• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μέγαρα ΠΠΤ: Ο Παναγιωτόπουλος 1ος Supersport
Διακόπηκε ο Αγώνας, χωρίς λεβιέ ταχυτήτων ο Συνιώρης!
Νέα 24/09/2013 - 20:40

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης 

Φωτογραφία: Βαγγέλης Μαραγκός

 

Όλοι περίμεναν τη μάχη Συνιώρη – Παναγιωτόπουλου στην κατηγορία που μας έχει συνηθίσει στο θέαμα και όχι μόνο για την πρώτη θέση. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο, “Πεδρόσα” της Ελλάδας, Μιχάλης Κουτσουμπός πήρε την εκκίνηση, ξεκινώντας από τη 2η σειρά και έδειξε δυνατός στο πρώτο μέρος του Αγώνα. Ο Σάκης Συνιώρης με τον αέρα της συμμετοχής του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μια εβδομάδα νωρίτερα, πέρασε πρώτος λίγο αργότερα και τον ακολούθησε ο μεγάλος του αντίπαλος Γρηγόρης Παναγιωτοπουλος (Triumph Daytona 675), που μάλιστα στον 12ο από τους 24 γύρους του αγώνα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 58.830.

Ο Συνιώρης με την Honda CBR600RR απάντησαν με ανέβασμα του ρυθμού και στον 15ο γύρο σημείωσε 58.894, αλλά στον επόμενο γύρο έσπασε ο λεβιές ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας του και έμεινε με 2α στο κιβώτιο, αναγκασμένος να κόψει τρομερά το ρυθμό του. Και ενώ όλα έδειχναν ότι θα χάσει κάποιες θέσεις από τους επερχόμενους Βαγγέλη Καρακατσάνη, Άλεξ Παπαγεωργίου, Μιχάλη Κουτσουμπό και Σταύρο Τριντή, ο τελευταίος είχε μια εντυπωσιακή πτώση στον 18ο γύρο, στην πρώτη στροφή της πίστας που τον άφησε για λίγο στο έδαφος χωρίς τις αισθήσεις του και ανάγκασε τους οργανωτές να διακόψουν τον αγώνα. Ευτυχώς τελικά ο Σταύρος δεν έιχε παρά μόνο την 12η διάσειση της καριέρας του και δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα.

 

Μετά από ένα μικρό χαμό που επικράτησε με μοτοσυκλέτες να μπαίνουν και να βγαίνουν στο παρκ φερμέ, οι οργανωτές αποφάσισαν να συνεχιστεί ο αγώνας για το υπόλοιπο των 7 γύρων. Και τη 2η εκκίνηση πήρε ένας δυναμικός Μιχάλης Κουτσουμπός που μετά κράτησε την 4η θέση. Ο Συνιώρης πέρασε και πάλι πρώτος και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος, ενώ τη μάχη για τη 2η θέση έδωσαν οι Παναγιωτόπουλος & Καρακατσάνης, με τον πρώτο από τους δύο να κάνει τακτική, αφού η διαφορά του από το πρώτο μέρος του αγώνα ήταν μεγάλη και του έδωσε τελικά τη νίκη, με την 3η θέση του δεύτερου αυτού μέρους.

Βέβαια οι θεατές δεν καταλάβαιναν τίποτε, αφού στην Ελλάδα εξακολουθεί να ισχύει ο παλιός τρόπος συμψηφισμού των δύο μερών του αγώνα που διακόπτεται, ενώ ο κανονισμός της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας το έχει αλλάξει αυτό και τα τελικά αποτελέσματα καθορίζονται από το 2ο μέρος κάθε αγώνα που διακόπτεται.

Συνιώρης, Παναγιωτόπουλος
Συνιώρης, Παναγιωτόπουλος

Με τον παλιό τρόπο λοιπόν ο 4ος Κουτσουμπός πήρε και την 4η θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Παπαγεωργίου, ενώ ο Σωτήρης Μπεγνής κέρδισε τη μάχη με τον Νίκο Περιστερά που τα έκανε όλα και συνέφερε στα Μέγαρα, δηλαδή άλλαζε λάστιχα σε πάρα πολλούς αγωνιζόμενος, πρόσεχε το γιό του και έτρεχε!

Λίγο πίσω τους έγινε άλλη μια μάχη που κέρδισε ο επίσης επόπτης του γιού του, Γιάννης Τζωρτζόπουλος, απέναντι στον πολύ καλό Γιώργο Μανδρώνη. Ο Μάκης Σιφναίος δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό τους και έμεινε στη 10η θέση.

Οι Σακελαρίου, Ζαφείτης, Δούκας και Χάλαρης ακολούθησαν κάνοντας το δικό τους αγώνα.

 

Η άποψή μας είναι ότι πρέπει να αλλάξει και στη χώρα μας το σύστημα τελικής κατάταξης σε τέτοιες περιπτώσεις, ώστε οι αγώνες να γίνονται πιο φιλικοί και προσιτοί στους πολλούς θεατές που έδωσαν το παρόν στην πίστα. Γιατί αν υπάρχουν περισσότεροι θεατές και χορηγοί, τότε και οι οδηγοί θα έχουν μεγαλύτερη βοήθεια, από τη μικρή που βρίσκουν σήμερα, ώστε να συνεχίσουν να κάνουν το χόμπι τους και να μπορούν να στηρίζουν ευκολότερα τους αγώνες.

Καρακατσάνης
Καρακατσάνης

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τα αποτελέσματα, χωρίς τελικό χρόνο αγώνα, αλλά μόνο ταχύτερο γύρο ανά οδηγό!

 

Κουτσουμπός (57)
Κουτσουμπός (57)
Τριντής
Τριντής

Επόμενο άρθρο »

Moto2: Ετοιμοπόλεμος ο Redding!

« Προηγούμενο άρθρο

200 GP για τον Dovizioso!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα