Το Ιαπωνικό εργοστάσιο της Bridgestone, θα διαθέτει πλέον, μόνο slick και βρόχινα ελαστικά στους αναβατές των MotoGP. Η παραγωγή της σύνθεσης intermediate γόμας και η σχεδίαση της ανάλογης χάραξης του πέλματός τους, αποτελούσαν μια ευχάριστη και βολική απασχόληση, η οποία ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ωστόσο, η

Παρόλα αυτά, ο Thomas Scholz της Bridgestone, τονίζει ότι η απόφαση της κατάργησης των intermediate ελαστικών, παραμένει δικαιολογημένη:
“Λόγω των νέων κανονισμών που έχουμε αυτή την σεζόν σχετικά με τις βρόχινες συνθήκες σε αγώνα, σταματήσαμε να φτιάχνουμε intermediate ελαστικά. Από το παρελθόν, έχουμε δει ότι έτσι κι αλλιώς δεν τα χρησιμοποιούσαμε και πολύ. Ίσως σε κάποιες μεμονωμένες δοκιμές, αλλά ποτέ δεν τα χρησιμοποιήσαμε κατά την διάρκεια αγώνα”.
“Έτσι, το να παράγουμε αυτά τα ιδιαίτερα λάστιχα ήταν αρκετά περίπλοκο και απαιτούσε επιπλέον χρήματα και ξεχωριστή μελέτη. Όμως οι συνέπειες είναι πολύ μικρές, έτσι νομίζω πως όλοι συμφωνούν με το γεγονός ότι για τώρα, σταματήσαμε την παραγωγή τους”.
Δουλεύοντας στο Κατάρ, υπό πιο στεγνές συνθήκες (όπως οι χθεσινές της Δευτέρας), η Bridgestone θα επικεντρωθεί στην διερεύνηση, ποιων ακριβώς συνθέσεων γόμας θα χρησιμοποιήσει στην πορεία της φετινής σεζόν. Ο Scholz, εξήγησε επίσης, ότι τα νέα αυτά λάστιχα αποτελούν την εξέλιξη εκείνων του 2008. Μιας σεζόν κατά την οποία, κατέκτησαν τον δεύτερο Παγκόσμιο Τίτλο τους, παίρνοντας μια πληθώρα νικών τόσο σε στεγνές, όσο και σε βρεγμένες συνθήκες.
“Ελπίζουμε ότι θα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και στους αγώνες, τα ίδια λάστιχα που χρησιμοποιούμε τώρα στις δοκιμές του Κατάρ. Φέραμε γόμες ελαφρώς βελτιωμένες σε σχέση με τις περσινές, αλλά όπως και πέρυσι κατά την ίδια χρονική περίοδο, ήταν ακόμα η αρχή του 2008 και προφανώς κατά την διάρκεια της χρονιάς συνεχίσαμε να εξελίσσουμε τις συνθέσεις γομών”.
“Αυτό σημαίνει ότι εδώ στο Κατάρ, φέραμε τις ίδιες μαλακές γόμες με τις περσινές, που όμως ανήκουν σε μια νέα οικογένεια σύνθεσης υλικών, την οποία και εξελίξαμε κατά την διάρκεια της περσινής χρονιάς. Ελπίζουμε ότι σε βασικό επίπεδο θα έχουμε λίγο καλύτερο grip φέτος. Προφανώς πρέπει να περιμένουμε να δούμε από τα αποτελέσματα των δοκιμών, εδώ στο Κατάρ, αν και η αντοχή των ελαστικών είναι επαρκής για τον αγώνα, αλλά προς στιγμή, τα σχέδιά μας είναι να διαθέσουμε ελαστικά με τα ίδια χαρακτηριστικά και τις ίδιες γόμες για τον αγώνα”.