• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2022, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε στην Αλμερία το νέο Bridgestone BT-003 Racing Street
Στην πίστα της Αλμερίας στη Νότιο Ισπανία οδηγήσαμε το νέο ελαστικό της Bridgestone, το BT-003 Racing Street
Τεστ-Μοντέλα 21/03/2009 - 12:16
Στην πίστα της Αλμερίας στη Νότιο Ισπανία οδηγήσαμε το νέο ελαστικό της Bridgestone, το BT-003 Racing Street που απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα ελαστικό για σπορ οδήγηση στην πίστα σε track days αλλά και στο δρόμο.

Track day λοιπόν για τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη, σε μια από τις καλύτερες πίστες με εξαιρετική άσφαλτο και ενδιαφέρουσα χάραξη, με σχεδόν όλες τις νέες μοτοσυκλέτες διαθέσιμες και με το νέο ελαστικό να δείχνει τις δυνατότητές του.

Ας δούμε τα χαρακτηριστικά του: Το νεότερο sport ελαστικό για χρήση στο δρόμο και την πίστα, με τις πιο εξελιγμένες επιδόσεις πρόσφυσης, προερχόμενες από την τεχνολογία του MotoGP. Σχεδιασμένο για sport οδήγηση: Σίγουρη πρόσφυση στους δρόμους και σε πίστες με στεγνές συνθήκες.
ΕιδικόΔιακρίνονται με τα χρώματα οι ζώνες με τη διαφορετική γόμα στα νέα ΒΤ-003
Διακρίνονται με τα χρώματα οι ζώνες με τη διαφορετική γόμα στα νέα ΒΤ-003
ελαστικό δρόμου του οποίου η εξέλιξη βασίζεται στο τελευταίο αγωνιστικό ελαστικό BT-003.
Η τεχνολογία multi-compound (3LC) εξελιγμένη στο MotoGP, παρέχει τη βέλτιστη λύση για την καλύτερη πρόσφυση και μεγάλη διάρκεια ζωής.
Η προσφάτως ανεπτυγμένη σύνθεση γόμας “Ultraction Compound” (“Ultraction” προέρχεται από το Ultra + Traction) εφαρμόστηκε στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο ελαστικό. Επιτυγχάνει και την δυνατή πρόσφυση στο φρενάρισμα και το πλάγιασμα στη στροφή και υψηλής έντασης έλξη στην έξοδο της στροφής.
Το BT-003RS είναι ο διάδοχος του BT-002RS και του BT-090 και καλύπτει τις κύριες διαστάσεις της μεσαίας και super sport κατηγορίας.
Ασύγκριτη πρόσφυση στο στεγνό: Multi-Compound 3LC+ Ultraction Compound.
Η σημαντική πρόσφυση και στο δρόμο και στην πίστα επιτυγχάνεται από ένα νέο συνδυασμό προερχόμενο από το MotoGP,Με την Ducati 1098S τα ΒΤ-003 έδειξαν όλο τον καλό τους χαρακτήρα
Με την Ducati 1098S τα ΒΤ-003 έδειξαν όλο τον καλό τους χαρακτήρα
την τεχνολογία πολλαπλής γόμας (3LC) και την νέα σύνθεση γόμας ”Ultraction Compound”. Η 3LC έχει υιοθετηθεί και στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο ελαστικό. Πρόκειται για τη γέννηση ενός “Racing Street” ελαστικού που επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν την sport οδήγηση στον δρόμο, τις διαδρομές με πολλές στροφές και τις στεγνές πίστες.
Ολοκαίνουργια γόμα από την αγωνιστική τεχνολογία: Η νέα γόμα “Ultraction Compound” αποτελεί την αιχμή τεχνολογίας της Bridgestone. Η γόμα έχει τα ιδανικά χαρακτηριστικά υψηλής πρόσφυσης και στιβαρότητας για τον χειρισμό του ισχυρού κινητήρα.
Εύρεση εξαιρετικής ισορροπίας μεταξύ σταθερότητας και χειρισμού: Η κατασκευή ατσάλινης μονόκλωνης ζώνης MS-BELT (HTSPC) εφαρμόζεται και στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο ελαστικό, αντιμετωπίζοντας και απορροφώντας τους κραδασμούς από τις ξαφνικές προσκρούσεις. Προσφέρει υψηλήΗ ΖΧ-10R παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα ήταν εντυπωσιακή σε χρόνους με τα ΒΤ-003
Η ΖΧ-10R παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα ήταν εντυπωσιακή σε χρόνους με τα ΒΤ-003
σταθερότητα και εξαιρετικές γραμμές στις στροφές. Με νέο σχεδιασμό πέλματος σε ιδανικό προφίλ και κατασκευή, η 3LC προσφέρει γραμμικό και sport χειρισμό.

Βελτιωμένη χιλιομετρική απόδοση: Η τεχνολογία 3LC παρέχει ομοιόμορφη φθορά και ο βελτιωμένος σχεδιασμός πέλματος μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το ΒΤ002RS.
Τεχνολογία νέας γενιάς για μοτοσικλέτες: Η τεχνολογία ”Ultraction Compound” αναπτύχτηκε για υψηλότερη ισορροπία της απόδοσης πρόσφυσης στους δημόσιους δρόμους και στις στεγνές πίστες.
Όλες οι γόμες του BT003RS είναι κορυφαίες σε κράτημα στο δρόμο, ειδικά η προσφάτως ανεπτυγμένη ”Ultraction Compound” που χρησιμοποιείται στους ώμους του ελαστικού βελτιώνει το κράτημα στο δρόμο θεαματικά. Η τεχνολογία 3LC βασισμένη καθαρά στην αγωνιστική τεχνολογία των MotoGP μεγιστοποιεί την απόδοση κάθε γόμας, τοποθετώντας την κατάλληλη γόμα στο σωστό μέρος τουΩραία χάραξη για τα νέα ΒΤ-003 Racing Street
Ωραία χάραξη για τα νέα ΒΤ-003 Racing Street
πέλματος.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ BRIDGESTONE
1985 BT-12 Η SACT εφαρμόστηκε στο BT-12 για πρώτη φορά (προϊόν για την Ιαπωνική αγορά). 1987 BT-17S Η SACT εισήχθη στην αγορά της EU.
1990 BT-37S & BT-70S Η MS-BELT εισήχθη στα radial ελαστικά.
1996 BT-56 & BT-57 Η Cap&Base, νέα τεχνολογία για MX ελαστικά.
2003 BT-020NT Το BT-020NT χρησιμοποίησε τον συνδυασμό HTSPC και MSB.
2004 BT-014 Για πρώτη φορά υιοθετήθηκε η Cap&Base σε radial ελαστικά.
2006 BT-002RS Οι HTSPC + MS-BELT+ DTC εφαρμόζονται μαζί στο εμπρόσθιο BT-002RS. 2007 BT-021 Οι SACT + Cap&Base συνδυάζονται στο BT-021R.
2008 BT-016 Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε ελαστικά ο συνδυασμός τεχνολογίας 5LC/3LC που εξελίχθηκε στα MotoGP.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Εμπρόσθιο:
110/70ZR17M/C TL 592 111 (55W)
120/60ZR17M/C TL 581 117 (58W)
120/70ZR17M/C TL 602 120
Οπίσθιο:
140/70ZR17M/C TL 627 146 (66W)
150/60ZR17M/C TL 620 161 (69W)
160/60ZR17M/C TL 633 164 (73W)
180/55ZR17M/C TL 640 183 (73W)
190/50ZR17M/C TL 632 193 (75W)
190/55ZR17M/C TL 650 195

Οι εντυπώσεις μας ήταν πολύ καλές όσονH πιο δύσκολη στροφή της Αλμερίας, δεξιά - τυφλή - κατηφορική
H πιο δύσκολη στροφή της Αλμερίας, δεξιά - τυφλή - κατηφορική
αφορά το κράτημα, την κατευθυντικότητα και την καλή πρόσφυση στην έξοδο των στροφών, ειδικά με τις καλοστημένες μοτοσυκλέτες της δοκιμής που ήταν η Ducati 1098S, η Kawasaki ZX-6R και η KTM RC-8R, ενώ με τις δυνατές Kawasaki ZX-10R και Yamaha R1, που φαίνεται ότι δεν είχαν την τέλεια ρύθμιση, είχαμε ένα ελεγχόμενο γλίσρτημα πίσω. Περισσότερες εντυπώσεις και φωτογραφίες στο επόμενο τεύχος του περιοδικού motoGP world, που θα κυκλοφορήσει στις 9 Απριλίου.
H Yamaha R1 φοράει τα νέα ΒΤ-003 και στρίβει άψογα στην είσοδο της στροφής
H Yamaha R1 φοράει τα νέα ΒΤ-003 και στρίβει άψογα στην είσοδο της στροφής

Επόμενο άρθρο »

1η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: APRILIA RSV4 FACTORY

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ EASTERN CREEK ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ: YAMAHA YZF R1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η DUCATI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟ 2022
  • ΝΑΙ, Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ
  • ΙΣΩΣ, Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΟΔΗΓΟ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ QUARTARARO, MARQUEZ, MIR, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΎ ΔΥΝΑΤΟΙ