Όμως τι θέλει ένας χοντρός – γέρος άνθρωπος στο ΒΟΧ μιας ομάδας ΜotoGP; Ζει μια από τις καλύτερες στιγμές στη ζωή του στα paddock του Παγκοσμίου.
Δύο ώρες πριν βγουν στην πίστα τα 125 για τις πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές, ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης ετοιμάζεται για να οδηγήσει την BMW HP2 SafetyBike.
Λίγο αργότερα περιμένοντας τον Steve Parish (πρώην οδηγό στα 500) να τελειώσει τους γύρους του, μιλάει με
O Sete ...παρακαλεί τον δικό μας να μην σπάσει το ρεκόρ
τον μόνο Ισπανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή στη μεγάλη κατηγορία τον Alex Criville που θα οδηγήσει τελευταίος. Ο Sete Gibernau έρχεται προς το μέρος τους και τους εύχεται καλούς γύρους και τους παρακαλεί να μην σπάσουν το ρεκόρ πίστας...
Τελικά η στιγμή της αλήθειας έρχεται και οι γύροι στην Jerez ξεκινούν με τον ΔΔ να απολαμβάνει κάθε στιγμή και συγχρόνως να περιγράφει μέσα από το κράνος του (σε σύνδεση με το ελικόπτερο της DORNA που καταγράφει τους γύρους) τον γύρο της πίστας.
Τα Michelin που φοράει η γερμανική μοτοσυκλέτα έχουν ζεσταθεί και τα πλαγιάσματα είναι ωραία, τη στιγμή που η «δουλειά» συνεχίζεται με αναλυτική περιγραφή των σημείων της πίστας. «Εδώ είναι η στροφή Rossi – Gibernau, σε αυτό το κερμπ

Απίστευτη εμπειρία!
έπεσε ο Doohan» λέει ο δικός μας, σε μια περιγραφή που μάλλον θα δούμε πριν τον αγώνα την Κυριακή στον ΣΚΑΪ.Ο Giovanni Pippia της DORNA ακούει τις ενυπώσεις

Στην πίστα, δουλειά και απόλαυση μαζί