• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: Διασκεδαστική χρονιά!
Εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του Ισπανού!
Νέα 04/04/2013 - 12:54

Ο Carmelo Ezpeleta, ο CEO της Dorna, ο οποίος πλέον διαχειρίζεται την τύχη και των SBK, έδωσε μια μακροσκελή συνέντευξη στο ισπανικό site AS, με τον Ισπανό να αναφέρεται σε διάφορα θέματα, τονίζοντας ότι αναμένει τη φετινή χρονιά ιδιαιτέρως διασκεδαστική! Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξής του!

 

«Αυτό που πέτυχε ο Marquez στα χειμερινά τεστ είναι πολύ καλό, τώρα όμως πρέπει να περιμένουμε. Μίλησα μαζί του και μου είπε ότι είναι σχεδόν αδύνατον να βρει το όριο του μπροστινού ελαστικού. Προσπαθώντας να βρει αυτό ακριβώς το όριο, έπεσε στην Sepang. Οι Pedrosa και Lorenzo είναι σε εξαιρετική κατάσταση, όπως και στο τέλος του 2012. Όσο για τον Rossi, νομίζω ότι δεν τον είδαμε πριν την Jerez, διότι δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Το φετινό Πρωτάθλημα θα είναι υπόθεση τεσσάρων. Φέτος θα το διασκεδάσουμε με τις μάχες μεταξύ τους!». Ερωτώμενος για ποιο λόγο πιστεύει ότι ο Vale απέτυχε στην Ducati, απάντησε: «Ο Rossi έχει το δικό του τρόπο να κάνει τα πράγματα και αυτό δεν έγινε αποδεκτό από την Ducati. Πίστεψε ότι θα μπορούσε να κάνει ό, τι και στην Yamaha: να φτάσει με τους μηχανικούς του και να αλλάξει τα πάντα! Η μοτοσυκλέτα έπρεπε να αλλάξει καθώς μόνο ο Stoner μπορούσε να την οδηγήσει. Ωστόσο παρά τα άσχημα αποτελέσματά του, η απήχησή του στο κοινό είναι μοναδική! Πούλησε, για παράδειγμα, στο τελευταίο ισπανικό GP περισσότερο από όλους τους άλλους αναβάτες μαζί!!»

 

Μίλησε και για τον Stoner, ο οποίος αποσύρθηκε των αγώνων στην ηλικία των 27, μιλώντας κατά του τρόπου που διοικείται το MotoGP. «Πιστεύω ότι ο Stoner, μετά το δυστύχημα με τον Marco, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, συνταράχτηκε και αποφάσισε να πει ότι δεν του αρέσει το MotoGP. Μίλησα μαζί του για πολλά θέματα, ωστόσο δεν επιτρέπω σε άλλους να μου πουν πως θα διαχειρίζομαι το Πρωτάθλημα, όπως κι εγώ δεν εμπλέκομαι με τα ελαστικά ή τα τεχνικά θέματα των μοτοσυκλετών τους. Ο Casey δεν ήθελε τις CRT γιατί δεν μπορούσε να δει το μέλλον. Αντίθετα οι ομάδες τις δέχτηκαν, από το να μην αγωνιστούν καθόλου. Δεν υπήρχαν χρήματα για να μπορείς να έχεις μοτοσυκλέτα με 3.5 εκατ. ευρώ! Πλέον, η καλύτερη CRT αξίζει 1.2 εκατ. ευρώ και η χειρότερη 600.000 ευρώ και είναι μόλις 1.5δ πίσω σε ρυθμό». Η μείωση των εξόδων παραμένει πρώτη προτεραιότητα για τον Ezpeleta: «Όταν λέω ότι πρέπει να μειώσουμε τα έξοδα, το λέω για κάποιον λόγο. Η Yamaha πήγε στο Τέξας με τα μισά εξαρτήματα για να γλυτώσει χρήματα, ενώ η Ducati ήθελε να πάει αλλά δεν το έκανε διότι αναδιοργανώνεται και προσπαθεί να φτιάξει μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα».

 

Όσο για την Suzuki, την οποία αναμένουμε να δούμε στο grid το 2014, ο Ισπανός μάνατζερ σχολίασε: «Η Suzuki έχει πει ότι θα επιστρέψει το 2014, ωστόσο αυτό θα γίνει εφικτό μόνο μέσω μιας από τις ήδη υπάρχουσες ομάδες και κανείς δεν μπορεί να με απειλήσει ότι θα πάει στα SBK, γιατί είμαι κι εκεί εγώ!» Τέλος, αναφορικά με το μελλοντικό ημερολόγιο αγώνων, τόνισε: «Την επόμενη χρονιά θα πάμε στην Αργεντινή και μέχρι τον Ιούνιο φέτος, θα έχουμε ένα νέο πρόγραμμα δοκιμών… όσο για την Ινδία, απλά περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει».

 

Επόμενο άρθρο »

SBK, Aragon Test, ημέρα 1η

« Προηγούμενο άρθρο

Κατάρ: Η συνέντευξη Τύπου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα