο τσάντες από το σουπερμάρκετ. Επιπλέον, υπάρχει ένας ακόμη πιο μικρός αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα. Δύσκολα θα φιλοξενήσει ένα συμβατικό κράνος τύπου jet αλλά για τα μικροαντικείμενα είναι ότι πρέπει.

Στην ποδιά υπάρχουν δύο εσοχές για πρόχειρα αντικείμενα, όπου η αριστερή είναι πιο φαρδιά και χωράει ένα μπουκάλι νερό.

 

Το ανανεωμένο Vision 110 διατίθεται σε πέντε χρωματισμούς (κόκκινο, μπλε, λευκό, μαύρο και ασημί), με τροχούς 14 και 16 ιντσών στην τιμή των 1,940 και 2,080 ευρώ αντίστοιχα.

 

Επόμενο άρθρο »

Scoop: Kawasaki Z1000SX

« Προηγούμενο άρθρο

Triumph Trorhy 1,215cc

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ